♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2017♡ 16 mei 17 mei 18 mei Vita Rose - 34 jaar - derde kindje - verrassing! 19 mei 20 mei 21 mei 22 mei 23 mei Jezz84 - 32 jaar - tweede kindje - geslacht geheim! 24 mei 25 mei 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei jongens (0) | meisjes (0) | verrassingen (2) | ♡ Afspraken ♡ maart: 13 maart; Vita Rose; groeiecho 13 maart; jezz84; groeiecho april: mei:
Jeej het is gelukt. ben soms toch nog wat handiger dan ik denk haha! Dames die er nog bij willen; geef maar door!! @jezz84; inderdaad een hele opluchting...ik mag nu ook (als alles goed blijft gaan natuurlijk) gewoon thuis bevallen. Ik denk het geslacht bij de 20-weken gezien te hebben, ook al hadden we heel duidelijk aangegeven dat we het niet wilden weten...maar niemand heeft het nog gezegd dus het zou ook nog anders kunnen zijn hihi.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2017♡ 16 mei 17 mei 18 mei Vita Rose - 34 jaar - derde kindje - verrassing! 19 mei 20 mei 21 mei 22 mei 23 mei Jezz84 - 32 jaar - tweede kindje - geslacht geheim! 24 mei Juffie1984 - 32 jaar - derde kindje - meisje 25 mei 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei jongens (0) | meisjes (1) | verrassingen (2) | ♡ Afspraken ♡ maart: 13 maart; Vita Rose; groeiecho 13 maart; jezz84; groeiecho april: mei:
Ik heb mijzelf ook weer in de lijst gezet! ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2017 ♡ 16 mei 17 mei Pautjepoets - 28 jaar - tweede kindje - jongen 18 mei Vita Rose - 34 jaar - derde kindje - verrassing! 19 mei 20 mei 21 mei 22 mei 23 mei Jezz84 - 32 jaar - tweede kindje - geslacht geheim! 24 mei Juffie1984 - 32 jaar - derde kindje - meisje 25 mei 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei jongens (1) | meisjes (1) | verrassingen (2) | ♡ Afspraken ♡ maart: 13 maart; Vita Rose; groeiecho 13 maart; jezz84; groeiecho 22 maart; Pautjepoets; groeiecho en bespreken bevalplan april: mei:
@juffie1984 en pautjepoets; wat goed dat jullie er ook op staan! Ik ga proberen de lijst goed bij te houden, ik vind het bij andere topics altijd leuk om te zien en te lezen dus moet bij ons toch ook lukken! Het besef dat dit echt mijn allerlaatste zwangerschap is begint nu toch steeds meer te komen...en de weken gaan zooo snel..soms zou ik de tijd wel even stil willen zetten, alhoewel ik ook erg nieuwsgierig ben naar de kleine in mijn buik. Mijn zoon en dochter zijn ook zo benieuwd en kunnen niet wachten! Wat een heerlijk weer vandaag hè?! De nesteldrang is nu ook begonnen dus ik heb de ramen aan de buitenkant al klaar. Vanmiddag maar eens wat in de tuin doen, kunnen de kids ook lekker buiten spelen. Ik heb een paar weken geleden zo'n aquaplay gekocht (tja, midden in de winter hihi..via mp) en dat vinden ze helemaal geweldig. Denk dat ik die vanmiddag ook lekker buiten neer zet. Jullie nog plannen voor het weekend? Mijn man moet morgen werken. Ik denk dat we zondag lekker even gaan zwemmen met de kinderen. Vindt mijn rug ook fijn!
Leuk dat deze lijst weer wat actiever wordt! Lekker inderdaad het zonnetje, knap er meteen helemaal van op haha. Hier nog niet zoveel plannen voor het weekend, zwemmen is zeker heerlijk, doen wij ook wel regelmatig. En inderdaad heel goed voor je rug. Misschien overheen gelezen maar heb je rugklachten? Of gewoon door de zwangerschap?
