16 t/m 31 mei 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ilss, 8 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    @laisa gefeliciteerd met de goede echo!

@Yubbie jeetje wat een schrik als je ineens bloed ziet, fijn dat de gyn je meteen kon geruststellen. Handig zeg dat je daar dan werkt :)

Gisteren zat ik nogal in de stress, omdat ik me in de ochtend ineens kiplekker voelde. In middag rond 15:00 sloeg de misselijkheid ineens genadeloos hard toe. Wel gerustgesteld dus, maar pfff wat voelde ik me belabberd. Kon ook niks meer eten en heb m'n man savonds voor zichzelf en ons zoontje wat laten maken.

Nu is t weer ochtend en heb ik nergens meer last van.

Buikkramp heb ik ook wel, maar zijn overduidelijk m'n darmen.

2. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Oh wat fijn een goede echo @laisa!
    Nu weer even een paar dagen wachten op de volgende met een echo!

Jeetje wat schrikken @Yubbie, maar dat is inderdaad dan een voordeel aan in het ziekenhuis werken! (Heb ik ook hihi)

Hier ging t gister iets beter met de misselijkheid en vandaag tot nu toe ook. Eet nu voordat ik uit bed stap een cracker en drink een slok cola.. heb t idee dat t wel iets helpt hahaha.

3. Piraat

Piraat Actief lid

30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Tsjonge die lijst ik ben niet zo goed met die dingen hahaha, Sorry!!

Star2017, NurseKel en Dio1985 vinden dit leuk.
  4. Famke00

Famke00 Lid

3 jan 2017
    61
    27
    18
    NULL
    NULL
    Aiii dat was de eerste keer overgeven! Gelukkig ben ik vandaag vrij, brrrr

5. Piraat

Piraat Actief lid

30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Dat heb ik dus alleen met koffie, ik als koffieverslaafde kan geen koffie meer drinken. Dan spuug ik dus wel heel fijn maar niet heus. Verder op dat gebied nergens last van gelukkig. Maar wel vervelend hoor!

6. MarenFay

MarenFay Lid

31 aug 2017
    60
    78
    18
    Vrouw
    Jeuuj!! @laisa Wat fijn een kloppend hartje!

Balen meiden dat jullie zo misselijk zijn!

Ik wilde graag nog zo'n clearblue test met weken indicator doen. Had ik ook bij mn zoon gedaan. Leuk voor de foto dacht ik:) Alles volgens beschrijving gedaan.. deed ie het helemaal niet..GRRR. Lekker even 15 euro weggegooid..:mad:

Gelukkig hier nog geen echte misselijkheid. Zo af en toe een vlaagje misselijkheid maar daar blijft het gelukkig bij. Verder heb ik wel het idee dat ik dit keer meer last heb van hormonen hoor:(. Ik ben sneller geirriteerd en kan echt minder hebben volgens mij. Als ik manlief moet geloven was ik vorige zwangerschap niet zo hormonaal;)Helaas nu dus al bij 5 weken. Hoop echt dat het beter wordt, heb er zelf ook echt last van. En daarnaast kan ik de stomste dingen echt zooo zielig vinden dat ik (bijna) moet huilen. Leve de hormonen zullen we maar zeggen:( Blegh!

7. Sunshine0180

24 sep 2017
    43
    44
    18
    Vrouw

Ik heb het kunnen zien hoor! Natuurlijk nog geen hartje, maar het zat mooi ingenesteld en je zag de embryo al. 9 oktober terug voor een tweede echo! Kan echt niet wachten. Jeetje 18 oktober ook al zo lang in spanning zitten hihi. Ik ken het gevoel, heb soms hevige krampen en ren dan ook gelijk naar de wc heb al twee keer een mk gehad. Hou je taai!!!! aftellen.... en het komt vast wel goed :) xxx

8. Sunshine0180

24 sep 2017
    43
    44
    18
    Vrouw
    Wat leuk al dat positieve nieuws! En voor de meiden die in zenuwen zitten, nog even vasthouden en je proberen zo min mogelijk zorgen te maken ook al is dat soms heel moeilijk. Ik heb de eerste echo gehad, zat op de 4 á 5 weken. Zo onwijs klein maar je zag het al helemaal zitten. Ik kon het niet geloven! 9 oktober tweede echo voor het hartje. Mijn vriend weet niet echt met het goede nieuws om te gaan omdat we al twee keer een mk hebben gehad en er best nog al wat is gebeurd in de tussentijd. Dat vind ik wel jammer ik hoop dat hij snel bij draait.

