16 t/m 31 mei 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pautjepoets, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Pfff toch nog spannend vita rose! Sterkte!

2. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Ze hebben net gebeld. En eigenlijk hebben ze dit nog niet eerder gezien. Ze weten het ook niet maar denken dat het niet negatief ontwikkelt zeg maar.

In week 28 en 32 extra controles.

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Heftig joh! Hopelijk klopt hun vermoeden en ontwikkeld het zich niet negatief. Sterkte!

4. Goudin

Goudin Actief lid

23 dec 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannende uitslag Vita rose. Op zich fijn dat je nog wel iets meer informatie kon krijgen. Maar verder ook onzeker. Sterkte met afwachten.

5. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    @vitarose hopen dat alles positief mag blijven

6. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Hey meiden, hoe is het met jullie?
    Ik heb morgen weer controle bij de vk. Ik wil mijn heftige vermoeidheid gaan bespreken. Ik weet dat het erbij hoort, maar om 8 uur s avonds al in slaap vallen tot de volgende ochtend vind ik echt te gek. Op mijn vrije dagen pak ik ook nog een middagdutje mee. Ook ben ik afgelopen week super-emotioneel geweest, echt niks voor mij.
    Ben benieuwd hoe het jullie vergaat.

7. Ralixo

Ralixo Lid

28 nov 2016
    95
    15
    8
    IT'er op verschillende projecten
    Hallo, zelf ben ik 30 mei uitgerekend. Wij zijn in verwachting van een zoontje. Momenteel geniet ik meer van de zwangerschap dan in het eerste trimester. 3 weken terug voor het eerst schopjes gevoeld. :-D Moet 31 januari weer voor een echo heen, alles lijkt tot nu toe goed te zijn gelukkig.

8. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    @vitarose hier ook hele dagen ontzettend moe gistwren bij de vk geweest en die dacht aan ijzer tekort de volgende keer moet ik bloed laten prikken ook ivm rhesus dus dan gaat dat ook in een moeite door.Voor de rest gaat het wel goed voel de kleine meid al lekker schoppen.

Groetjes Patty

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hier ook doodop. Werk nu nog 3x4u therapeutisch en zelfs dat is zwaar. Onze dochter zit al hele dagen op school dus wel voldoende rustmomentjes maar ook dat mag niet baten. Hb is 6.8 dus iets verlaagd maar dat kan de vermoeidheid niet verklaren. B12 was goed en de rest ook dus ik heb gewoon pech..... maar het is echt heel vervelend dus snap volkomen hoe jullie je voelen dames....

10. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Hey meiden, hoe is het met jullie?
    Wij zijn vorige week begonnen met onze slaapkamer, jippie. ...nesteldrang begint al behoorlijk te komen.
    Aangezien wij geen extra kamer hebben voor de baby komt deze eerst bij ons op de kamer. We hebben gekozen voor de kleuren grijs/ wit/ mintgroen.
    Zijn jullie al bezig of klaar met het kamertje?

11. patty27

patty27 Lid

10 dec 2014
    95
    0
    6
    Hoi

@vitarose Hier gaat alles goed op wat rugpijn na. En hoe gaat het met jou? Hier komt de kleine meid ook bij ons op de kamer maar wacht nog even.met het bedje in elkaar zetten. En mort nog even verzinnen hoe en waar ik haar kleertjes ga hangen. We hebben al wel de hele uitzet bij elkaar. Volgende week intake kraamzorg.

Groetjes Patty

12. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Hier gaat t allemaal zijn gangetje. De hernia zal zich waarschijnlijk niet meer terug trekken tot na de bevalling dus das fiks balen!
    Bij de kleine is al 2 keer een hartslagdip gehoord, dus nu over 2 weken naar het high risk spreekuur van de gynaecoloog. Spannend.
    Hier nog niet begonnen aan de babykamer. K wil wel maar mijn rug trekt t gewoon niet. Echt dik vet balen!

13. Goudin

Goudin Actief lid

23 dec 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Volgende week heb ik een weekje vrij om de babykamer rond te krijgen (muren, vloer en inrichting). Eigenlijk zou het later gebeuren, maar ik heb nu redelijk wat energie en ik ben bang dat het misschien later weer minder wordt. Gelukkig vind mijn werkgever het ook prima dat ik het verplaatst. Dus het wordt een spannende week straks.

Ik heb verder gelukkig geen klachten. Mijn rug doet soms ook wel een beetje vervelend en spieren verkrampen wel eens, maar dat gaat ook steeds snel over. Dinsdagavond zijn we een uurtje wezen zwemmen en dat had wel een heel positief effect op mijn lichaam dus ik denk dat ik ga proberen om regelmatig te zwemmen.

