16 t/m 31 mei 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pautjepoets, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Spannend ik hoop voor je dat t doorzet!

2. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    @vitarose spannend! Hou ons inderdaad op de hoogte en succes als het wel zo ver is!
    Ik merk ook dat ik dat gevoel heb hoor, het ene moment denk ik: kom maar op en het volgende moment denk ik: oh jee, wat nou als..
    @Goudin dat is inderdaad een goede instelling, als het niet gaat dan gewoon naar het ziekenhuis. Als je je helemaal instelt op een thuisbevalling is het zo'n tegenvaller als je alsnog daarheen moet.
    Fijne avond dames!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Spannend vita rose! Hopelijk zet het door

4. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Pfff, wat een nacht...van 12u tot 4 beroerd geweest en veel tijd op de wc doorgebracht...vreselijk..maar ook nog eens geen weeën..alleen maar beroerd.
    Hoop dat het 'voorwerk' was en dat het vandaag toch doorzet. Van mij mag het nu....ik ben er klaar mee.
    Sorry voor mn ego-bericht...hoop dat jullie je beter voelen.

5. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Ahh vitarose wat vervelend! Kan me voorstellen dat je er even zat van bent! Hopelijk besluit je beebje om vandaag te komen.. Kan nooit heel lang meer duren!
    Hier gaat het nog wel prima, heb heel erg het gevoel dat het lang duurt maar dat is vooral omdat m'n dochter er al zo op tijd was. Iedere dag denk ik nu: goh zij was nu al 5 dagen oud.. maar goed het kan nog wel een paar weken duren natuurlijk. We gaan maar gewoon door

6. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Hier vandaag buik weer rustig. Heb wel heel weinig gegeten omdat ik bang was dat mijn maag en darmen weer op zouden spelen. Nu rustig op de bank. Van mij mag het vannacht wel komen :)

7. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Lieve dames, gistermiddag is na een heftige bevalling onze prachtige zoon J.o.r.i.s. geboren. 49cm en 3500 gram.
    Thuis bevallen en we maken het nu allebei goed. Bekijk bijlage 532807

8. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    @vitarose gefeliciteerd! Wat een knapperd! Alles goed gegaan? Je hebt het achter de rug!

9. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Wauw wat een prachtig mannetje, gefeliciteerd!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!
    Wat is het rustig hier? Iedereen aan het bevallen??

11. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Goedemorgen!
    Haha @Juffie1984 helaas nog niet! Gister nog controle gehad en de baby heeft het nog prima naar het zin dus denk dat het nog wel even gaat duren.. Hoe is het bij jou?
    @Vita Rose hoe gaat het met jou en jullie zoontje? Lekker aan het genieten?
    En de rest?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @Jezz84 hier ook gisteren controle en ons meisje zit ook nog prima in mijn buik. Bloeddruk nog goed, lekker badje vruchtwater. Verwacht dus ook dat het nog
    Wel 2 wk duurt;) ach en met dit lekkere weer is wachten ook niet zo erg..

13. Goudin

Goudin Actief lid

23 dec 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat een mooie zoon @Vita Rose ! Gefeliciteerd met hem.
    Ik ben de laatste dagen nogal belachelijk veel aan het opruimen geweest. Wel steeds zittend: papieren doorgelopen en e-mails van de afgelopen jaren doorgeworsteld. Het voelt goed om dat nog te kunnen doen.
    Verder heb ik last van opgezwollen voeten, dus ik loop maar op blote voeten. Als ik dan even naar buiten ga dan zorg ik ervoor dat ik zo snel mogelijk weer thuis ben.
    Ik kijk uit naar het weekend straks (altijd trouwens), want doordeweeks voel ik me toch een soort verplicht om nog iets te doen. Maar mijn man heeft aangegeven dat hij ook moe is, dus ik verwacht dat we een heel traag weekend gaan hebben. Heerlijk.
    Maandag mag ik weer naar de verloskundige.

14. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Lieve meiden wat is het rustig hier. Niemand meer bevallen? Onze kraamweek zit er alweer op
    Wat is die eerste week omgevlogen...niet normaal. Dit keer wel heel veel foto's gemaakt en echt van alle momenten intens genieten..Want dat echte newborn is maar zo kort.
    Een ritme vinden samen met de andere twee Kids is nog even lastig. Gelukkig is mijn man vrij en brengt hij ze naar school. En nu mooi weer zodat ze lekker buiten kunnen spelen!

