Dank jullie wel kwiebeltje, nadje78 en lilo88! Ik denk dat wij ons zoontje een shirtje aandoen met een leuke tekst als we het familie gaan vertellen. Ben er nog niet uit welke tekst. Misschien krijg ik hier nog ideeën?
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! Gezellig! Ik heb toevallig ook naar shirtjes zitten kijken afgelopen week. Willen t binnenkort ook aan de opa's en oma's vertellen.
Ik heb een heel gaaf shirtje! Heeft een forumlid hier voor me gedrukt in januari. Gelukkig past ie nog. Vond een shirt wel leuk maar iets van kus ik word grote zus oid heb ik al vaker gezien. Ik heb een shirtje met 3 poppetjes. 1 is mijn vriend 1 ben ik met baby in de buik en 1 is mijn dochter. Dus mensen moeten wel even kijken. Soort cartoon / strip. Kan er evt morgen wel een foto van maken?
Thanks ladies Jeetje heftig ook zeg vlinder! Poeh! Dat was mijn ergste nachtmerrie bij onze jongste. Mijn ouders en beste vriendin weten het al, de rest willen we mee wachten tot na de echo op 4 okt, wordt alleen heel lastig, omdat we precies het weekend daarvoor vrienden weekend hebben. Normaal gesproken houd ik wel van een biertje en een sigaretje tijdens zo'n weekend, dus wanneer ik niks neem dan valt het sowieso op bij mij... Weet nog niet of ik dus wel meega... Ik heb denk ik al 14 testen gedaan de afgelopen week hahaha, vanavond de laatste kV opgemaakt en die knalt goed Doen jullie mee met MvM trouwens? Ik heb me vandaag aangemeld en die dame komt volgende week vrijdag
Ik heb daar ook al een beetje over gebrainstormd haha. Leuke dingen om over na te denken toch . Ik ben op Etsy aan t kijken voor shirtjes met tekst voor m'n dochtertje. Verder gaan we het op whatsapp en vrienden bekend maken met een van onderstaande ideeen :
Jep kwiebeltje klopt 6 sept was nod rn heb op 5 sept eerste keer getest.... hier inmiddels alle toeters en bellen om te voelen dat ik zwanger ben....
Een vriendin van mij had op een krijtbord een checklist gemaakt met allemaal doelen van haar dochter en de onderste stond: grote zusje worden! Vond m ook erg leuk!!!!! En nog nooit eerder gezien! Maak mij maar druk over het testje!! Bij mijn zoons eigenlijk nooit gedaan, daar geloofde ik het wel na 1 test, bij allebij na 1 week nog 1 test voor de zekerheid gedaan!! Mvm ga ik deze keer weer niet doen, heb ik alleen bij de eerste gedaan..ik ben altijd behoorlijk misselijk tijdens de zwangerschappen en bij de eerste lukte t niet om ze goed te vullen, want ging echt over mijn net..die gedroogd.. Bij de 2de zelfs tot 26 weken medicijnen gehad tegen de misselijkheid en het word hier niet opgehaald, moet er 15 km voor rijden, kom daar eigenlijk nooit en dan ook nog parkeergeld betalen en allebij de kids mee slepen😋
Omg sorry voor mijn typ gebrek hoor! Zit altijd op telefoon en heb altijd ruzie met het automatische woordenboek
Mvm vorige keer wel gedaan omdat ik dit ook nodig heb gehad in de MMM... Nu twijfel ik... ben zo blij eens niet geconfronteerd te worden met de MMM dat ik heel erg teijfel of ik het wel moet doen. Moet ze idd ook zelf wegbrengen..... woon in DL..
Hmmm kan niet slapen haha. Normaal slaap ik altijd erg goed, maar sinds ik zwanger ben continue wakker .. en dan klaarwakker ook. Dan maar even gauw zp checken Mvm doe ik deze keer niet aan mee. De vorige zwangerschap heel misselijk geweest en was het plassen in een potje meer dan zat. Ook geen plek om het bij ons ergens te verstoppen voor t ophalen. Wat voelen jullie voor kwaaltjes tot nu toe? Ik voel op wat steekjes in m'n liezen en baarmoeder na, NOG niet heel veel .. beetje moe. Vorige zwangerschap werd ik met 6 weken heel misselijk. Hoop zo dat het me nu bespaard blijft
Hoi! Dit wordt m'n eerste dus ik heb zin om van alles te lezen over zwanger zijn en de ontwikkeling van de baby etc. Hebben jullie nog tips? Wat vinden jullie het fijnste boek?