Volgende week ook intake gesprek bij de verloskundige, iemand ervaring mee? Wat ze allemaal gaan vragen?

9. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    @laisa wauw mooi zeg de echo! Fijn dat alles in orde is, geeft wel een gerust gevoel of niet.

@Yubbie pfff dat is schrikken zeg. Wel super fijn dat je meteen terecht kon. Anders zit je al die tijd in onzekerheid! Fijn dat ook bij jou alles in orde lijkt

@Piraat haha ik kan ook al een paar dagen geen koffie meer zien, als ik er al aan denk wordt ik misselijk. En ik ben zo gek op cappuccino! Zo raar. Zelfde als chips, dat at ik sowieso niet heel veel/vaak maar moet er nu echt niet aan denken. Ben in een paar dagen ook al bijna 2 kilo kwijt door mn eetlust.
    Gelukkig gaat groente er wel goed in!

@Sunshine0180 ik ben ook wel benieuwd maar wat ze allemaal vragen bij een intake. Heb het ook nog nooit gehad.

10. Romy1234

Romy1234 Actief lid

16 sep 2017
    486
    339
    63
    Vrouw
    Hier even heeeel bang dat t mis gaat:cry:. Mijn baarmoeder voelde vnv erg koud. Daarna heel veel krampen en wat roze verlies.

Ben nu zo bang dat t weer mis gaat:(

11. Sunshine0180

24 sep 2017
    43
    44
    18
    Vrouw

Als je je echt zorgen maakt zou ik als ik jou was naar je verloskundigen bellen of langs de huisartsen post gaan. Ik duim voor je dat er niks ergs aan de hand is! X

12. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Da's schrikken! Hopelijk is het niet ergs!

13. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Vooral dingen over jou en over partner. Je medische geschiedenis, ziektes in de familie. Dat soort dingen.
    Moest toen zo'n formulier invullen thuis, nu niet gehoeven omdat alles nog bekend was.
    Ook krijg je te horen hoe alles in grote lijnen gaat verlopen qua afspraken.

14. Sunshine0180

24 sep 2017
    43
    44
    18
    Vrouw

Okee, ik ben benieuwd! Thanks :)

15. Simoonn

Simoonn Lid

16 nov 2014
    68
    22
    8
    Ohh bah ik kan me voorstellen dat je erg schrikt. Ik zou ook even bellen voor de zekerheid hoor. Die stress is ook niet goed en de vk is ervoor. Hoop dat alles goed is. Sterkte!

16. Romy1234

Romy1234 Actief lid

16 sep 2017
    486
    339
    63
    Vrouw
    Maar zouden jullie zo laat nog bellen naar de verloskundige?

17. Simoonn

Simoonn Lid

16 nov 2014
    68
    22
    8
    Wel als ik het echt niet zou vertrouwen. Rond deze termijn kan ze misschien niet veel meer dan geruststellen maar daar is ze voor he.. zij weet waarschijnlijk wat het kan zijn en het kan fijn zijn er met iemand over te praten die er echt verstand van heeft? Misschien kan je eventueel voor een vervroegde echo komen om duidelijkheid te krijgen..

18. Sunshine0180

24 sep 2017
    43
    44
    18
    Vrouw

Als je echt denkt dat het mis is zou ik bellen, het gaat tenslotte over de gezondheid van jou en je baby. Ze kunnen je gerust stellen en als er echt wat mis is kunnen ze je misschien helpen

19. Simoonn

Simoonn Lid

16 nov 2014
    68
    22
    8
    Ik heb niet altijd tijd om te reageren maar lees wel fanatiek met jullie mee hoor :D. Wat mooi om de eerste echo's al te zien! Hier nog even geduld tot 11 oktober.. Was vergeten hoe laaaaangzaam die eerste paar weken gaan... Pfff..

Piewy vindt dit leuk.
  20. Sunshine0180

24 sep 2017
    43
    44
    18
    Vrouw

Spannend! Nog eventjes volhouden meis :)

Deel Deze Pagina