Mijn bevalling is best snel gegaan. Ik heb de morgens de kinderen nog naar school gebracht en om 9 uur mijn man gebeld dat alles rustig was. Hij moest die dag naar nrd-duitsl dus zou niet altijd goed bereikbaar zijn. Ik zit rustig wat te lezen tot ik een harde plop in mijn buik voel " mijn vliezen" denk ik...en mijn hartslag schiet echt naar 200. Maar ik verloor maar een klein beetje vruchtwater. (Lichtroze . .pfieuw) Meteen gaan liggen en de vk gebeld omdat de dag ervoor bij de controle bleek dat de kleine nog niet was ingedaald. De vk kwam en de kleine lag diep genoeg om te mogen lopen/zitten. Maar zij dacht niet Dat het mijn vliezen waren. Ik moest haar twee uur later weer bellen. Ik gauw mijn man gebeld en het rommeltelefoontje naar de kraamzorg.
    Ik kreeg mijn man niet te pakken en dus belde ik zijn baas. Die zou naar het laadadres van mijn man rijden om hem af te lossen.
    Tegen half twaalf begonnen de weeën regelmatig te komen en heb ik d de vk weer gebeld. Zij kwam eraan en ging alles klaarzetten. Mijn man was gelukkig rond half 1 thuis. Tegen 1 uur 4 cm. Om 3 uur 7cm. De weeën werden toen echt gemeen en mijn man moest echt helpen met meepuffen anders raket ik wat in paniek. De kleine wilde maar niet indalen en bleef te hoog liggen. De vk besloot om de vliezen onderaan te breken en ik moest op mijn zij gaan liggen zodat de kleine zou gaan draaien. Toen werd het echt heel heftig en raakte ik wat in paniek van de weeënstorm die ik toen kreeg. Ik web mijn man en voedingskussen fijngeknepen...pfff.
    Na 20 min mocht ik op mijn rug en toen is in 5 min de kleine man geboren. Hij was helemaal paarsblauw dus er was even paniek. Waarschijnlijk ais het laatste stuk voor hem ook heel heftig gewest. Hij huilde wel snel en kleurde ook weer wat bij.
    Wauw...wat een heerlijk gevoel weer als ze zo'n klein mensje bij je leggen. En dat je er al meteen zoveel van kan houden!!!!

15. Goudin

Goudin Actief lid

23 dec 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat klinkt inderdaad als een snelle geboorte. Op zich wel fijn. Lekker genieten nu!

Maandag zei de verloskundige dat ik een schoolvoorbeeld zwangerschap heb. Dus ik ben benieuwd of ik dan op de uitgerekende datum van 24 mei beval. Voorlopig gebeurt er nog niks..

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @Goudin wij zijn even ver. Hier ook nog niets aan de hand. Ik word met 40 wk precies gestript maar hopelijk is dat niet nodig;)

17. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    @Juffie1984 en @Goudin ..die rust kan zo maar opeens veranderen. Ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient! Het is zo mooi weer zo'n kleintje!!

18. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    @vitarose klinkt al een vlotte bevalling, wat fijn dat je zo lekker aan het genieten bent!
    @Goudin en @Juffie1984 ik loop ook nog steeds rond... ben 1 dag eerder uitgerekend dan jullie maar behalve intense steken in m'n liezen gebeurt er volgens mij nog niets.
    Ben natuurlijk pas komende dinsdag uitgerekend maar heb het idee dat het erg lang duurt, vooral omdat m'n dochter al met 37 weken geboren is.

19. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    We zitten allemaal gezellig dicht bij elkaar dan..
    Ik vandaag precies 39 weken maar nog geen enkel teken van een beginnende bevalling. Maar dat vind ik niet zo erg! Nog eventjes genieten van t gewiebel in mijn buik..

20. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    @Verliefd91 : ja dat is wel gek...dat die buik dan weer leeg is..maar ook fijn om weer (bijna) alles te kunnen. J ligt het liefste als zo'n kikkertje op mijn borst/buik. Ook bij zn broer en zus dat is zo schattig om te zien.

Jezz84 en Juffie1984 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina