@NurseKel hoe is de nacht verlopen? Hopelijk ben je t een beetje doorgekomen. @Famke00 echt schrikken meid. Ik had twee dagen geleden ook bruinverlies. Ik schrok me dood en werd super onzeker. Gelukkig is t nu over en volgensmij alles nog goed. Ik heb daar toen ook over gepost en kreeg verschillende reacties van mensen die dat ook hadden gehad en waarbij t niks betekende. Dus probeer je daaraan vast te houden! Is t al wat minder nu?
Ik heb mijzelf toegevoegd en helemaal bijgelezen. Wat een diverse en soms ook erg verdrietige verhalen zeg. Ik zie dat de eerste dames al bijna echo hebben, spannend! @Famke00 wat vervelend! Het zou mij ook onzeker maken. *digi knuff* Ik heb mij gister ook direct maar even aangemeld bij de vk. Daardoor ook lekker optijd echo Voor de dames met een 2e of meer hebben jullie eigenlijk weer de dezelfde vk gekozen? Ik niet namelijk. Ik ben de vorige keer bij de praktijk het dichtse bij mij in de buurt geweest. Die was prima hoor, maar merkte dat ik met de meeste niet echt een klik had en bij sommige zelfs niet echt op mijn gemak voelde. Dus nu voor een andere praktijk gekozen. Blijkt ook nog eens dat ik hier een extra echo krijg
Ik kom me ook voorzichtig melden, vanochtend een duidelijk positieve test in handen! Wat een wonder, na 1 ronde clomid al! We hebben een dochter van ruim 3, in nov. 2015 een miskraam gehad na 10 wk. en daarna werd ik niet meer zwanger tot ik na 19 maanden weer zwanger was afgelopen juli wat helaas na 6wk weer mis ging. Daarom vind ik het heel erg spannend nu en met elk krampje denk ik, oh nee daar gaan we weer. Maar bij beide miskramen niet zo'n duidelijke test gehad als nu dus hopelijk is dat een goed teken en kan ik lekker bij jullie blijven kletsen tot aan de bevalling jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!! ik zal me even toevoegen aan de lijst..
Bevallingslijst 16 t/m 31 mei 2018 16 Mei Laisa - 33 jaar - 4e kindje Miekje87 - 30 jaar - 2e kindje 17 Mei Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18 Mei Ilss - ? jaar - 3e kindje Nursekel - 26 jaar - 2e kindje 19 Mei Pien15 - 35 jaar - 2e kindje 21 Mei Star2017 - 28 jaar - 2e kindje* Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje 22 Mei Famke00 - jaar - 1e kindje 23 Mei Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje 26 Mei Kelly84 - 32 jaar - 2e kindje Piraat - jaar - 2e kindje Yubbie - 26 jaar - 2e kindje 28 Mei Gerbera - jaar - 2e kindje Lays - 30 jaar - 2e kindje Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje 30 mei oktober91- 25 jaar- 2e kindje 31 mei MarenFay - 31 jaar - 2e kindje Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) ---------------------------------------------- Afspraken 27 september Miekje87 1e echo 27 september Romy1234 intake vk 28 september Laisa 1e echo 3 oktober Star2017 1e echo gyn 3 oktober Raaf 92 1e echo 5 oktober Raaf92 Intake vk 6 oktober Kelly84 1e echo 9 oktober Nursekel pretecho 9 oktober Romy1234 1e echo 10 oktober Ukkepuk1 intake vk + echo 13 oktober Star2017 echo/intake VK 16 oktober MarenFay 1e echo 19 oktober Yubbie echo + intake Vk 27 oktober Nursekel termijnecho + intake vk
Welkom @oktober91 en @MarenFay!!! Gefeliciteerd!!! @oktober91 jeetje wat een heftig verhaal zeg. Ik hoop dat t deze keer gewoon goed mag gaan en idd de duidelijke test is ook belangrijk!! Bij mijn miskraam werd de test ook nooit heel fel en nu wel dus ook ik probeer daar hoop uit te halen!
