Ik ben ook erg op mijn hoede, Zal even kort mijn verhaal vertellen, ik ben 4 december bevallen met kz van een gezonde zoon! Ik geef nog steeds bv, z'n 6/7 voedingen per dag! In juli kreeg ik voor het eerst een menstruatie en in augstus op cd 31 de 2de, nu een maand later als ik weer van cd 31 uit zou gaan zou ik vandaag 5 weken zwanger zijn! afgelopen woensdag op cd36 heb ik pas voor het eerst getest, met een kruidvat test 2v5! er was wel een lijntje te zien maar geen knal test, nu vanmorgen weer getest op cd 38 en weer een streepje en ook iets duidelijker, maat weer geen knal test! Willen jullie mee kijken? En hebben er meer met kruidvat 2v5 getest? Mag ik jullie test zien? Ik heb een beetje mijn bedenkingen...of dat het niet goed gaat of dat ik minder ver ben, wat denken jullie?
Hoi Kwiebeltje, joh, die van mij zag er ook zo uit. en toen heb ik de clearblue gekocht en die gaf ook aan zwanger 1-2 weken toen. ínmiddels geeft die test nu 2-3 weken aan
En hoe ver denk je dat je was toen die test er zo uitzag? Mijn cyclus kan namelijk erg rommelig zijn door de bv Super bedenken voor de reactie! 💋
Hi meiden, Mag ik met jullie meekletsen? Ik heb gisteren positief getest helemaal blij en totaal niet verwacht hihi. Meteen ook een cb gedaan, en die gaf mooi 1-2 weken zwanger aan. Ik ben ws rond 25 mei uitgerekend. We hebben al een dochter van bijna 5,5 jaar, dus we zijn al een tijdje uit de luiers/flesvoeding etc. Vind het daarom nu extra spannend! Ga zo even de pagina's terug lezen
@ Kwiebeltje, Jouw eerste test ziet er hetzelfde (misschien ietsiepietsie donkerder) uit als die van mij. Ik was toen 12dpo Hoe ver denk je dat je zelf bent?
Netjes ik hoop dat mijn test morgen ook weer goed is opgelopen Ondanks de bevestiging van de CB, toch nog even 2 kruidvat testen gehaald haha
haha gelukkig! Voel genoeg waardoor ik weet dat ik gewoon zwanger ben, en uiteraard blijft mn menstruatie weg .. maar toch die bevestiging is gewoon fijn! Help hoe ga ik dit de komende weken voor me houden Hou van een drankje, en we hebben regelmatig feestjes staan Beetje improviseren hahaha
Wow jij hebt echt knal testen zeg, heb ik bij beide zwangerschappen niet gehad op dat termijn Bij mijn oudste was mijn eerste test (2 dagen overtijd) net als die bij jou op 12 dpo en bij mijn jongste zoon was die met 3 dagen overtijd zoals bij jou op dpo 8/10 een beetje er tussen in! Hihi dus dat verwacht ik niet hoor, z'n knal test...maar aan de hand van mijn test geloof ik ook niet dat ik nu 5 weken kan zijn...eerder dat ik nu rond nod zit, al hoe wel ik dan wel al weer 2 weken kwalen heb en mijn zoon ook al 2 weken slecht drinken... Thanks voor t showen!
Welkom nieuwe meiden, en gefeliciteerd!! @ Shart86 Extra spannend dus voor jullie. Voor ons is het ook tot de 20 weken echo erg spannend omdat de 20 weken echo van ons eerste kindje niet goed was en wij de zwangerschap hierna hebben moeten afbreken. Hierna gelukkig een gezond kindje gekregen waar wij heel dankbaar voor zijn, maar deze hele zwangerschap was erg stressvol. De eerste weken heb ik zoveel zwangerschapstesten gedaan om te kijken of de streepjes opliepen. Ik had totaal geen rust. Ik sta nu eigenlijk versteld hoe relaxed ik ben tot nu. Het zit wel de hele dag in mijn hoofd en ook 's nachts ben ik veel wakker. Maar tot nu heb ik 'nog maar' een test gedaan afgelopen zaterdag. Vanwege mijn eerste zwangerschap ben ik onder controle in het ziekenhuis bij de gynaecoloog en helaas heb ik pas de echo op 14 oktober. Dus nog extra lang geduld hebben.
Ik zit nu op cd 38 en mijj vorige cyclus was 31 dagen, dus dat zal het 5 weken zwanger maken, maar ik denk zelf dat ik nu 4+2 ben ongeveer! Had tussen de zwangerschappen door en vroeger altijd een cyclus van tussen de 28 en 31 dagen...dus of ik maak nu gewoon niet snel hcg aan en is er misschien iets mis of ik heb echt een late eisprong gehad, wat mogelijk is met bv! Xx
Waarschijnlijk maak je gewoon niet zo snel hcg aan. Mijn testen zijn in het begin ook niet zo knal geweest, dat verschilt toch wel heel erg per persoon vind ik Of een late eisprong en een late innesteling, dat kan ook nog natuurlijk Ga je over een paar dagen nog een keer testen?
Jeetje wat heftig zeg!! Ik wens jullie een goede zwangerschap toe en ik hoop dat jullie deze keer ook kunnen genieten!
Jeetje, dan snap ik dat je wel in spanning zit tot de 20 weken echo . Dat is ook niet leuk, maar heel begrijpelijk met wat je hebt meegemaakt! Wel fijn dat je er nu relaxed in staat en pas 1x getest hebt! Nu aftellen naar de eerste echo
Vlinder het gaat vast goed deze ronde. 👍🏻 Kwiebeltje die eerste test van mij was (als ik de gemiddelde cyclus moet geloven) 3 dagen voor mn nod, maar ik had cycli van 25-27 dagen alleen ik heb in juni n longontsteking gehad met 2 weken antibiotica dus toen had ik n cyclus van 31 dagen dus die schroefde t gemiddelde op
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!! Shart en appelsientje wat leuk bekende namen! Ik ben waarschijnlijk morgen 5 weken. Dit weet ik door ovu testen en temperaturen. Ik heb 10dpo al.zo duidelijk getest als de testen die jij laat zien kwiebeltje. Maar dat hoeft niks te zeggen. Dat had ik bij de andere 2 zwangerschappen ook en helaas ging er daar ook 1 van mis. Weten jullie al hoe jullie het fam etc gaan vertellen? Vind ik leuke voorpret haha