@ lilo88: Vervelend he die misselijkheid, ik kreeg er ook met 6 weken last van en dan tot 26 weken, toen ging het weer wat beter en had ik veel voorkeuren kwam eten maar dat ging dan ook.goed! Ik heb al 2 weken hoofdpijn, en enrom veel last van mijn darmen, na alles wat ik eet beland ik op de wc Verder wat steekjes en krampjes al 1,5 week en tijdens het bv geven voel ik dat mijn borsten iets wat gevoelig zijn! Owja en al wat misselijk vooral in de ochtend en met tandenpoetsen...ik hoop dat het daar bij blijft!! @ de gene die om een goed boek vraagt( sorry ik vergeet je naam helemaal): ik heb toen een boek van mvm gehad en dat was een goed,fijn informatief boek, zal vanmiddag even kijken hoe die heet! Verder heb ik ook nog een heel grappig boek liggen, ook heel erg leuk om te lezen en heel herkenbaar! Ik zoek t vanmiddag even op hoor! Ga zo.met mijn nichtje een bruidsjurk uitzoeken voor haar
Aaaah rommelende darmen dus .. hopelijk gauw over Hopelijk blijft het bij een klein beetje misselijk in de ochtend en njet weer zo erg als de vorige keeer! Hier toch nog even een testje gedaan. Ben nu 14 Dpo. Ze lopen toch wel op he?
@lilo88: ik zie een mooi opgelopen test hoor! Eigenlijk zie je t ook t beter als die andere ook mooi ingedroogd is!!
Ja inderdaad . Ik ga maandag weer testen. Daarna ga ik de vk bellen voor een afspraak spannund! Denk dat ik in de week van 10 oktober terecht kan voor een echo. Dan ben ik rond de 8 weken
Hoi! Wat een gezelligheid hier. 😊 Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames. Ik zal straks uitgebreid reageren en de lijst updaten. 😉 Hier ben ik alweer goed misselijk. Hopelijk wordt het niet zo erg als bij mijn zoontje. Tien tot 15 weken voluit misselijk geweest en 7,5 kilo afgevallen. Nu kon ik het gelukkig hebben toen, maar toch. 😉
💜💗 Bevallingslijst 16 t/m 31 mei 💗💜 16: Nadje78 - 38 jaar - 2e kindje Maf - 37 jaar - 2e kindje Chelleke84 - ? jaar - 2e kindje 17: Appelsientje89 - ? jaar - 1e kindje 18: Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje Pautjepoets - 27 jaar - 2e kindje 19: Thea 23 - 31 jaar - 4e kindje 20: MadameV - 27 jaar - 2e kindje MRCD - 29 jaar - 2e kindje kwiebeltje - 26 jaar - 3e kindje 21: Babydreamer - 28 jaar - 2e kindje 22: Vlinder28 - 30 jaar - 2e kindje 23: Quito - 34 jaar - 1e kindje 24: 25: Shart86 - 29 jaar - 3e kindje lilo88 - ? jaar - 2e kindje 26: 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken/Echo's September: 21: MRCD: intake MvM 23: shart89: intake MvM 28: Vita Rose: 1e echo 29: MRCD: intake vk + 1e echo Oktober: 3: MadameV: 1e echo zkh, Pautjepoets: 1e afspraak vk 4: Shart86: 1e echo 5: Nadje78: 1e afspraak + echo vk 7: Chelleke84: 1e echo 13: Maf: 1e afspraak vk 14: vlinder28: 1e echo zkh Jongen: 0 Meisje: 0 Verrassing: 0
Dank je MRCD voor het updaten van de lijst Ja het begint langzaam een grotere groep te worden hier. gezellig! vandaag stond ik op zonder misselijkheid dus ik dacht: Mooi maar vanmiddag mocht ik er weer van genieten hahaha. het is nog niet echt sterk aanwezig, beetje zeurende misselijkheid, alsof je in de auto een boek hebt proberen te lezen. Vorige keer was het sterker aanwezig tot 20 weken, ik weet alleen niet meer wanneer het begon. Ik ben maandag/dinsdag 6 weken. Dadelijk weer een verjaardagsfeestje.kan ik weer vertellen dat ik nog steeds mn alcohol inname op een lag pitje heb staan door de zomervakantie... hoe lang kunnen we dit excuus gebruiken haha
=MRCD;20094535]💜💗 Bevallingslijst 16 t/m 31 mei 💗💜 16: Nadje78 - 38 jaar - 2e kindje Maf - 37 jaar - 2e kindje Chelleke84 - ? jaar - 2e kindje 17: Appelsientje89 - ? jaar - 1e kindje 18: Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje Pautjepoets - 27 jaar - 2e kindje 19: Thea 23 - 31 jaar - 4e kindje 20: MadameV - 27 jaar - 2e kindje MRCD - 29 jaar - 2e kindje kwiebeltje - 26 jaar - 3e kindje 21: Babydreamer - 28 jaar - 2e kindje 22: Vlinder28 - 30 jaar - 2e kindje 23: Quito - 34 jaar - 1e kindje 24: 25: Shart86 - 29 jaar - 3e kindje lilo88 - ? jaar - 2e kindje 26: jadie 33 jaar 1e kindje 2e zwangerschap 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken/Echo's September: 21: MRCD: intake MvM 23: shart89: intake MvM 28: Vita Rose: 1e echo 29: MRCD: intake vk + 1e echo Oktober: 3: MadameV: 1e echo zkh, Pautjepoets: 1e afspraak vk 4: Shart86: 1e echo 5: Nadje78: 1e afspraak + echo vk 7: Chelleke84: 1e echo 13: Maf: 1e afspraak vk 14: vlinder28: 1e echo zkh Jongen: 0 Meisje: 0 Verrassing: 0