Bevallingslijst 16 t/m 31 mei 2018 16 Mei Laisa - 33 jaar - 4e kindje Miekje87 - 30 jaar - 2e kindje 17 Mei Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18 Mei Ilss - ? jaar - 3e kindje Nursekel - 26 jaar - 2e kindje 19 Mei Pien15 - 35 jaar - 2e kindje 21 Mei Star2017 - 28 jaar - 2e kindje* Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje 22 Mei Famke00 - jaar - 1e kindje 23 Mei Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje 26 Mei Kelly84 - 32 jaar - 2e kindje Piraat - jaar - 2e kindje Yubbie - 26 jaar - 2e kindje 28 Mei Gerbera - jaar - 2e kindje Lays - 30 jaar - 2e kindje Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje 30 mei oktober91- 25 jaar- 2e kindje 31 mei MarenFay - 31 jaar - 2e kindje Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) ---------------------------------------------- Afspraken 27 september Miekje87 1e echo 27 september Romy1234 intake vk 28 september Laisa 1e echo 3 oktober Star2017 1e echo gyn 3 oktober Raaf 92 1e echo 5 oktober Raaf92 Intake vk 6 oktober Kelly84 1e echo 9 oktober Nursekel pretecho 9 oktober Romy1234 1e echo 10 oktober Ukkepuk1 intake vk + echo 13 oktober Star2017 echo/intake VK 16 oktober MarenFay 1e echo 19 oktober Yubbie echo + intake Vk 27 oktober Nursekel termijnecho + intake vk
Welkom maren en oktober!! Oktober wat een verhaal zeg, kan me voorstellen dat het dan nu heel spannend voor je is! Een knallende test is zeker een positief teken denk ik! na het bloed wat ik gisteravond heb gezien bij het afvegen is het bloed alleen maar minder geworden, vannacht om 5 uur moest ik naar het toilet en zag ik nog 2 drupjes en vanmorgen niks meer.. ik hoop dat het nu wegblijft en dat dit een eenmalige actie was... ben wel heel erg verkouden en hoest als een malle, zou het daar misschien door gekomen zijn? Bedankt voor al jullie woorden hoor, dat helpt me echt. Ik zag het door dat bloed even niet meer goedkomen..! Ik ben er erg onzeker door maar probeer positief te denken!
@Famke00 wat onzeker idd als je bloed spot! Hopelijk is het snel weer voorbij en komt het door het hoesten. Welkom nieuwe dames!! @MarenFay ik ben ook aan het kijken naar een andere verloskundige. Ik had absoluut geen klik met mijn eerste en wil daar ook eigenlijk niet meer naartoe. Maar de keuze is hier niet bepaald reuze. En aangezien ik nog niemand iets verteld heb kan ik ook nog geen info winnen. Wat een dilemma zeg,want de site werkt ook niet van die andere praktijk. Dus ga er maandag maar achteraan
Gezellige drukte hier! Ik heb weer een heel stuk terug moeten lezen, had super drukke avonddiensten gehad de afgelopen dagen, ben er nog moe van. Welkom alle nieuwe dames! gezellig! @oktober91, super spannend zeg, maar net als wat de andere dames zeggen wel een knaltest dat moet toch gewoon goed komen! @Famke00, ik snap je onzekerheid met het bloedverlies helemaal! Vorige week toen ik positief testte had ik ook nog wel wat bloedverlies, ook helder. Ik dacht dat het gewoon mijn menstruatie was, maar blijkbaar toch van een innesteling. Snel erna was het ook gestopt. Ik heb even in mijn 9maanden dagboek van mijn vorige zwangerschap teruggelezen, daar had ik in week 5,6,7,11 en 12 bloedverlies gehad! God, ik was het al bijna vergeten wat een gestress dat toen was. Maar, ik heb gewoon een gezond kindje gekregen. Vaak kwam het bloedverlies opzetten als ik iets had getild, heel druk was geweest, naar het toilet was geweest. Net alsof er een soort klein adertje was gesprongen daar van binnen. Alles was goed gekomen, dus hier een positief verhaal! @NurseKel, ohh die nachtdiensten! Ik heb ze ook, afgelopen weekend nog. Zoooo moe, maar op de een of andere manier zijn dat 9 van de 10 keer de rustigste diensten die er zijn bij ons. Er is nog meer dat ik terug moet lezen hoor, dat komt later wel weer hihi. Heel fijn weekend iedereen!
