Nee, dan ben ik eerder. Ik heb 27 december de 20 weken echo. Maar ik dacht dat er nog meer eerder waren.
Zou ook ongeveer 50%van onseen jongen krijgen? Aan de ene kant vind ik het niet fijn datik de kleine nog niet voel, aan de andere kant slaap ik nog wel oke, en ben daar ook wel blij om. Veel van jullie voelende mini al, maar ik nog niet... Word daar wel wat onzeker van. Maandag hebben wij 20weken echo.
Nou Dorien ik voel m ook amper hoor. Het zijn nog steeds van die kleine plopjes en als ik er niet op zou letten dan zou ik me er echt niet bewust van zijn.. Heb wel soms als ik in bed lig dat mn hele buik aan één kant bol is en aan de andere kant dan niks meer zit. Vreemde gewaarwording hihi Morgen komen de babyspullen al binnen! Hiiiiiiii leuk leuk leuk
Oei.... ik ga straks voor de 2e keer naar de psycholoog. En daarna in mijn eentje langs baby dump.... Hoop dat ik me in kan houden, maar vrees van niet hahaha.
Ik wil ff wat met jullie delen. Vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn 1e mk kreeg en dat was een super heftige periode. Ik merk dat ik dat vandaag best lastig vind. Ik ben super blij dat ik nu zwanger ben en dat dit er zo goed uitziet. Maar ik kan het verdriet van vorig jaar nog goed voelen. Ik hoop dat ik onze jongen )) lekker mag voelen vandaag.
Begrijpelijk hoor, lieflief! Sterkte de komende periode, hopelijk blijft dit gewoon allemaal goed gaan, daar lijkt het wel op toch?!
Ik heb de 20 weken echo aankomende maandag om 08.00 uur. Dus volgens mij ben ik dan als eerste . Spannend hoor! En lieflief wat leuk een Jongen! En Probeer juist te genieten van deze dag! Een jaar later zit er een klein wondertje in je!
Lieflief ik kan me voorstellen dat het heftig is en weer even binnenkomt nu. Jouw kleintje heeft 2 kleine beschermengeltjes. Heel veel sterkte vandaag en de komende dagen. Ik mag ook 6 januari voor de 20 weken echo.