Een onzichtbare groep op Facebook klinkt ook als een leuk idee . Vanmorgen de geslachtsecho gehad! Was lastig te zien want de navelstreng lag hier ook tussen de beentjes, na veel schudden en springen kon ze vol overtuiging vertellen dat het een meisje is!! Wat bijzonder zeg, totaal niet verwacht Wij gaan het onze familie middels een cadeau met kerst vertellen en onze vrienden kort daarna tijdens een al gepland diner met z’n allen. Dus jullie zijn de eerste en enigste die ik het voorlopig even vertel, eigenlijk zou ik het wel van de daken willen schreeuwen hihi
16 t/m 31 mei 2018 12 Mei Miekje87 - 30 jaar - 2e kindje - Jongen! 15 Mei Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 16 Mei Laisa - 33 jaar - 4e kindje - Jongen! 19 Mei Pien15 - 35 jaar - 2e kindje Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje Star2017 - 28 jaar - 2e kindje (☆) Twinkelbell - 38 jaar - 2e kindje 20 Mei Nursekel - 26 jaar - 2e kindje - Jongen! 22 Mei Famke00 - 28 jaar - 1e kindje Piewy - 34 jaar - 2e kindje - Meisje! Ladybird87 - 30 jaar - 2e kindje 23 Mei Simoonn - 29 jaar - 2e kindje Sunshine0180 - 22 jaar - 1e kindje 24 mei Abos - 26 jaar - 1e kindje - Jongen! 26 Mei Kelly84 - 32 jaar - 2e kindje Piraat - jaar - 2e kindje Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje 28 Mei Gerbera - .. jaar - 2e kindje Lays - 30 jaar - 2e kindje 29 mei 30 mei oktober91 - 25 jaar- 2e kindje - Verrassing Livave17 - 23 jaar - 1e kindje 31 mei MarenFay - 31 jaar - 2e kindje 1 juni Yubbie - 26 jaar - 2e kindje - Meisje! Jongen (4) Meisje (2) Verrassing (1) -------------------------------------------- Afspraken 8 december Yubbie geslachtsbepaling echo 9 december Piraat geslachtsbepaling echo 11 december Romy1233 geslachtsbepaling 13 december Star2017 controle gyn 13 december Oktober91 controle vk 14 december Piraat 16 weken controle+echo 19 december Ukkepuk1 Controle vk 19 december Nursekel controle vk 20 december Romy1233 controle vk 22 december Pien15 20 weken echo guo 27 december Ukkepuk1 20 weken echo 28 december Piraat 20 weken echo guo 2 januari star2017 20 wkn guo 2 januari Romy1234 20 weken echo guo 2 januari Yubbie controle vk 4 januari Star2017 controle vk 4 januari Piewy controle vk 6 januari Nursekel 20 weken echo 9 januari Yubbie 20 weken echo 10 januari Oktober91 controle gyn ------------------------------------------- Sterretjes - Appelboompje10 - Ilss - Dio1985
Wat leuk zeg een meisje @Yubbie! Ik spreek uit ervaring haha Ik heb ook een facebookgroep met meiden van hier, hartstikke leuk! Die zijn we gestart nadat we allemaal bevallen waren zodat we ook foto's en filmpjes van onze kindjes konden laten zien. Ik denk dat het met een groep nu het een beetje onoverzichtelijk wordt met de hoeveelheid posts e.d. die er voorlopig nog gaan komen, of niet? Als jullie het allemaal graag willen sluit ik me graag aan hoor, maar ik vind het ook niet erg om hier door te blijven kletsen. (En dan bijvoorbeeld na de bevallingen een groep aan te maken zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden) Even een update van mijn beginnende buik
Leuk nog een jongen en een meisje bij. Mij maakt het niet uit hoor. Hier blijven kletsen of op fb. Ik volg jullie wel haha Dit weekend kindjes even lekker weg. Dus een weekend vrij met me lieffie. Even heerlijk relaxen .
@NurseKel al een beginnend buikje leuk! Hier echt al "dik", ben nog amper aangekomen vorige x ging het gewicht veel sneller omhoog. Ik schrijf toevallig ook al in een fb groep met zwangere en vind het vrij overzichtelijk! Er worden dan algemene berichten geopend met bv buikfoto's, echo's ed. Zo blijft alles makkelijk terug te vinden. Hoe doen de andere dat die ook al in fb groepen schrijven?
Ik schrijf dan ook al in een groep mee maar ik vind het zelf ook overzichtelijk. Alle nieuwe dingen staan bovenaan het is niet gauw dat ik iets mis. Of dat ik het heel erg storend vind, juist leuk al die verhalen en foto's van kindjes Hier toch ook al dik ben gelukkig nog maar 1 kilo aangekomen. Dus dat is te overzien haha
En ik zal de lijst wat rozer maken wij zagen net een klein meisje dansen!! Echt gewoon niet verwacht maar wel heel erg leuk!
Ah leuk hoor ook weer wat meisjes erbij . Ik wordt ook steeds nieuwsgieriger, nog 2 weken geduld! Facebookgroep vind ik ook prima hoor. Kun je toch makkelijker wat informatie en foto’s delen. Denk niet dat ik naar gezamenlijke afspraakjes ga hoor, heb het druk genoeg met onderhouden van bestaande contacten Haha
Mijn ervaring met fb groep is ook dat het overzichtelijk is. Makkelijk topics te maken met een titel tussen [ ] en dan via de zoekfunctie makkelijk terug te vinden. Oh ik wil ik zooo graag weten of we een jongen of meisje krijgen! 21 dec de (verplaatste) 20 wk echo. Dus nog 1,5 wk geduld! Persoonlijk heb ik steeds meer t gevoel dat het een meisje is... Wel leuk iedere avond als ik op de bank zit voel ik de baby zo duidelijk. Geeft me echt een geruststellend gevoel, zo van “hallo kleintje, leuk dat je van je laat horen”
Fijn gevoel he @Twinkelbell . Hier wordt het ook steeds duidelijker. Sinds eergister voel ik het soms zelfs al aan de buitenkant. Mijn man heeft het gisteren ook voor het eerst gevoeld, dan wordt het wel heel echt .
Hallo dames! Er wordt volop gekletst hier, heb alles even bijgelezen. Daar ben ik de afgelopen weken niet echt aan toegekomen want tussen het kotsen en de rugpijn door zijn we namelijk verhuisd haha. Maar goed we zijn op het nieuwe adres, nu alles hier nog af gaan maken. Verhuizen is altijd heftig, maar nu... sooo. Enneh ik sluit me ook aan bij de jongensclub
16 t/m 31 mei 2018 12 Mei Miekje87 - 30 jaar - 2e kindje - Jongen! 15 Mei Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 16 Mei Laisa - 33 jaar - 4e kindje - Jongen! 19 Mei Pien15 - 35 jaar - 2e kindje Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje Star2017 - 28 jaar - 2e kindje (☆) Twinkelbell - 38 jaar - 2e kindje 20 Mei Nursekel - 26 jaar - 2e kindje - Jongen! 22 Mei Famke00 - 28 jaar - 1e kindje-jongen! Piewy - 34 jaar - 2e kindje - Meisje! Ladybird87 - 30 jaar - 2e kindje- jongen! 23 Mei Simoonn - 29 jaar - 2e kindje Sunshine0180 - 22 jaar - 1e kindje 24 mei Abos - 26 jaar - 1e kindje - Jongen! 26 Mei Kelly84 - 32 jaar - 2e kindje Piraat - jaar - 2e kindje- meisje! Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje 28 Mei Gerbera - .. jaar - 2e kindje Lays - 30 jaar - 2e kindje 29 mei 30 mei oktober91 - 25 jaar- 2e kindje - Verrassing Livave17 - 23 jaar - 1e kindje 31 mei MarenFay - 31 jaar - 2e kindje 1 juni Yubbie - 26 jaar - 2e kindje - Meisje! Jongen (6) Meisje (3) Verrassing (2) -------------------------------------------- Afspraken 8 december Yubbie geslachtsbepaling echo 9 december Piraat geslachtsbepaling echo 11 december Romy1233 geslachtsbepaling 13 december Star2017 controle gyn 13 december Oktober91 controle vk 14 december Piraat 16 weken controle+echo 19 december Ukkepuk1 Controle vk 19 december Nursekel controle vk 20 december Romy1233 controle vk 22 december Pien15 20 weken echo guo 27 december Ukkepuk1 20 weken echo 28 december Piraat 20 weken echo guo 2 januari star2017 20 wkn guo 2 januari Romy1234 20 weken echo guo 2 januari Yubbie controle vk 4 januari Star2017 controle vk 4 januari Piewy controle vk 6 januari Nursekel 20 weken echo 9 januari Yubbie 20 weken echo 10 januari Oktober91 controle gyn ------------------------------------------- Sterretjes - Appelboompje10 - Ilss - Dio1985
@mini ons en @Famke00 willen jullie even leeftijd - hoeveelste kindje - wanneer je uitgerekend bent doorgeven? Dan kan ik jullie erbij zetten op de lijst + geslacht/verrassing Wat leuk zeg @Sunshine0180!! Had je ook al het gevoel dat het een meisje zou zijn?
Ik ben 29 jaar, 26 mei 2018 uitgerekend en het wordt een ......... verrassing voor jullie hihi 21 dec heb in controle bij de verloskundige 28 dec al de 20 weken echo
@NurseKel zou je mij dan aub ook meteen bij de afsprakenlijst willen zetten: 21 dec 20 wk echo Afspraken bij de vk heb ik verder niet. Mag zelf aangeven wanneer ik er behoefte aan heb. Omdat ik t nu zo druk heb vind ik t zo wel ok. En ze zou me appen als ze toevallig toch in de buurt is of ik wil dat ze langskomt. Ideaal voor mij deze manier en zo anders dan de vorige verloskundigen praktijk waar ik bij zat