Nou dan volg ik ook maar haha. Wij hebben er inmiddels een kleine meid bij. Ze is natuurlijk prachtig en alles gaat prima hier
Het is allemaal goed gegaan. De ruggeprik moest 2x over, maar het viel me mee! Het ging heel snel allemaal maar mijn man heeft het gefilmd vanaf een monitor. Dus we kunnen het altijd rustig terug kijken.
hoi! ja, ik had voorweeen maar dacht dat duurt nog wel even, ze werden wel steeds heftiger. ik ging naar school mijn 2 dochters halen, onderweg in de auto een heftige voorwee, ik liep naar school en voelde ineens water langs mijn benen. een scheurtje in mijn vliezen. Toen ik thuis kwam en in mijn broek keek, zag ik groene smurrie (bleh) ik belde de verloskundige meteen dat ik het idee had dat ik groene vruchtwater had. Zij kwam kijken en twijfelde, ze dacht misschien oud bloed ?? ik dacht eigenlijk dat het wel groen vruchtwater was maar ja, je vertrouwd je verloskundige.... ik wilde thuis bevallen, dus ben gaan douchen om de weeen te stimuleren. die werden onder de douche idd heftiger. na drie uur bleek ik nog steeds maar 1 cm ontsluiting te hebben. de verloskundige besloot mijn vliezen te breken. en wat kwam er? gifgroen vruchtwater! Ik moest meteen naar het ziekenhuis, aan zo'n hartmonitor. Onderweg in de auto natuurlijk flinke weeen gehad. eenmaal in het ziekenhuis zat ik op 7 cm. ruggenprik mocht dus al niet meer de weeen werden ondraagelijker.. en om half 7 'savonds werd hij geboren al met al heeft het bij elkaar 6 uurtjes geduurd. dit keer geen wee opwekkers nodig gehad, zonder medicatie bevallen dus ben best trots