Bedankt voor de lieve reacties ,doet goed! Vannacht verschrikkelijk gedroomd. De weeën waren begonnen en ze konden het niet meer stoppen dus ik zou dit kindje ook gaan verliezen, zo heftig. Ik werd echt met een rotgevoel wakker en duurde even voordat ik me besefte dat het een droom was en dat ons mannetje er nog lekker zit.
Sterkte lief lief, denk mar aan dat mooie wonder in je buik! Die laat je echt niet meer zomaar los! Straks over een paar maanden een mooi baby in je armen. Ivy, succes met inhouden! Ik kan het niet ik moet elke keer wat kopen als ik aan het winkelen ben haha... Ik heb 2 jan 20 weken echo en de 30 naar de verloskundige, toch wel fijn om bog een het hartje te horen voor het nieuwe jaar.
Djoon wij gaan echt tegelijk op he? Dezelfde datum uitgerekend en ook dezelfde datum de 20 weken echo. Ik dus de 27ste de 20 weken echo. Is bij eigen verloskundige, dus ze kan gelijk de reguliere controles doen.
Pfff ik ben zo blij als het kerstavond is en ik vanaf dan lekker 2 dagen vrij ben van mijn werk. Ben de laatste dagen best wel weer moe. Zo naar de paarden en vanmiddag werken. Daarna ga ik echt op de bank liggen en helemaal niks doen.
Ik heb ook 2 januari de 20 weken echo en daarna op dezelfde dag een afspraak in t zhuis voor het 20 wk gesprek en dan 23 januari weer naar de gyn...
Nou ivy over gelijk oplopen! Hoer ook blij als iktwee dagen vrij ben en week 1 heb ik vakantie. Pfff ben ff klaar met me werk ben zoo moe ook en heb gewoon even geen zin meer
Ivy ik doe ook met je mee hoor! Kan steeds moeilijker mn bed uit komen en ben zo moe! En als ik dan een dagje vrij ben moet er in huis natuurlijk nog van alles hebeuren. Dus ben blij als ik met kerst eindelijk eens vrij-vrij ben. Ga ook lekker 2 dagen naar mn ouders, me lekker laten verwennen
Dames, **breek weer even in** Ik lees nog steeds mee hoor! @Lief Lief; sterkte @hier: WILLEN JULLIE ALLEMAAL JULLIE HCG MIJN KANT OP STUREN???? Hier vandaag 10 dpo en tuurtestjes: Maarliefst 4 verschillende merken geprobeerd! haha Het is weer zover hoor! Action: streepje nauwelijks zichtbaar met het blote oog CB Plus: vaag tuurstreepje KV 2v5: vaag streepje, maar het duidelijkst van allemaal O ik hoop zo op een mooi kerstkado! Duimen jullie mee!? x
Meiden hoe leuk is deze!!!: Prenatal - slapen - Prenatal - Prénatal ledikantlaken draakje Ik heb 'm gekocht vandaag, ben er echt verliefd op! En ook een slaapzak met dit draakje erop. Zo schattig, kan wel janken
Draakje is zoooo leuk!! Hier nog de oude slaapzak van draakje ook zooo leuk! Ik ga hier de lakentjes kopen van de babydump met roze hartjes en roze blokjes