@Famke00 fijn dat gestopt is. Snap je onzekerheid. Las ergens dat 25% er last van heeft. En dat t vaak onschuldig is.
Bedankt Yubbie en Romy! Je gaat wel elke keer lopen koekeloeren als je naar het toilet gaat nu, brrr . Oh die nachtdiensten, ik heb er nooit iets mee te maken gehad maar dat lijkt me vreselijk. Helemaal als je zo moe bent! Iemand trouwens nog leuke tips voor leesvoer?
Thanks meiden! De nacht was prima! Nu heerlijk geslapen en zometeen door naar een verjaardag. Jaa inderdaad @Yubbie, bij ons ook altijd de rustigste nachten! Opzich wel fijn, qua fysieke belasting. Alleen die eerste nacht altijd.. bluh! Welkom nieuwe meiden! Jeetje @oktober91 wat een verhaal. Het is je gegund dat t nu wel goed blijft gaan! Ik zal voor je duimen! (Voor iedereen trouwens hoor!) Fijn dat t gestopt is @Famke00 Ik blijf wel bij dezelfde verloskundige praktijk @MarenFay, al ben ik vorige keer aan de gyn overgedragen ivm overtijd lopen.. dus ik schat de kans groot in dat dat nu weer gaat gebeuren Maar als je je er niet prettig voelt is het een goede stap geweest om naar een andere te gaan!
@MarenFay welkom! Ik heb voor dezelfde VK gekozen maar was ook een super VK die alleen werkt en wilde juist die persoonlijke aandacht wat bij grotere praktijken vaak niet is. In jou geval zou ik ook voor een andere gekozen hebben als je niet met iedereen een klik hebt! @oktober91 welkom! Wat een spannend periode voor jullie na 2 MK!
Hoi dames, ik ben ook pril zwanger en heb zelf 21 mei 2018 berekend als bevaldatum Ik zou het gezellig vinden met jullie mee te kletsen. Met mijn vorige zwangerschap ook in een leuke club gezeten en nog steeds contact. Is gewoon erg fijn lief en leed te delen met vrouwen die in het zelfde schuitje zitten Ik was lang niet op zs pagina geweest en tis hier helemaal veranderd dus moet het echt weer even uitvogelen allemaal...
@MarenFay ik had bij de eerste een verloskundige waar ik me absoluut niet prettig bij voelde en met niemand een klik had. Toen ben ik halverwege overgestapt naar een andere want ik had niet eens meer zin om te gaan. Toen terecht gekomen bij een top team waar ik nu zeker ook weer naartoe ga.
Meiden ik vreet me trouwens helemaal verloren savonds lol , weeg maar 52 kilo met mn 1.75 dus kan het hebben maar had hiervoor echt niet zulke vreet buien.
Oja allemaal nog gefeliciteerd natuurlijk! Zal snel proberenbij te lezen. Leuk dat er al zoveel gekletst wordt. Ik heb qua symptomen vlagen van lichte misselijkheid gedurende de hele dag, minder eetlust, moet vaak plassen en heb t koud. En super moe, maar dat kan ook nog komen door te weinig slaap/gebroken nachten. Toen ik zwanger was van m'n zoontje had ik ook erg zere borsten, maar nu totaal niet. Misschien omdat ik nog borstvoeding geef dat het gevoel is uitgeschakeld ofzo. De eerste keer dat ik zwanger was werd een mk bij 11 weken. Ik had toen helemaal geen symptomen dus nu omarm ik ze allemaal zeg maar Ik ben trouwens 38 jaar en 1e echo is 18 okt bij gyn. Vk die ik wil heeft geen echo apparaat, dus vandaar bij de gyn die ik al ken, een hele fijne vrouw. Wilde me ook op t lijstje erbij voegen, maar lukt me niet met mobiel...
