Haha, grappig, wij mogen om 10.30 uur. De naam hebben we zo goed als. ML is er mee aan het oefenen Dan kan hij vast wennen. Na de echo gaan we de babykamer uitzoeken, of in het echt bekijken, want ik weet al welke het moet gaan worden. Misschien vinden we nog wel wat leuke spulletjes. Ik heb echt zin in deze dag
Gister hebben we de kamer gekocht! Witte meubels en dan met een kruis erin.. Morgen gaat vl met schoonvader alles is elkaar zetten en ophangen. Veel plezier degene die de echo vandaag hebben! Ik pas volgende week donderdag Nu kan ik echt even gaan geniet van me vakantie, ik vind die kerstdagen toch altijd weer stressdagen..
Dat witte met kruis erin heb ik ook gezien! Is echt mooi! Wij gaan vanaf januari met het kamertje beginnen. Alles leeg halen, vloer eruit, behang eraf. Gaatjes dicht maken, plafond witten, behangen, nieuwe vloer erin en plintjes erop. En dan kunnen de meubels erin. Ik ga lekker delegeren denk ik hahaha. En als het af is natuurlijk inrichten!
Nou onze kleine dame is helemaal goedgekeurd Gingen gelijk kijken voor een jurkje maja dan zie ik zoveel dat ik het niet meer weet haha dus hebben een lief mutsje en roze sokkes van feetje gekocht Moest gewoon iets kopen Ook gekeken voor kamertje twee hele mooie gezien! Vooral babykamer pepijn viel hier ergg in de smaak! Google Maar ff Verder hele mooie foto's
Oehh spannend en leuk voor diegen die nog moeten Hier de babynaam staat nu voor 90% vast Verder gaat svader en vl zondag schilderen
Ivystoeter, hier hetzelfde ritueel maar dan x2. Op een kamer komt een heel nieuw plafond erin. Als t goed is gaan we straks de grootste kamer leeghalen. Dat was iig de bedoeling vandaag maar met vl weet je het nooit. Heb em al 5x leeggehaald tot aan de zware dingen die naar zolder moeten maar dat gebeurt maar niet en voordat ik t weet staat de kamer weer vol met spullen
Mooi dat alles goed is djoon! Ook voor een jurkje gekeken Met ons meisje is ook alles goed! Het is dus nog steeds een meisje. Ik wilde ook gelijk een jurkje halen, maar zijn nu allemaal winter jurkjes en dan vind ik de maat gokken nog te moeilijk. Dus een roze broekje gekocht en 2 rompertjes. Ik ben ook weer goed gekeurd, moet alleen iets meer/beter eten want er mag wel wat bij. Ik ben vanaf 9 weken pas 2kg aangekomen.
Hier was de 20-weken echo helemaal goed!!! En de babykamer is gekocht, wordt 31 januari geleverd en voor die tijd wil ML de babykamer af hebben. Wij hebben de grijze Victoria babykamer, gekocht bij Babypark. Ben helemaal in de wolken. Samen met ML ook een superleuke dag tot nu toe, echt genieten. Ook ga/kan ik steeds meer genieten van deze zwangerschap. Eindelijk kan ik de angst loslaten en zit ik langzaam op de blauwe wolk
dat heb ik dus ook! nu je het gaat zien en dat ik het ook regelmatig voel kan ik er veel meer van genieten! Ach als de verloskundige zegt iets meer eten dan probeer ik dat gewoon. ik moet gewoon opletten dat ik genoeg eet. hoeft ook niet veel bij, maar iets meer. Komt ook omdat ik in het begin best wat stress heb gehad.
http://imageshack.us/a/img856/5230/ntig.jpg en verstoppertje proberen te spelen (ze wilde haar gezichtje niet draaien zodat de verloskundige haar lip ook even kon bekijken) http://imageshack.us/a/img30/6240/kjc9.jpg
Hier heeft vl eindelijk de grote kamer leeggehaalt na maanden erom zeuren zijn eindelijk de grote zware dingen naar de zolder gebracht. Kan dus eindelijk beginnen met klussen zodat mn meisje om kan.
hallo dames hier ben ik weer na 2 weken geen laptop.pfff was afkicken.. heb met sommige al via fb geklets. hier inmiddels een geweldige 20 weken echo gehad..we krijgen een gezonde zoon!! we waren super blij dat alles goed was..en het geslacht..na 2 meiden nu een jongen is natuurlijk dubbel fijn.. vandaag antagel gekregen voor mijn maagzuur.. brrrrr wat is dat vreselijk maagzuur.. nog iemand last van?? leuk zeg babykamers uitzoeken...wij gaan eindelijk maandag..heb via folder al een mooie gezien bij van asten in tilburg..wil hem alleen nog in het echt zien.. we zijn gewoon al op de helft van zwanger zijn whooooo de tijd gaat snel..
Happyone ik heb bij de eerste veel last ervan gehad. Ging een doosje rennies per week doorheen, vreselijk. Nu gelukkig geen last van.
Ja happyone, ik heb ook enorm last van maagzuur al vanaf het begin van mijn zwangerschap. Bij mij helpt melk, niet plat liggen en uiteraard ook op voeding letten.. Merk dat ik er nu veel last van heb na die feestdagen.
Ja ik wilde heel graag een jurkje en stond er maar te kijken maar zag niks leuks hahaha. Toen vl zei ze keijgt nog genoeg kleren begonnen me hormonen op te spelen en snauwde echt zo nee ikMOET nu iets kopen:0 haha dus roze sokjes en een roze mutsje van lief:0 Heerlijk dT ook alles goed is!! Wil je paar kilo's van mij bij mij staat de stad al oo +6 en durf nu niet meer zo goed Dankjewel tetta, maar nu twijfelen we alweer haha