Thea: Geweldig!! Gefeliciteerd!! Wat heerlijk he, zo'n bevestiging Koala: Welkom! Klets gezellig mee Mojo: Natuurlijk mag je hier blijven haha
Hier vandaag koekjes bakken met de kindjes , buiten toch geen weer om naar huis over te schijven 😆 Lading 1 dik mislukt teveel boter dus hoppaaaa wat bloed extra door lading 2 en 3 😆 En anders hebben we iedergeval leuke middag gehad z Straks de Wii beneden zetten van de middelste en gaan we wii'en Morgen komt de oudste weer terug van haa vader vandaan , die is lekker zwemmen want haar broertje daar is 8 geworden en heeft een zwemfeestje 😊
Thea23 stuur me even een pb met je facevook naam dan voeg ik je toe. Zal even navragen dat wie ook alweer van de app was haha
Mag ik even klagen? Ik ben ontzettend misselijk en breng de dagen zoveel mogelijk liggend op de bank door. Als ik in beweging kom, lijkt het erger te worden. Vanochtend kwam m'n beetje vla er binnen 5 minuten weer uit. Alles wat ik eet staat me tegen. Ik heb van de week gembertabletten geprobeerd, maar daar ging ik juist van spugen. Voor m'n gevoel heb ik echt een grens bereikt, zo kan ik niet langer doorgaan. Ik denk dat ik morgen de huisarts bel en vraag of ze me emafasene kan voorschrijven. M'n man doet gelukkig alles voor me, maar zorgen voor de kleine als hij er niet is, is amper te doen voor me.
Oei envy wat vervelend zeg. Hoe ver ben je? Ik zou idd even kijken voor medicatie ja, maar let voor nu wel op dat je niet uitdroogd door het spugen.... hier er voor nu al 3 dgn vanaf... wel fijn maar ook weer eng.... tis toch nooit goed he.... heel veel sterkte en hopelijk ben je er snel vanaf.
Oooh bah envy, wat naar. Hopelijk werkt de emasefene snel voor je. Bij mij werkt t prima maar kan er nog niet buiten, gister dagje zonder geprobeerd en t was niet te doen helaas..😔
Ik ben dinsdag ongeveer 9 weken zwanger, de 24e hebben we pas de eerste echo. Het is gelukkig niet dat ik continue moet spugen, maar ik ben wel bijna 24 uur per dag beroerd. Het belemmerd in alles. Is bij jullie de misselijkheid helemaal weg als je het gebruikt?
Nee zeker niet helemaal weg, maar kan nu wel weer functioneren en voor de tabletten was t zelfde als bij jou, kon ik alleen maar liggen, zelfs omdraaien op mijn rug of welke kant ook was al teveel.
Hoi, ik had vanmorgen elke keer buikkrampen, dus vanmiddag verloskundige gebeld, en mocht langskomen. Echo was opzich wel mooi en hartje klopt goed alleen het is raar dat de meting een week minder aangaf dat ik zwanger zou moeten zijn. Nou kan t zijn dat tussen de bevruchting en innesteling een paar dagen zit en dat het wel gewoon goed zit.. Had zowiezo dinsdag een afspraak en dat gaat gewoon door. Vandaag 6 weken 6 dagen. Dinsdag moet ie dan zowiezo aangeven 7 weken 1 dag, anders is het niet goed. Geeft ie dat wel aan dan is het nog afwachten omdat het nog zo pril is. Alles zag er goed uit maar wel gek die week verschil. Plan was dat als we dinsdag met 8 weken een goed kloppend hartje hadden dat we er dan geen geheim meer van maken. Maar we houden het nu nog even voor ons.. Hoef na dinsdag niet te wachten tot ik 10 weken ben om weer langs te komen maar waarsch mag ik dan 1 tot 2 weken daarna alweer even extra komen.
Maar gek dat ze dat gek vind want lees op internet dat tussen de bevruchting en de innesteling wel 9 dagen kan zitten..
Haai allemaal, Ik klaag ook even mee. Wordt er dus super gestoord van. Ben de hele dag misselijk. Maar ik hoef dus niet te spugen. Moet eerst een kop thee drinken voordat ik überhaupt iets kan eten. Ruik heel sterk allerlei geuren. En heb dus heel erg last van 't autorijden. Als ik zelf rij gaat 't redelijk. Als ik er naast zit voelt 't als 't 3e ritje verplichte tegenzin in de achtbaan.. Heb ontzettend veel last van een opgeblazen gevoel in m'n buik. Wil ook vaak even plat. Ruimte voor mijn buik. Heb 't gevoel dat 't allemaal in m'n buik in de war gegooid is nu. Mijn maag slokdarm darmen.. Als ik misselijk ben moet ik ontzettend boeren (soms heel ranzig zuur) en/of scheten. En soms helpt dat en verdwijnt er dan een luchtbel ergens waardoor ik me iets minder misselijk voel. Heb hele dagen honger. Het liefst veel en fout/vet ha ha. Maar denk elke keer... hoe verteert m'n lichaam dit zo. De ene keer gaat 't wel. De andere keer voel ik me hondberoerd. Zoals nu. Lig al een uur op bed met een kruik op mijn buik. Tof zeg, dat zwanger zijn 😉😋
Hahaha zwanger zijn is het grootste gewoon kut 😂 Onzekerheid, misselijkheid, duizeligheid en ga zo maar door . We doen het allema voor de uitkomst ❤️
Hoi Hoi! Hier ook nog steeds mega misselijk en diarree Van de verloskundige verwijzing naar huisarts gekregen en daar uiteindelijk receptje gekregen voor Emesafene en ORS. Kan ik vandaag ophalen, dus hopelijk gaat het dan wat beter! Kreeg wel woensdag een extra echo omdat we nog tijd over hadden bij de intake. Wat een geluk 9 weekjes zwanger en al 2x echo gehad <3 Zo mooi om te zien! ps. zou ik ook in de FB groep mogen?
Helaas nog meer die zo misselijk zijn, heel veel sterkte. Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en heb reistabletjes voorgeschreven gekregen, Suprimal. Deze mag ik twee keer per dag innemen. Moet zeggen, het gaat na het innemen van het eerste tabletje al een stukje beter. Hopelijk nu een stijgende lijn, want zo kon het echt niet meer langer, vanochtend vroeg ook weer twee keer boven de wc gehangen.