Ojee verhuizen succes, maar groot gelijk. Drie hoog zonder lift is ook zwaar. Vrienden en familie maar lief aankijken Hier ook last vd vermoeidheid, maar ik heb ook steeds vaker nachten dat ik niet kan slapen. Dan ben ik wel moe maar lig klaar wakker
ik ben 30 mei uitgerekend. dus vandaag ben ik precies 30 weken zwanger. Kijk er erg naar uit... Ik heb al 2 meiden en dit is een jongen
Oei! ik heb daar wel ervaring mee... ik was zwanger van mijn 2e.. wij kregen de sleutel van ons nieuwe huis op 17 april en 4 mei is de kleine geboren.. dus wij hebben echt als een gek de woning geverfd, vloer laten leggen, babykamer klaar gemaakt etc... kwam een hoop stress bij kijken! Succes en idd laat zoveel mensen je helpen
Dag dames Hoe gaat 't met jullie? Met mij gaat 't wel ben nu bijna 32 weken zwanger en heb erg last van harde buiken Gisteren ctg en onderzoek gehad en nu blijkbaar de funneling wat open staat...in v vorming Word nu extra in de gaten gehouden Iemand hiermee bekend? Hebben jullie ook een Facebook groep? Want zit hier bijna niet op namenlijk Liefs
Ja het verloopt allemaal goed, behalve dat ik zelf last had van een donkere wolk ipv een roze. Ik heb nu ook vaak last van harde buiken, de baby schopt ook ontzettend hard. En heb vaak dromen dat de baby al komt maar dat er van alles mis is... brr...
4ewondertje wat vervelend he die harde buiken. Bij mij zijn ze m'n sinds dit weekend behoorlijk aanwezig. Funneling ken ik niet Ydnew wat naar dat je zo droomt zeg
Het gaat goed, beeb is lekker aan t groeien. Vorige week een extra controle gehad in het ziekenhuis. Ik voelde de beeb een stuk minder en maakte me zorgen dus heb ff gebeld. Ik heb aan de hartmonitor gelegen en er is een echo gemaakt. Gelukkig was alles goed! De beeb ligt in stuit en trapt waarschijnlijk naar de binnenkant vandaar dat ik hem/haar niet altijd even duidelijk voel!
Melissa wat spannend, gelukkig was alles goed! Ydnew gaat hard he? Nog 6 weken en 2 dagen.... Hoe gaat het bij jou?
Nou voor mijn gevoel gaat t helemaal niet hard... vooral die laatste weken.. pff lijkt wel een eeuwigheid. Het gaat redelijk goed, alleen de baby verplaatst zich continue wat nogal pijnlijk is. goed zitten lukt niet echt meer. Slapen doe ik ook slecht. Vooral die harde buiken waar ik wakker van wordt, plus tig keer naar het toilet hahaa Ja ik kan er nog wel om lachen, maar zou wel blij zijn als dit achter de rug is en ik eindelijk die kleine drukteschopper kan zien ben zo benieuwd! Hoe is het met jullie? houden jullie het nog uit?
Pff volgens mij heb ik last van het corpaal tunnelsyndroom, mijn handen tintelen/slapen de hele dag en ook snachts wordt ik wakker van de pijn! Morgen maar eens een afspraak maken met de HA. Iemand hier ook ervaring mee? Zoooo irritant dit!
Nee ik heb alleen last van voorweeen denk ik.. ze zijn onregelmatig en duren niet lang. Maar tis wel pijnlijk!
Ydnew wat vervelend dat je zoveel last hebt. Hopelijk word het snel weer wat rustiger. Ik slaap okk heel erg slecht helaas... Melissa ken het wel een beetje maar niet zo erg als jij. Succes bij de huisarts
Het was geen corpaal tunnelsyndroom maar een torec outlet syndroom. Dit wil zeggen een verknelling in de schouderzenuw. Omdat ik normaal nooit zo lang op mijn zij lig (ben een buikslaper) is mijn lijf dit niet gewend. Ik heb nu een speciaal kussen besteld op verzoek van de HA. Hopelijk gaat dit werken, deze pijn snachts èn overdag is alles behalve prettig!! Constante tinteling en dove handen/vingers.