Wat een grote groep wordt het al, leuk! Net alles even bij gelezen en zal mijzelf ook even op de lijst zetten (nu ik heb gelezen hoe dat moet haha!). Wat schrikken @Famke00 ! Hopelijk nu geen bloed meer. Ik zou er ook onzeker van worden maar heb ook positieve verhalen gehoord dat het niet veel betekende. @MarenFay Hier ook een andere verloskundige dan bij de eerste. Zelfde verhaal.. Voelde mij er ook niet zo op mijn gemak. Elk consult ook een andere en geen echte band opgebouwd toen. Hier (bijna) geen kwaaltjes. Wel dochter ziek met een infectie aan de luchtwegen. Lange, onrustige nachten.. Kan ook merken dat tillen erg zwaar wordt (nu al.. Pff). Net even zolder opgegaan om de doppler op te zoeken. Nog meer mensen die deze hebben gebruikt bij eerdere zwangerschappen? Ik vond het altijd even een geruststelling voor de periode dat je het kindje nog niet kan voelen. Maar voor nu nog even een paar weken geduld....
Bevallingslijst 16 t/m 31 mei 2018 16 Mei Laisa - 33 jaar - 4e kindje Miekje87 - 30 jaar - 2e kindje 17 Mei Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18 Mei Ilss - ? jaar - 3e kindje Nursekel - 26 jaar - 2e kindje 19 Mei Pien15 - 35 jaar - 2e kindje 21 Mei Star2017 - 28 jaar - 2e kindje* Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje 22 Mei Famke00 - jaar - 1e kindje 23 Mei Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje Simoonn - 29 jaar - 2e kindje 26 Mei Kelly84 - 32 jaar - 2e kindje Piraat - jaar - 2e kindje Yubbie - 26 jaar - 2e kindje 28 Mei Gerbera - jaar - 2e kindje Lays - 30 jaar - 2e kindje Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje 30 mei oktober91- 25 jaar- 2e kindje 31 mei MarenFay - 31 jaar - 2e kindje Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) ---------------------------------------------- Afspraken 27 september Miekje87 1e echo 27 september Romy1234 intake vk 28 september Laisa 1e echo 3 oktober Star2017 1e echo gyn 3 oktober Raaf 92 1e echo 5 oktober Raaf92 Intake vk 6 oktober Kelly84 1e echo 9 oktober Nursekel pretecho 9 oktober Romy1234 1e echo 10 oktober Ukkepuk1 intake vk + echo 11 oktober Simoonn intake vk + echo 13 oktober Star2017 echo/intake VK 16 oktober MarenFay 1e echo 19 oktober Yubbie echo + intake Vk 27 oktober Nursekel termijnecho + intake vk
Bevallingslijst 16 t/m 31 mei 2018 16 Mei Laisa - 33 jaar - 4e kindje Miekje87 - 30 jaar - 2e kindje 17 Mei Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18 Mei Ilss - ? jaar - 3e kindje Nursekel - 26 jaar - 2e kindje 19 Mei Pien15 - 35 jaar - 2e kindje 21 Mei Star2017 - 28 jaar - 2e kindje (☆) Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje Twinkelbell - 38 jaar - 2e kindje 22 Mei Famke00 - jaar - 1e kindje 23 Mei Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje Simoonn - 29 jaar - 2e kindje 26 Mei Kelly84 - 32 jaar - 2e kindje Piraat - jaar - 2e kindje Yubbie - 26 jaar - 2e kindje 28 Mei Gerbera - jaar - 2e kindje Lays - 30 jaar - 2e kindje Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje 30 mei oktober91- 25 jaar- 2e kindje 31 mei MarenFay - 31 jaar - 2e kindje Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) ---------------------------------------------- Afspraken 27 september Miekje87 1e echo 27 september Romy1234 intake vk 28 september Laisa 1e echo 3 oktober Star2017 1e echo gyn 3 oktober Raaf 92 1e echo 5 oktober Raaf92 Intake vk 6 oktober Kelly84 1e echo 9 oktober Nursekel pretecho 9 oktober Romy1234 1e echo 10 oktober Ukkepuk1 intake vk + echo 11 oktober Simoonn intake vk + echo 13 oktober Star2017 echo/intake VK 16 oktober MarenFay 1e echo 18 oktober Twinkelbell 1e echo gyn 19 oktober Yubbie echo + intake Vk 27 oktober Nursekel termijnecho + intake vk