Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en ik heb 14 oktober de eerste echo en daarna controle afspraak. Ben afgelopen dagen zo moe, vorige zwangerschap had ik nergens last van zo vroeg. Wist ook niet dat je dit al zo vroeg kon merken. Kan iemand mij uitleggen hoe ik zo'n aftel banner kan plaatsen in mijn handtekening?
@Vlinder, bovenaan zie jein het roze banner staan, daarop klikken. Je kunt dan kijken bij de uitgebreide handleiding, linkje bovenaan. Daar leggen ze het makkelijk uit.
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! En de lijst ziet er mooi uit MRCD! Ik al bijna 5 weken!! Denk dat ik morgen de vk ga bellen, het voelt goed..krijg steeds meer vertrouwen dat het dit keer goed mag gaan. Ik hoop ook dat ik al snel terecht kan voor een eerste echo.
Welkom nieuwe dames!! Ik heb ook al wel last van vermoeidheid, maar volgens mij had ik dat vorige zwangerschap ook... Vind wel dat je het snel vergeet allemaal. Is telkens van, had ik dat vorige keer nou ook?!
Vita rose daarom heb ik ook meteenn gebeld haha Dat moe zijn herinner ik me wel. Maar sochtends die opstart problemen door beetje weeig misselijk gevoel enz niet. Toen ook altijd wel trek maar niet echt misselijk. Nu al vaker geweest. Wie weet een jongentje haha. Ik loop op de zaken. Vooruit
Mag ik mee kletsen weet nu sinds 5 sept datcik zwanger ben. Vooralsnog rond 16 mei uitgerekend. Dit is onze 2e zwangerschap. We hebben wen dochtertje van 4.5 uit 2012. Na lang zh traject voor onze dochter en daarna ook voor dit wondertje na een break spontaan zwanger geworden in de 4e ronde..... in ons geval een wonder want de kans was erg klein..... Spannend wordt het iig weer... geniet ervan allemaal. Liefs Chelleke84
Leuk al jullie verhalen mama's!! 😊 Hier alles nog rustig, af en toe steekjes in liezen en buik en mn borsten zijn al wat voller. Vooral rommelende darmen en acne maar nog geen misselijkheid!! Vorige keer zo ziek geweest, zou wel fijn en bijzonder zijn als dat nu niet zo is. Geniet er nu maar van want kan nog best beginnen tot 8 weken lees ik. Ik ga de vk denk ik bellen met 7 weken. Met 8 weken wil ik n afspraak en met 12 een echo. Ik wacht nog ff rustig af.
Vanmorgen de vk gebeld en ik heb woensdag 28 september de eerste echo! Spannend! Als die echo goed is plannen we de intake +termijnecho. Hier nog weinig last van kwaaltjes...als dat maar geen stilte voor de storm is. De rommelende darmen en opgezette buik herken ik wel. Vooral 's avonds is mijn buik al flink.
Wauw dat is al lekker vroeg die echo. Hier pas 7 okt.... pfff wachten duurt lang. Voel me verder ook goed... heel af en toe wat misselijk maar iets eten en het is weg. Af en toe wat krampjes en idd rommelende darmen en grotere (.)(.) Verder niks... pfff vind t maar spannend. Ineens zomaar spontaan zwanger na een lang MMM traject voor dochter en het MMM traject stond gepland voor dec voor de 2e. Ik dacht ach ik stop vast met de pil zodat ik mijn cyclus in de gaten kan houden en in 4e ronde zwanger 😨😨😨
Fijn dat het toch zo spontaan gebeurd is! Ik mocht volgende week al wel langskomen voor een echo, maar kans dat het hartje dan nog niet klopt is wél aanwezig. Wacht dan liever nog een week.
Leuk om te lezen wat jullie merken in je lijf. Ik heb weinig kwaaltjes, behalve grotere en gevoelige boobs. Beetje opgezwollen harde buik. En 's ochtends heel wakker, normaal meer een avondmens. Heel vaak naar de wc. Huid is heel rustig, geen pukkeltjes. En ontzettende behoefte om allemaal informatie op te zoeken en te lezen. Vanmiddag gaan we het mijn ouders vertellen. Spannend wel. Heb een kadootje gemaakt met een speentje en lieve sokjes. Ik las dat in week 5 het hartje al begint te kloppen. Bijzonder al zo snel!
ja Quito, dat heb ik ook. ik ben meestal rond 5 uur wakker tegenwoordig... en dan kan ik nog wel ff een uurtje slapen maar dan houdt t toch ook echt op. een ochtendmens ben ik altijd wel geweest maar zo vroeg nu ook weer niet
Wat. Grappig... ik dacht dat dat aan mij lag haha. Al heb ik op mijn vrije dagen wel een dutje gedaan tussen de middag. Vandaag ook weer een test gedaan. Al mijn testen waren voor nod. Duidelijk ma nooit knal. Had ondanks de kwaaltjes toch even die bevestiging nodig ofzo
Hi Dames, Ik meld mij ook.. Uitgerekende datum (volgens internet) 17mei. Wat spannend allemaal! Soms erg onzeker.. Zo pril.. Maar probeer te genieten! Fijne zwangerschap allemaal!
Jeetje.. Wat goed om hier te lezen.. Had ik eerder moeten zien! Zoveel herkenbare dingen! Die opgezette buik.. Vooral savonds knapt ie bijna! Vaker plassen.. Pijnlijke tepels, vette huid helaas.. Dat trekkerige zeurende gevoel in de onderbuik.. En oooo dat slapen is waardeloos ineens! Hihi..
Hoooi meiden, Ik zou graag met jullie mee willen kletsen! Als het goed is dan ben ik 20mei uitgerekend, maar zou kunnen dat het nog wat later is want de test is nog erg licht! Ik ben 26 en heb een zoontje uit 2013 en een zoontje uit 2015, de een is net 3 en de anders 9 maanden, hihi dit is ook een verassing voor ons, maar wel een hele leuke! Zou iamand mij op de lijst kunnen zitten, ik zit namelijk altijd op mijn telefoon! Xx
Hoi ladies! Gefeliciteerd allemaal! Ik mag me hier ook melden hoewel ik het allemaal nog erg spannend vind, en nog niet goed ervan uit durf te gaan dat het dit keer goed zal gaan lijkt het me leuk om mee te kletsen! Wij hebben al twee meiden en nu dus zwanger van nummer 3 voor onze oudste 1mk gehad bij 6 weken, tussen de oudste en jongste 1vmk en een MA gehad, dus ben niet meer geheel onbevangen, helaas. Ik heb gister hcg waarde laten prikken en was 158, heel netjes voor NOD. Maandag mag ik nog een keer om te zien of het netjes stijgt. Ik loop de hele zwangerschap bij de gyn, omdat onze oudste meerdere hersenafwijkingen heeft en zuurstoftekort heeft gehad. Zij is meervoudig beperkt. Ondanks dat we nog geen diagnose hebben krijgen we net als bij de jongste een uitgebreide GUO met 20 en 23 weken waarbij de hersenen helemaal zullen worden bekeken. Dus tot die tijd is het best spannend Ik ben op 25 Mei uitgerekend, dezelfde dag als bij onze jongste uiteindelijk werd ik daar 4 dagen vooruit gezet. Ze is op 12 Mei geboren, dus ben benieuwd of deze uk (als alles goed gaat) ook op die datum zal komen Voor op de lijst: Shart86, 29 jaar, 3de kindje 4 oktober: eerste echo Duurt nog laaaang!!