16 t/m 31 mei 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pautjepoets, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wij moeten ook alles nieuw maar al een kinderwagen gekregen van een collega van mijn vader. Ziet er nog prima uit dus dat scheelt weer😀
    Verder ook maar veel op Mp enzo denk ik.

Nadje: heb zelf ook geen ervaring met gyn. De vorige keren ook de vk gehad en thuis bevallen. Hopelijk nu weer!

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook veel via via aangeschaft. Kamertje van een vriendin overgenomen en zo ook nog veel van m'n zusje gekregen. Box mogen we lenen van een collega en zo komen we er wel :)

3. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wij hoefde geen nieuwe wagen maar wilde dit wel graag! Hebben de Mutsy evo gekocht en gebruiken deze nu al voor ons zoontje! Erg fijne wagen!
    Morgen controle bij de vk en 30 dec 20 weken echo! Ben erg benieuwd! Heb ontzettend last van mijn rug...

4. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Wij gaan voor een dubbele wagen waar ons giovanni in kan zitten en de kleine meid in kan liggen weet nog noet precies welke. Voor de rest hoeven we niet veel aan te schaffen alleen meisjes kleding. Voor de rest heb ik alles.

Groetjes Patty

5. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Een nieuwe kinderwagen moet hier ook. Kijk al veel op mp, maar wil ook een x naar babydump om er een aantal te testen. Mijn vorige was een mutsy, maar kijk nu naar maxi cosi mura 4, die heeft een lekkere grote bak. Buggaboo vind ik persoonlijk zo laag.
    Ik heb al wel via mp een boba draagdoek aangeschaft. Ik denk dat ik die veel ga gebruiken bij halen/ brengen school vd andere twee of als ik met hen wat wil ga doen.

Ik heb de vorige keer een super thuisbevalling gehad en hoop dat ik deze keer ook thuis kan bevallen. Wat willen jullie liever (als je keus heb tenminste)?

6. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Hier hebben wij een maxicosi mura 4 en die bevalt echt super goed!

7. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Ik ben bij de oudste 2 in het zieken huis bevallen ivm meconium houdend vruchtwater. Maar bij de middelste had ik al persweeen in de auto aangekomen in het ziekenhuis was het hoofdje al zichtbaar. Bij giovanni ben ik thuis bevallen wel met meconium houdend vruchtwater maar ze durfe niet meer te gaan rijden omdat het zo snel ging bij de vorige en indderdaad deze keer ook er was wel een ambulance gekomen voor het geval. Maar vind een thuis bevalling prettiger als in het ziekenhuis dus hoop dat ik het nu weer thuis mag doen.Of ze moete me al gelijk een medische indicatie geven dat ik gelijk weg lan als ik weeen krijg anders ga ik niet meer rijden.

Groetjes Patty

8. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Vandaag mail gehad van mijn werkgever over mijn zwangerschapsverlof.
    Ik probeer tot 36 wkn door te werken. Dan zou ik half april met verlof gaan en met vakantie erbij pas 2 oktober weer hoeven te beginnen....heerlijk...heb er nu al zin in..
    Als de kleine 2 dgn overtijd gaat nog een weekje erbij!

9. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Oooh heerlijk vooruitzicht vita rose! Als je dan nog een beetje goed kan!

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Aah mooi, die willen wij ws ook gaan kopen. Binnenkort even naar van asten om te kijken en uit te proberen :)

Succes morgen! Gaat hard joh 30 december al 😁

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Super fijn dat je zo weinig hoeft aan te schaffen!
    Toch wel leuk he na zoveel jongens shoppen voor een meisje?!
    Al wat leuks gekocht?

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik denk dat ik ook maar eens opzoek ga naar een draagzak/doek. Is toch wel handig voor de paar keer naar school op een dag.

Ik wil weer in t ziekenhuis bevallen. Vorige keer ook gedaan (medisch) en wil een ruggeprik dus moet wel haha

13. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Ja al een.jurkje en.schoentjes en een truitje en broekje nog niet heel veel. Maar dat komt vanzelf. Ik ga ook tot 36 weken proberen te blijven werken. En dan nog even kijken hoe het me bestellingen zit want maak applicaties voor op kleding enzo met steentjes.

Groetjes Patty

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Leuk patty! Komt vast goed met shoppen haha.

Hier ook tot 36 weken doorwerken! Hoop echt dat t me lukt.
    Vorige zwangerschap met 37.1 bevallen haha

15. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Heb met alle 3 overtijd gelopen bij de eerste 10 dagen bij de 2de 2 dagen bij de 3e 5 dagen dus ben benieuwd hoe veel nu. Dan zit je erop te wachtten en dan gebeurt er niks is echt vervelend.

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Zo dames hier is flink gekletst...
    Over 2 weken heb ik de 20 weken echo.. spannend weer....
    Jullie deze ook al gepland?
    Ben alleen nog heel heel erg moe en ws gaat dat niet ovwr.... heb een lage bloeddruk door medicatie dus mijn lijf moet hard werken....
    ach ja gelukkig kan ik smiddags slapen want onze dochter zit op school...

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant

Lijkt me idd heel vervelend. Ik zal deze keer al vanaf 37 weken in spanning zitten. Ben echt benieuwd of het deze keer weer zo snel komt. Hoop t stiekem wel een beetje haha

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Oh spannend, gaat snel zeg! Wij hebben 4 jan de 20 weken echo!

Hier ook last van een lage bloeddruk en daardoor heel moe en veel hoofdpijn.

Fijn he schoolgaande kinderen. Ik doe ook regelmatig een dutje als m'n dochter op school zit. Ideaal!

19. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Haha hier geen schoolgaand kind maar een meisje dat s middag nog makkelijk 3,5 uur slaapt, en s morgens ook tot 10.00.. dus ik kan als ik geen lijn zou hebben bij het liggen ook genoeg bijslapen.. 😇
    Hier 28 dec de 20 weken echo! Spannend

20. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Hier ook veel last van zware vermoeidheid deze zwangerschap. Herken dit ook niet van de vorige twee zwangerschappen. Mijn bloeddruk is ook laag, ik wist niet dat je daar moe van kon zijn? Mijn ijzerwaarde was wel goed, suiker heel laag.

Wij 27 dec 20-wkn-echo, Spannend hoor. Hoop dat alles goed is. In mijn eerste zwangerschap meende ze wat afwijkende te zien bij het hart en de darmen maar bij een extra echo in het Radboud Nijmegen was alles goed.

Deel Deze Pagina