De baarmoeder. Uit veel informatie heb ik begrepen dat je hieraan aardig wat kan opmaken betreft het zwanger worden. Ik check het wel eens, niet altijd dagelijks en wat mij de laatste keer opviel was 2 dagen echt goed hoog , volgens mij ook iets rekbaar slijm kon kleine draadjes ervan maken. Na deze 2 dagen was mijn baarmoeder alweer flink gezakt. Van het punt kan er amper bij naar hè daar is die al idee. Is dat normaal dat de baarmoeder zo snel weer zakt? Kan ik hierin opmaken dat er op die 2 dagen ergens een eisprong is geweest? Of werkt dat zo niet. Ben benieuwd hoe dat bij jullie is. Verder dan hoge baarmoeder is vruchtbaar lage niet kom ik niet op Internet.
Ja dat is echt heel normaal. Je baarmoeder zal zelfs op een dag zich meerdere malen verplaatsen. Maar normaal gesproken zal die bij je menstruatie laag en open zijn, bij je eisprong hoog en open en meerdere zwangere vrouwen zeggen dat die bij zwangerschap open en dicht zal zijn, maar dat was bij mij niet het geval en ik was toch echt zwanger. Je kan dus niet aan de stand van je baarmoeder voelen of je wel of niet zwanger bent helaas. Succes
Nee dat wist ik al , anders waren die testen ook niet nodig als het zo " makkelijk" zou zijn, zou handig zijn als je lichaam het op die manier aangaf hihi. Vond het alleen zo snel gaan haha. Hij is nu echt heel laag , begin net dus vind het wel interessant om te merken hoe je lichaam zichzelf zo aanpast aan de situaties. Met mijn vorige zwangerschappen nooit geweten dat je het op deze manier kon controleren of je vruchtbaar bent ja of de nee.
Oh dan heb ik je gewoon verkeerd begrepen haha, sorry. Maar het kan inderdaad zo snel gaan ja, maar net voor je eisprong hoort die dus hoog en open te zijn. Best apart inderdaad als je er zo over na gaat denken. Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook nog zo lekker groen haha.