Het bewegen van de baby geniet ik volop van; ik zit vooral continu op een grote roze wolk.. :)

14. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik er weer!
    Zag dat mijn laatste berichtje van 21 dec was! 😨
    Op 23 dec heb ik me ziek moeten melden op het werk ivm mijn rug! Een maand thuis geweest en toen bij de bedrijfsarts geweest. Zij vond dat ik op het werk ook wel "niets" kon komen doen dus moet 2x pw 2 uur therapeutisch gaan werken... doe wat computerwerk en koffie drinken, meer gaat niet..
    Maar ben blij dat ik ook weer onder de bewoners en collega's ben!
    Vitarose: heb even snel wat dingen terug gelezen, wat een spannende tijd voor jullie zeg!!
    Hoe is het verder met iedereen??

15. pautjepoets

pautjepoets Bekend lid

7 jan 2012
    675
    319
    63
    Vrouw
    Ik ben ook een tijdje afwezig geweest in dit topic (praat vooral mee op facebook). Maar misschien is het wel leuk als het ook op zp weer wat drukker gaat worden!

Hier gaat het eindelijk weer wat beter. Heb weer meer energie en de migraine is weer tot normale hoeveelheden teruggedrongen :)
    Alleen mijn rug/bekken blijven erg veel pijn doen, maar daar is gelukkig goed mee om te gaan. Ik heb mij dan ook na maanden weer beter kunnen melden en dat voelt goed!

MoJo: Fijn dat je het prettig vindt weer onder de bewoners en collega's te zijn. Snap dat heel goed. Je wereld wordt snel klein he als je thuis zit... En inderdaad doen wat gaat en meer ook echt niet!

Verder hebben wij elke 4 weken groeiechos omdat ons meisje dysmatuur geboren is. Maar de kleine man groeit helemaal volgens het boekje en zit zelfs iets boven gemiddeld :D Vind de tijd ook ineens vrij snel gaan. Hoef nog maar 12 weekjes tot de uitgerekende datum.

Zijn jullie al klaar met de babykamer enz?
    Wij zijn druk bezig met de kamer voor onze dochter, dus zij krijgt een nieuwe kamer. De babykamer is namelijk heel neutraal qua kleur, dus die houden we zo (met alleen wat nieuwe accessoires)

16. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Hier houd het nog steeds niet over. De zenuwpijn is wel ietsje minder als dat t geweest is maar weg zal t tot aan de bevalling zeker niet gaan.
    Met de babykamer moeten we nog steeds beginnen. Bij de 1e waren we nu al zo'n beetje klaar en nu.. 🙈 Nou ja de meubels staan er, dus t is alleen nog kast inrichten en verder hoeft er niks aan te gebeuren..

17. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Hey meiden, hier gaat het goed! We hebben goed nieuw gehad bij de laatste medische echo. Het hartje en de aorta zijn positief 'gegroeid' en zien er nu normaal uit. We hoeven geen extra controles meer!

Ik wil graag 'de lijst' nieuw leven inblazen. Ik heb nu een laptop tot mijn beschikking dus ga een poging wagen met knippen en plakken. De laatste 10 weken zijn nu zo'n beetje aangebroken dus ik hoop dat er wat meer gekletst gaat worden. Ik hoef nog maar 5 weken te werken en dan heerlijk verlof!!
    Ik laat hem nog leeg; wie erop wil; geef de data even door of misschien zijn jullie zelf zo handig om dit erbij te zetten!! Ik hoop dat het lukt.

18. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    #1098 Vita Rose, 9 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2017
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2017♡

16 mei
    17 mei
    18 mei
    Vita Rose, 34 jaar, derde kindje, verrassing!
    19 mei
    20 mei
    21 mei
    22 mei
    23 mei
    24 mei
    25 mei
    26 mei
    27 mei
    28 mei
    29 mei
    30 mei
    31 mei

jongens (0) | meisjes (0) | verrassingen (1) |

♡ Afspraken ♡
    maart:
    13 maart; Vita Rose; groeiecho
    april:
    mei:

19. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Hoi, ik had me ook al een paar keer aangemeld hier maar stond nog steeds niet op de lijst. Wil je mij er bij zetten? Ik ben 32 jaar, 2e kindje en 23 mei uitgerekend. Ik heb ook op 13 maart een groeiecho. Leuk als hier weer wat meer gekletst gaat worden!

20. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Oh en het geslacht weten we maar houden we nog even voor ons 😉
    Fijn dat bij jullie alles goed is vitarose en dat er geen extra controles meer komen! Hele opluchting of niet?

Deel Deze Pagina