Oh nee wat vreselijk die onzekerheid. Ik zou echt de VK bellen hoor, daar zijn ze ook voor. @Appelboompje10 wat een vreselijk verdrietig nieuws. Heel veel sterkte!
@Famke00 om 14:45 dus ik kan me groot deel van de dag nog zenuwachtig maken . Ik heb bij mijn zoontje een echo met ruim 6 en en een met ruim 8 weken gehad. Dus dit zal er iets tussenin zitten. Bij 8 weken zag je al een klein beetje armpjes en beentjes zitten, met 6 weken niet. Dus ben ook wel heel benieuwd. Maar ben vooral heel benieuwd of het gewoon allemaal goed zit! Ik was bij mijn eerste echo bij zoontje zooooo zenuwachtig, was nog nooit zo zenuwachtig geweest! Nou hadden wij natuurlijk ook een berg moeite en heel lang moeten wachten op dat wonder, dat speelde wel mee in waarom ik het zo spannend vond. En nu hoop ik gewoon heel hard dat het ons weer gegund is om een mooie zwangerschap mee te maken met aan het eind een gezond kindje! En morgen zat ik gerust weer heel zenuwachtig zijn!
Spannend @Pien15 ik zal uiteraard met je meezuigen morgen!! Kom je wel even je mooie echo foto showen dan morgen?! Ik moet nog 8 dagen wachten op Mn (pret)echo.. duurt lang! Ik zou t ook zo graag de rest van de familie willen vertellen, maar willen dat graag pas na de echo doen!
Heel veel sterkte meis... echt geen leuk bericht!! Hier vanavond gezellig uit eten... gaan we naar huis, ga ik nog ff naar de toilet... licht rose op papiertje... pfff... nee meen je niet!!! Huisartsenpost gebeld, en die doen niks (loop in ZH bij gyno, heb nog geen verloskundige). Ik mag weer bellen als het bloed heftiger wordt of ik buikpijn krijg. Shit man ...
Pfff geen leuk nieuws. Heb je ook krampen erbij ? Als het erger wordt gewoon weer aan de bel trekken hoor.
Oh jij ook al. Hopelijk is het onschuldig. In mijn zwangerschapsapp staat wel een stukje over spotting in deze periode. Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar kan me zo voorstellen dat je er vreselijk onzeker van wordt
Niet meer kramp dan anders... heb al dagen regelmatig ligte menstruatieachtige krampen... misschien een fractie meer nu... maar voel weinig verschil... Heb inlegkruisje ingedaan voor de nacht. Tis nu afwachten... hoop dat het onschuldig is.
Snap dat je geschrokken bent! Miss geruststellend ik had tijdens mijn vorige zwangerschap roze verlies met momenten tm 10wkn en was niets aan de hand!
Och @Dio1985 jij ook al? Zo te lezen komt een beetje bloedverlies dus best vaak voor. Laten we hopen dat het hier bij blijft meid en dat het niks ernstigs is! En dat is het gelukkig meestal niet, maar kan me goed voorstellen dat je er ongerust van wordt... @NurseKel ik zal het zeker laten weten hoe het was en misschien wel fotootje plaatsen.
Oke bij mijn jongste zoon had ik ook licht roze bloed verlies rond 5 weken. Klein beetje krampen en duurde 2 dagen. Kan echt niks zijn hoor. Maar nogmaals als het erger wordt. Gewoon bellen daar zijn ze voor.
Oh jij ook al... jeetje wat een onzekerheid allemaal. Pff. Maar t komt dus blijkbaar vaker voor. Hoop zo dat t goed komt bij ons allemaal. Hier gisteren bij t afvegen soms een klein beetje bruin. Valt me wel op dat ik de twee keer dat ik roze en rood zag ook de grote boodschap had gedaan. Zou t iets te maken kunnen hebben met druk zetten? Iemand ervaring mee? Word nu vanochtend enorm misselijk wakker voor de eerste keer. Dus miss dat dat toch een goed teken is. Ik hoop t zo.
Volgens mij kan dat wel @Romy1234 Ik zou de trigger bij mij alleen niet goed weten... hooguit seks, maar dan was het roze pas 4 uur later zichtbaar... lijkt me dat dat dan eerder al zou moeten.. maar goed.. Heb net ziekenhuis gebeld. Wordt straks gebeld door gyno. Het licht roze bij afvegen is gelukkig wel gestopt op dit moment.
Volgens mij kan seks ook. Ik heb dat nl normaal gesproken ook wel eens na de seks en dan is t ook ooit pas sochtens zichtbaar. Is al super positief dat t niet doorzet. Zo probeer ik ook te denken!!
Sterkte meiden, ik hoop dat het goed af loopt! @Pien15 succes vanmiddag, heerlijk die spanning. Ik mag over een week weer, zenuwen gieren nu al door mijn lijf! Mag dan voor het eerst het hartje horen. Ik kan niet wachten. Mijn vriend is een beetje geschrokken en doet momenteel afstandelijk, ik hoop dat hij met het zien van de echo een beetje bij draait