@Thea... was het maar waar.... morgen mag ik om 11:00u.... heb t gevoel dat er in mn buik niet veel gebeurt haha weinig krampjes en steekjes.... misselijk af en toe maar vaak dan wel meteen met spugen.... steeds gevoel krob in de keel te hebben dat wel.... begin wel alweer las5 van rug te krijgen en straalt weer uit naar bil en been dus met wat pech komt de ischias weer terug....
Ik heb nu ook Nergen last van op af en toe krampje na . Ja ik heb mega veel last van bandenpijn als ik ondervawachtse bewegingen maak 😓dan voel ik het wel . Oei hopelijk blijft het weg .. Nog 1 dagje spanning dus ! Hier aanstaande dinsdag echo 😆 Ben benieuwd wat we te zien krijgen . Buik is hier behoorlijk aan het groeien 😊 Hier al wel grotere bh moeten kopen aangezien ze de oude uit wouden springen hahaha had ineens 4 borsten in een bh ipv 2 😓
😂chelleke volgens mij ben je net zo een kletskous als mij als elite member😂😂😂😂viel me even snel op
Hahaha thea ja en vooral in mijn vorige zwangerschap was ik hier reuze actief..... nu voa mijn gsm is t vrees ik nog erger...... ach ja..... eens kijken welk member we in Mei zijn 😂😂
Ja ik moest ff zoeken.. Waar toen ik m omdraaide zag ik toch al een best buikje. Groeit goed daarbinnen!
Ik ben normaal helemaal plat ! Letterlijk geen buik maar nu 😆 Ben 1.76 en 60 kilo normaal gesproken dus ben voor mij doen dik maar gelukkig kunnen de dikke jassen weer aan en de truien en vesten dus verbergen gaat nog prima !
Ik ga maar eens opzoek naar long shirts want mijn gewone shirts komen nu al boven de broek rand uit en laten dus of blote buik of band vd zw. Broek zien... iemand een idee waar ik die kan krijgen? Hoeft niet perse zw. Schapsshirts te zijn, als ze maar lang genoeg zijn...... en normale prijs 😉
Ik heb van die lange jurkjes/ rubriekjes bij de primarkt gehaald .. Straks legging eronder of een goede zw jeans en ben klaar 😆
Ik heb normaal vaak van de H&M uit de LOGG serie shirts met lange mouwen in maat M. Toen ik de vorige keer zwanger was heb ik dezelfde besteld in maat L. Zat nog net zo lekker. Altijd actuele hippe kleurtjes. Prima in de winter te combineren onder warme vesten. En net iets meer ruimte voor extra grote borsten en mooi wat langer voor een buikje. En niet zo uitgesproken positie mode. 😊
Thea ik ga de 22e naar de primark. Zal eens kijken daar wat ze hebben idd. Mamavannora: ze lijken nog best kort eigenlijk. Ik heb er nu ene aan die op zich al langer is dan de meesten maar zelf hier komt mn buik al onderuit.... maar de 22e ga ik naar eindhoven dus daar idd wel ff kijken en passen bij de henm. Thanks voor de tips... meer tips zijn welkom
Goede morgen, Aaah gelukkig word er weer gekletst. Gezellig.. Best buikje al, hier ook herkenbaar, normaal een platte buik naar nu even niet.. 😁 K ben nu ziek, vanmorgen nog geprobeerd te werken maar ben toch maar ziek naar huis gegaan, daarna potje gejankt omdat ik me zo schuldig voel(werk in een verpleeghuis en jullie is de druk daar ook niet ontgaan denk ik) Dochter lekker bij de opvang gelaten en ga tot 15.45 lekker op de bank onder mijn dekentje een film kijken ofzo..
@verliefd. Hebben jullie geen flex poule of bereikbaarheidsdienst? Ik werk in de VG en als wij zieken hebben komt er meestal vervanging.... en anders komt een vaste medewerker terug... Vervelend dat je je zo voelt maar ziek is ziek toch? Hier vandaag ook een cursus afgezegd.... ben gewoon dood op,met momenten misselijk en net met ramen wassen heel licht in mijn hoofd..... Jullie ook smiddags en savonds misselijker dan smorgens? Merk wel dat mijn misselijkheid minder hevig is, maar als ik dan misselijk ben is het helaas incl spugen..... ach ja als morgen maar dat knipperlichtje er is dan hen ik het er weer allemaal voor over...
Een andere vraag: Wie wil weten wat het geslacht is van het kindje en wanneer doen jullie di 16 of 20 weken. Iemand ervaring met de betrouwbaarheid van geslachtsbepaling met 16 weken?
Hier ook eind vd dag meer weeig gevoel. Avond eten bluhhh smaakt echt niet! Heb erg veel zin in ongezond eten. Heel slecht!!! Bij onze oudste dochter echo gehad bij krap 16wkn en dat klopte. Ga nu ook weer zo vroeg. Ze doen het daar zelfs al vanaf 15wkn.
Chelleke, bij ons is t helaas erg krap met personeel dus als ik niet zou komen betekend dat voor mijn collega alleen op 12 dementerenden. Gelukkig was er een stagiaire vandaag dus laat mijn collega niet helemaal alleen.. Wij willen het geslacht niet weten. Net als bij de 1e een verassing! 😍