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2017 ♡ 16 mei 17 mei Pautjepoets - 28 jaar - tweede kindje - jongen 18 mei Vita Rose - 34 jaar - derde kindje - verrassing! 19 mei 20 mei 21 mei 22 mei 23 mei Jezz84 - 32 jaar - tweede kindje - geslacht geheim! 24 mei Juffie1984 - 32 jaar - derde kindje - meisje Goudin - 34 jaar - 1e kindje - geslacht geheim! 25 mei 26 mei 27 mei 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei jongens (1) | meisjes (1) | verrassingen (2) | ♡ Afspraken ♡ maart: 13 maart; Vita Rose; groeiecho 13 maart; jezz84; groeiecho 22 maart; Pautjepoets; groeiecho en bespreken bevalplan april: mei:
Nee, ik mag gelukkig niet klagen. Ik had bij mijn dochter heel erg last van ischias, een paar weken geleden leek dat weer op te spelen. Maar dit keer ben ik maar eens gestopt met de stallen mesten en toen verdwenen de klachten ook. Heb bij mijn dochter tot de laatste dag de stallen en het paard gedaan en dat was denk ik niet zo handig @goudin; wat leuk; ook op de lijst! Gaat het goed met je?
Niks om over te klagen of spannends om te vertellen eigenlijk. Ik word dikker, zoals iedereen hier, en probeer te wennen aan alles wat er op mij/ons afkomt. Gevoelens, veranderingen in ons huis en bij mijn lichaam, up and downs in energie, alle babyspullen babykleding keuzes/perikelen.. Probeer maar zoveel mogelijk mee te lezen, zodat ik leer van de meer ervaren moeders. Geniet er ook vooral heel erg van.
Oohh ik wil ook weer graag op de lijst!! 28 mei uitgerekend, 30 jaar en 2e kindje, een jongen! Hier gaat alles zijn gangetje... ben therapeutisch aan het werk... Nog 5 weken en dan officieel verlof! Geniet nu al van de vrije tijd! 1e zoontje is met 35.3 weken geboren dus weinig verlof gehad vantevoren! Zelf nu last van flink hoesten en oorontsteking en zoontje heeft koorts, dus een weekend helemaal niets op de planning! Alleen vanavond komen wat vrienden langs. Fijn weekend allemaal!
Mag ik ook weer op de lijst, 26 jaar 2e kindje en een verassing. 25 mei uitgerekend. Hier nog steeds erg last van de hernia zal ook wel niet meer beter worden. Hopelijk ben ik er na de bevalling snel vanaf! Wij hebben dit weekend de 2e verjaardag van onze dochter gevierd. Wat word ze al weer groot! 😍 De kleine in mijn buik is mij geregeld aan het plagen met harde vervelende trapjes die dan op 1 plek blijft.. dan moet ik m echt even weg duwen.. word wat nu al zo'n klein pestkopje! 😍
@mojo en verliefd; ik zet jullie morgen erbij!! Zit nu op mijn telefoon. Ik zal morgen ook uitgebreid reageren...lig nu al lekker in bed...slaap lekker!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2017 ♡ 16 mei 17 mei Pautjepoets - 28 jaar - tweede kindje - jongen 18 mei Vita Rose - 34 jaar - derde kindje - verrassing! 19 mei 20 mei 21 mei 22 mei 23 mei Jezz84 - 32 jaar - tweede kindje - geslacht geheim! 24 mei Juffie1984 - 32 jaar - derde kindje - meisje Goudin - 34 jaar - 1e kindje - geslacht geheim! 25 mei Verliefd91 - 26 jaar - 2e kindje - verrassing! 26 mei 27 mei 28 mei MoJo1986 - 30 jaar - 2e kindje - jongen! 29 mei 30 mei 31 mei jongens (2) | meisjes (1) | verrassingen (4) | ♡ Afspraken ♡ maart: 22 maart; Pautjepoets; groeiecho en bespreken bevalplan april: 12 april; Vita Rose; liggingsecho mei:
De lijst is weer up-to-date! Ik heb een leuke groeiecho gehad afgelopen maandag. Gewoon zonder zorgen naar de echo kijken. Kindje heeft veel ruimte in mijn buik en gaat ook nog alle kanten op. Ik heb ook veel vruchtwater. @Jezz84; hoe was jouw echo? Het werken gaat me nog goed af, ondanks dat ik een baan heb waarbij ik fysiek vrij druk ben en veel gebukt sta (kleuterjuf!). Maar ik merk wel dat mijn hoofd niet altijd meer mee wil werken en dat ik stiekem toch al wel aan het aftellen ben. Maar...het gaat aan de andere kant ook wel erg snel..ik wilde zo graag heel bewust van deze laatste zwangerschap genieten (en dat doe ik ook wel) maar de tijd vliegt! Nog eventjes en we kunnen ons kleintje al vasthouden. De meeste spullen heb ik al klaar. Ik ben nu de lakentjes, dekentjes en hydrofiele luiers aan het wassen. Ook de eerste neutrale rompertjes en kleertjes heb ik al gewassen. Dit weekend wil ik mijn vluchttas al een beetje gaan inpakken. Ook al wil het liefste thuisbevallen, onze eerste is te vroeg geboren en we moesten toen met spoed naar het ziekenhuis..geen tas klaar...dat gaat me niet nog een keer gebeuren.
@vitarose fijn dat je echo ook goed was! Hier was het ook goed! Het buikje leek vorige keer erg groot maar waarschijnlijk niet goed gemeten want nu was er niets aan de hand. Baby is ook gedraaid, lag heel de tijd dwars maar nu niet meer dus m'n buik voelt beter zo haha! Ik werk tot 35 weken door, met Pasen met verlof. Werk ook in het onderwijs en begin zo langzamerhand wel meer uit te zien naar het verlof vooral gewoon moe. Hebben jullie ook ineens zo'n besef van dat het niet zo heel lang meer duurt naar de bevalling? Misschien omdat het de 2e is maar de weken vliegen voorbij! @verliefd91 wat vervelend joh een hernia! Ik ben er vorig jaar aan geopereerd en er zit nog een tweede maar daar heb ik gelukkig weinig last van. Het was spannend of ik nu last zou krijgen met de zwangerschap maar tot nu toe niet. Ben wat dat betreft nog wel gespannen voor de bevalling, hernia is waarschijnlijk het gevolg van de vorige bevalling. Hoe is dat bij jou? Mag je gewoon zo bevallen?
Jezz deze hernia zit er al vanaf 2009 maar gaf relatief weinig klachten. Zelfs in de zwangerschap van de 1e niet. Kan nu alleen maar hopen dat hij na de bevalling toch weer terug trekt.. ik mag in princiepe normaal bevallen maar de neuroloog heeft me al gewaarschuwd dat ik wel veel pijn ga hebben met persen.. 😞
Vita rose, heerlijk onbezorgd naar een echo kijken! 😍 Hier ook de lakentjes enz gewassen en in de kast gelegd. Ik moet inderdaad de vluchtkoffer ook nog pakken zowel voor mezelf als voor onze dochter..
Hallo allemaal, De laatste 10 weken zijn hier ook ingegaan (hoop ik) Vanmiddag moet ik weer naar de vk. Als net goed is gaat ze ook nog even een echo maken. Verder gaat het hier wel goed. Lichamelijk wordt het wel wat zwaarder al en slaap niet echt goed meer. Probeer er nog wel van te genieten maar van mij mag het snel mei zijn hoor Ik ben ook al wat aan het wassen enzo. Vandaag heerlijk weer dus kan het mooi buiten drogen
Wat fijn dat jullie al zo ver zijn! Wassen heb ik nog niet gedaan, maar wij zijn ook nog bezig met het inrichten van de babykamer. De spulletjes hebben we nu wel voor het grootste deel in huis (op wieg en klamboe na). Ik ben wel heel blij dat ik alles netjes ingetypt heb wat ik heb gekocht, want anders had ik waarschijnlijk nu veel dingen dubbel. Mijn geheugen is niet wat het voorheen was.