Ik ga jullie verlaten 😇 6 juni pas uitgerekend dus loop met alles achter met dit groepje Dus ga naar de juni mama's 😘 Hele fijne zwangerschap gewenst allemaal !!
Hier ook nog wel moe en gisteren bijna flauwgevallen op het werk, ik vermoed lage bloeddruk! Ik ga met 34 weken met verlof en misschien al wat dagen van te voren vakantiedagen. S is met 35.5 geboren en was thuis nog volop bezig. Dit wil ik liever niet nog een keer mee maken. Ik ga proberen op te staan en te gaan werken. Ontzettend veel last van mijn rug dus ga de fysio weer benaderen.. Fijn weekend allemaal!
Jij ook eeen hele fijne zwangerschap toegewenst wie weer wordt je toch nog een mei mama blijf je wel op fb?
Ik was bij m'n vorige zwangerschap ook niet zo moe als dat ik nu ben. Geloof dat lage bloeddruk dat wel kan veroorzaken. Oh soannend zeg! Hopelijk nu een goede echo zonder bijzonderheden!
Oei dat is ook niet fijn zeg! Dropjes schijnen te helpen Was er aanleiding dat je de vorige keer zo vroeg bent bevallen?
Hoi @ theedoek ben je terug gezet in je zwangerschap. Jij ook nog een super fijne zwangerschap toegewenst. En als je eerder bevalt ben je ook een mei mama. Voor mij geld het ook. Als ik toevallig overtijd loop word ik ook een.juni mama. Maar dat weet je niet van te voren. Ik.ben ook hele dage ontzettend moe en hoofdpijn. Maar kan.ook met me b12 te maken.hebben. lage bloeddruk heb ik.niet is altijd netjes. Vandaag nog even wat bestellingen af werken. En vanavond komt me moeder en mijn stiefvader kick boxen kijken. Is altijd gezellig als ze er zijn. Ze had gisteren weer een super lief jurkje gekocht voor onze kleine meid. Waar komen jullie eigenlijk allemaal vandaan. Ik uit Oudenbosch in noord Brabant. Groetjes Patty
Ja begrijp ik maar zoals nu weet iedereen t geslacht al en 20 w echo al gepland, ik loop overal 2 weken mee achter En op t laatst is dat echt frustrerend Als je zwanger zijn leuk vind dan zul je dat niet herkennen Maar als ik straks 38 weken ben en het hardstikke zat ben en jullie allemaal al bevallen zijn.. Dan baal ik echt hoor😮
Vervelend he zo moe zijn en koppijn hebben! Heb ik hier ook regelmatig last van bah! Ik woon tussen Breda en Tilburg in
Haha begrijpelijk hoor! In t juni groepje loop je dan toch met de rest en ben je niet met alles t laatste! Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan Hoop dat ik net zoals bij de eerste 3 weken te vroeg beval
Jeetje, wat is hier gezellig veel gekletst! Wij hebben zaterdag eindelijk de geslachtsecho. Ben benieuwd of ons sterke gevoel klopt, we denken dat we een tweede zoon krijgen. Ik zou enorm verbaasd zijn als het toch een meisje blijkt te zijn. We hebben de Joolz Day en vinden dat nog steeds een super fijne kinderwagen. We gaan niet voor een duo. Ons zoontje is tegen die tijd 2,5 en wil nu al niet meer in de wagen. Wellicht kopen we wel een meerijdplankje.
Haha ja randje of 6 juni is wel een verschil he! Hele fijne zwangerschap allemaal!! En een voorspoedige bevalling 😇
Volgens de termijnecho vandaag alweer 18 weken, wat gaat het toch snel... Zo ben je aan het wachten op een zwangerschap, en nu al bijna op de helft. Ik woon in Gelderland in de buurt van Doetinchem.
Gaat hard he! Ik ben nu bijna 17 weken en vind het ook heel snel gaan Nog 3,5 week en dan wordt er al weer een beetje aftellen. Begin de kleine nu af en toe wat beter te voelen. Duidelijke plopjes. Fijn gevoel ❤️
Ka gaat echt super hard. Dacht dat ik de kleine gisteren voelde maar weet het niet zeker. Vandaag weer werken. Iedereen een leuk weekend gehad. Ik heb me bestellingen af gewerkt dus loop weer bij. Hebben jullie al ee naam. Ga zo even bellen voor de 20 weken echo. Ben benieuwd. Groetjes Patty
Hier een lekker rustig weekend gehad. Nog 2,5 dag werken en dan lekker vakantie. Wij hebben al een naam voor onze jongen