Fijn dat hij een diagnose en een mogelijke oplossing heeft. Nee pijn aan de handen en tintelingen is echt geen pretje. Wat voor kussen heb je besteld?
Hoi zwangere mama`s Het lijkt mij leuk om hier mee te kletsen tijdens de laatste loodjes. Ik ben Nienke en 24 jaar jong. Wij zijn vandaag precies 36 weken zwanger van een zoon. Ik ben namelijk 25 mei uitgerekend. Wij hebben al een 2 jarige dochter. Zij is van 5 februari 2014. Het is een totaal andere zwangerschap als bij de eerste. Toen lichamelijk niets aan de hand en zelfs erg fit. De dag voor de bevalling nog paarden stallen staan uitmesten. Helaas wel emotioneel erg zwak door het verlies van mijn vader begin 2013 en een herseninfarct toen ik 20 weken zwanger was van mijn moeder. Veel stres zorgde er voor dat ik bij de deur kwam. Nu is het juist anders om. Ben dol gelukkig, heb alles een plaatsje kunnen geven alleen mijn lichaam werkt niet mee. Veel buikpijn gehad en sta onder controle bij een bekken fysio voor rug en bekken klachten. Helaas is het enige wat helpt rust. Iets waar ik moeilijk mee om kan gaan en geef niet graag wat uit honden en zit niet graag stil. Maar nog even volhouden. Vannacht voor het eerst echt weer een slechte nacht gehad met regelmatig harde buiken dit heeft tot 12 uur vanmiddag geduurd. Na een douch zakte het af. Ik denk alleen maar voorwerk en verwacht er niet zo veel van. Onze kleine man is iets aan de kleine kant en mag dus gerust nog even blijven zitten. Onze dochter is met 39.6 geboren. Hoe gaat het met jullie nu de laatste weken zijn aangekomen? Al gerommel?
Hoi Papa27 wat grappig, ik ben ook 25 mei uitgerekend. al wordt ik waarschijnlijk eerder ingeleid vanwege zwcholestase... hier af en toe ook wel wat gerommel, maar nog niet echt noemenswaardig. Wel enorm zeer schaambeen continue
Hier al vanaf 11/12 uur vanmorgen/middag gerommel. Kan er geen touw aan vast knopen. Pijnlijke weeen maar geen ritme. Harde buiken en een pijnlijke buik. Denk dat het maar voorwerk is, maar wie weet. Heb morgen nog een zwangerschaps shoot
Welkom! Spannend nienke, heeft het doorgezet? Hoe ging je zwangerschapsshoot? Hier ook vaker harde buiken maar verder wel rustig. Wordt wel zwaar nu ivm slaapgebrek en bekkenklachten
Lieve dames, De laatste loodjes! Iedereen succes, sterkte en plezier gewenst bij de bevalling! Ik lees hier hopelijk snel genoeg over jullie wondertjes!! Xxx
alleen maar gerommel hier.. elke dag denk ik ja hoor het gaat beginnen... maar dan gebeurt er niets meer:S zo lijken de weken nog langer te duren... Heb steeds krampen in mijn buik, vaak harde buiken, last van mijn rug en mijn gezicht is ook helemaal al aan het tekenen, heb zelfs een zwangerschaps masker. Het zou mooi zijn als het nu komt want het is nu niet meer zo warm.
Bij ons staat een keizersnee gepland, aangezien onze uk nog steeds in stuit ligt. Toch zou hij/zij zich natuurkijk nog eerder kunnen melden dan de geplande datum. Tot zo ver nog erg rustig. Uk is vooral zelf lekker bewegelijk.. Geen mega harde buiken of zo. Hopen dat hij/zij rustig blijft zitten tot de geplande datum
Vanmorgen diarree, vanmiddag m'n vliezen gebroken op school. Groen water! Om 18.30 is m'n zoon geboren
Hoi allemaal!! Ik zie nu pas deze lijst 😱 Ik ben uitgerekend voor 30 mei, nog 5 daagjes! Whii. Groetjes Esmaralda
Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van een zoon!! Hij is perfect 😍👶 Alles is goed gegaan en de keizersnee is me mega mee gevallen. Onze lieverd doet het super goed!!
Gefeliciteerd met jullie zoon! Natuurlijk is hij perfect hihi Fijn dat de keizersnede mee viel, lijkt me toch best spannend.