Ben benieuwd naar de muurschildering djoon! Ivy ik vind themekaners zoals disney, qinnie the poo etc persoonlijk vreselijk. Maar jullie moeten het leuk vinden!
Ik lig trouwens half ziek op de bank. Ben blij als ik straks in m'n eigen bed lig. Zijn nu bij schoonouders.
Allemaal een mooi jaar gewenst! Hier net in bed en compleet gesloopt, maar wel een leuke avond gehad.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Onze beeb was ook mee aant feesten toen ik buiten stond haha het leek echt oftie wat hoorde. De eerste gehoorbeschadiging:0 haha
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Ik voel me ook lekker brak vandaag, gisteren/vannacht, lekker bubbels met de kinderen meegedronken. Heb wel gelezen dat onze mini's al wel wat kunnen horen ook van buitenaf en dat ze niet zo houden van harde knallen... Ik voel ook zo nu en dan iets in mijn buik bewegen, erg fijn!
Heerlijk de kleine man laat regelmatig iets van zich voelen. Ook met enig regelmaat. Morgen 20-weken echo, ben zo benieuwd! Voor het laatst met 12 welen een echo gehad! Dus dat zal best wel een heel verschil zijn!
Hier vandaag ook een lekker druk kind. Ml heeft het nog niet gevoeld, maar wel gezien. Vanmiddag lag ik met een blote buik en zoonlief gaf een paar ferme trappen en ml en ik zagen mijn buik bewegen. Wat is dat trouwens leuk om te zien. Echt genieten.
Hier nog een eind-mei mama! Vandaag op de helft, precies 20 wk. Ik ben 22mei uitgerekend van ons eerste kindje. Ons mannetje is enorm druk in mijn buik! Ik ben echt benieuwd naar de 2e helft van mijnzwangerschap. Leuk om jullie verhalen mee te lezen, dat we in dezelfde periode zitten!
Gelukkig nieuwjaar iedereen.. dit word allemaal ons jaar.. Leuk die babykamer ideetjes..wij doen op een muur een muursticker van een boom met uiltjes erin.. verder houden wij t een rustig kamertje.. Vandaag gaan zwemmen..beeb beweegde goed mee in mijn buik haha ben alleen t bubbelbad niet ingegaan..vind dat gebubbel maar niets bij mijn buik, Had mijn tankini aan met zwemmen..veel mensen vroegen...goh ben je al bijna uitgeteld..,,,uuuu nou nee moet nog 4 maanden... nouja is mijn 3e zwangerschap dus hou t daar maar op.. Fijne avond nog iedereen
Ik ben echt stront verkouden. Echt niet leuk. Hoop dat ik mag vragen of mijn aan aflossing op het werk wat eerder kan komen. Dan kan ik snel boodschappen doen en weer m'n bed in.
Hoi meiden, Gisteren de 20 weken echo gehad.. Het was een heerlijk gezond mannetje!! Zo heerlijk om hem weer even te zien. Hij weegt momenteel bij 20,5 wk 359 gram, dus ligt lekker op schema. Weten jullie wat de baby woog bij de 20 weken echo?