Oooh wij hebben echt nog geen namen.. eigenlijk nog niet zo mee bezig, ben nu eerst bezig de pijn onder controle te krijgen, met de zwangerschap totaal niet bezig eerlijk gezegd.
Dat is beter ik pas als ik 38 weken ben. We hebben 3 januari de 20 weken echo. Wij hebben ook al een naam voor onze kleine meid.
Wij hebben ook al een naam! Alleen nog op zoek naar een mooie tweede naam. Verliefd: wat naar joh dat je alleen maar bezig bent met de pijn Hoop dat je snel ook kan gaan genieten van de zwangerschap. Is de pijn eigenlijk volledig zwangerschapgerelateerd of had je daarvoor ook al last? Vandaag weer een dagje 'aan het werk'. Zo een paar oudergesprekken. Baal er echt van dat ik nog steeds zo weinig energie heb. Vanmorgen om 9 uur begonnen en ben eigenlijk nu alweer moe. Op dit moment nog 100 % ziek maar zou zo graag na de vakantie weer wat voor de klas gaan. Maar zoals ik nu ben vraag ik me af of dat wel handig is.
Juffie, de hernia zit er al vanaf 2009 maar de reden dat ik er nu ineens zo veel last van heb komt waarschijnlijk wel door de hernia. Nu in afwachting voor de pijnblok. Hoop zo dat dit snel kan en dat t ook gaat helpen. Balen zeg nog zo weinig energie hebben.
@Verliefd91 Hopelijk krijg je snel pijn blokkers en is de pijn hopelijk snel verdwenen. En kan je ook eindelijk gasn genieten van je zwangerschap. @juffie1984 Ja dat is inderdaad balen ik had er afgelopen weken ook last van maar moet zeggen. Deze week gaat al beter hopen dat dat bij jou ook gebeurt.
@verliefd91; echt vervelend die pijn, ook ik hoop dat ze snel wat voor je kunnen doen en je meer kunt genieten van je zwangerschap. @judfie1987; ik herken de extreme vermoeidheid, vreselijk.. als ik eraan toegeef k andere ik overdag ook zo in slaap vallen. Probeer s nachts maar veel uren te pakken.. Ondanks de hevige vermoeidheid probeer ik nu zoveel mogelijk te genieten. De misselijkheid is zo goed als weg en de buik zit nog niet in de weg. Mijn vorige zwangerschap kreeg ik rond 25 weken last van ischias, vreselijk. Ben bang dat ik er straks weer last van zal krijgen dus geniet nu maar extra Een jongensnaam hebben we al wel, meisje vind ik erg moeilijk!!
Hoi Vandaag weer gewerkt pfff gaat steeds moei zamer ben niet vooruit te branden. Vanavond briefjes getrokken voor kerstmis heb me broer getrokken. Heb wel zin in de kerst. Volgende week donderdag ga ik helpen met de kerst viering op school dat is altijd wel leuk. 3 januari 20 weken echo ben benieuwd of dat alles goed met onze kleine meid gaat. Zaterdag gaan we shoppen voor kerst en zondag kijken voor een duo kinderwagen. Groetjes Patty
Wij gaan 1e kerstdag naar mijn schoonouders. Begint s middags met taart/hapjes en eind vd middag heerlijk uitgebreid eten. Mijn man heeft een grote familie en mijn schoonouders wonen op een boerderij dus voor de kinderen is het er altijd heerlijk spelen. Tweede kerstdag gaan we wandelen met een oom en tante van mij en s avonds gourmetten. Mijn ouders en oude omaatje (95) komen dan ook. Ik heb er al heel veel zin in! Al zal het ook wel emotioneel worden omdat mijn vader ernstig ziek is en dit waarschijnlijk zijn laatste kerst zal zijn.
Vita rose: dat is inderdaad heftig. Emotionele kerst maar hopelijk ook een hele mooie herinnering! Kerst: 1e kerstdag lekker als gezin. 2e kerstdag zijn we bij mijn schoonouders. Gisteren is besloten door mijn directeur en verzuimcoordinator dat ik tot mijn verlof niet meer voor de klas ga. Ik blijf wel wat extra dingen doen op school want wil graag in het werkritme blijven.. Er zijn gelukkig 2 invallers gevonden die mijn klas kunnen doen tot de zomervakantie. Dus dat geeft wel wat rust. Maar voelt ook wel een beetje gek..
Goed dat je probeert te genieten! Fijn dat je bijna niet meer misselijk bent, scheelt vast een hoop! Aii hopen dat je er nu geen/minder last van krijgt! Hier juist heel veel meisjesnamen en nu gelukkig 1 jongensnaam dus vast staat. Wel een top 20 naam, maar dat is niet anders
Reageer even via mobiel want heb geen laptop tot beschikking. Hier gaat alles prima! Zit lekker in m'n vel en heb bijna vakantie! Ben ook niet meer oververmoeid 😁 Verder is m'n buik geslonken haha. Geen idee hoe t kan, want met de kleine is alles goed. Heb tijdens m'n misselijkheid heel veel slecht gegeten en nu minder honger en heel veel fruit. Ben ook weer wat afgevallen. Zit nu op +4 met 17 weken. Volgens vk heel netjes gelukkig ☺️ Hier vieren wij kerst in Lanzarote. Zoveel zin in!! Vanmiddag nog 6 uurtjes werken en dan lekker genieten!
Fijn dat er een besluit is genomen. Geeft je vast meer rust. En inderdaad wat extra dingen op school blijven doen is alleen maar goed ben je er toch niet volledig uit.
@lilo super fijne vakantie. @vita rose dat is indd heftig heb het 2 jaar geleden meegemaakt met mijn schoonmoeder. Kort daarna is ze ook overleden. Vandaag wistte shoppen voor kerst dan kan ik vanavond alles inpakken. En dan kan ik het morgen mee nemen naar mijn moeder dan kan het alvast onder de boom. Dinsdag weer naar de vk ben benieuwd.