16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ongeveer 300gram zei de echoscopiste, ik was 19+4. Ze kon het precies zeggen. Bij de pretecho met 17wk woog hij 209gr.
    Hier ook vrolijk getrappel in mijn buik:D.
    Wij hebben nog helemaal niets gedaan aan de babykamer, we wilden wachten tot de 20wk echo. En nu heeft mijn vriend opeens weinig tijd en wordt het weer een paar weken uitgesteld. Heb vriendlief wel gewaarschuwd dat ik misschien niet tot 40wk zo fit en energiek blijf als ik nu ben;). Daar had hij nog niet bij stilgestaan haha.

2. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ons meisje 385 gram met de 20 weken echo

3. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Gister onze kleine man 375 gram.

4. djoon

djoon Niet meer actief

Wat goed jose!
    Bij mij niet gewogen jammer:(

5. LoveBeyondWords

8 okt 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Heb alweer een tijdje niets meer gepost. In mn vorige bericht had ik nog gezegd weer mee te gaan kletsen. Helaas lukt dat mij echt niet. Druk, maar vooral ook erg moe.
    Ik graag even kwijt dat wij do de 20 wk echo hebben gehad en wij een zoontje/broertje verwachten!! Alles zag er prima uit! Dus we zijn helemaal happy!
    Hoop dat jullie allemaal nog heerlijk genieten van de zwangerschap en dat alles voorspoedig mag verlopen.
    Wellicht zal ik nog eens meekletsen, als de rust is teruggekeerd!

Liefs..!

6. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hallo dames, ik merk wel dat ik sinds de facebook pagina veel minder aanwezig ben op zwangerschapspagina :)
    Hopelijk gaat ook alles goed hier, in ieder geval allemaal de beste wensen nog!

7. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Hallo Allemaal,

De beste wensen voor dit jaar gewenst voor iedereen! Dat we allemaal mooie gezonde kleintjes op de wereld mogen zetten!

Verder alles goed hierzo, wij hebben op 23 december onze 20-weken echo gehad en alles was prima! Kerngezond kleintje zit er in mijn buikje! Heerlijk! Helaas niet gewogen, ik wist niet eens dat dat kon. Verder met de feestdagen even buikgriep gehad, verschrikkelijk, maar gelukkig is dat nu over!
    Wij hebben de kerstvakantie goed gebruikt en de babykamer leeggehaald en alvast geschilderd. Aankomende vrijdag komen de meubels en die gaan we komend weekend in elkaar zetten. Dan kunnen eindelijk alle (voornamelijk gekregen) spulletjes een plekje krijgen! We hebben bij baby-dump alles in één keer aangeschaft! Kamer, maxicosi, kinderwagen etc. Alleen de kamer kon al eerder geleverd worden, de rest komt pas in Maart. Kijk er zo naar uit om echt een plekje te gaan creeren voor de kleine. Hebben jullie dat ook? Nesteldrang heet het volgens mij. :D

Nou lieve groetjes van mij!

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Wij krijgen de kinderwagen ook begin maart.

9. happyone

happyone Niet meer actief

ooo heerlijk toch die nesteldrang haha
    heb alle spullen klaar liggen op de zolder.

morgen komen ze al de kinderwagen bezorgen van babydump..ik heb de bruine transit.. wilde een wandelwagen die je klein kon inklappen..

verder is de babykamer wel al gekocht..die bezorgen ze eind februari..
    volgende week gaan we beginnen met verven.. hoeft niet veel te gebeuren we wonen er pas 2 jaar.. maar het was een meisjeskamer..moet nu een jongens kamer worden...

straks op controle bij de gync..gister een rot avond gehad..veel pijn in mijn buik..banden pijn denk ik en last van mijn bekken..
    ben heel erg benieuwd wat voor advies is straks ga krijgen.. mijn andere 2 kinderen zijn prematuren..dus ben nu wel extra bang...

zal wel rust advies worden en extra controle..

kindje is nu nog niet levensvatbaar dus moet echt blijven zitten brrrr
    verder deze week vrij van het werk..dus kan ik al beginnen met extra rusten..
    fijne dag iedereen!!

10. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Wij krijgen ook de transit.
    Maar dan de donker grijze.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Leuk al die kamers en kinderwagens :D
    Wij halen die van ons volgend weekend op bij goede vriendin. In maart gaan we voor een kinderwagen de Bugaboo Cameleon 2 en dan roze met antraciet kan niet wachten :D
    Verder shop ik zo af en toe eens wat bij gisteren een wiegdeken en ledikanthoeslaken gekocht :D

12. happyone

happyone Niet meer actief

zooo ik ben weer goedgekeurd in het zh.. baarmoedermond is opgemeten maar die is mooi en zit potdicht.. buikpijn kan zijn van een beginnende blaasontsteking dat hebben ze net onderzocht krijg ik morgen de uitslag van..of beebje heeft zich letterlijk omgedraaid..ligt nu in een stuit..dus dat bewegen kan ook pijnlijk zijn..

mooie echo foto meegekregen waar weer duidelijk op te zien is dat dit een jongen is!!
    nu extra rustig aan doen.. meer rusten en extra controles..

meteen gaan winkelen.. luiers, washandjes, spuugdoekjes, kleerhangers ect gaan kopen..
    nu braaf met de benen omhoog op de bank!!

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Fijn Happy dat alles dicht zit!
    Hopen dat alles gewoon goed is.
    En inderdaad doe maar lekker rustig aan!

14. djoon

djoon Niet meer actief

Wij krijgen alles pas in maart:(

15. djoon

djoon Niet meer actief

Wij hebben de jool elephant grey gekocht:)

16. Remoon

Remoon Actief lid

24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Vandaag heb ik 20 weken echo gehad.. Alles zag er goed uit:) En het was 100% een jongen.. dat was bijna het eerste beeld wat we kregen te zien.. Hij wilde het blijkbaar direct met ons delen:)

17. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat fijn dat alles goed was!

Wij hebben een vloer gehaald voor de babykamer.
    En een lamp voor aan het plafond.
    Nu wil ik nog een leuk lampje voor aan de muur bij de commode, soort leeslamp zeg maar zodat we in de nacht alleen die aan hoeven te doen en geen groot licht aan.
    Iemand enig idee? Gamma, karwei, praxis, hornbach hebben we al gehad-

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er gewoon een voor in t stopcontact zo'n nachtlampje

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leenbakker of kwantum?

20. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Bij babypark hebben ze hele leuke lampen!

Deel Deze Pagina