Geen zorgen hoor @Famke00 ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook dat ik niks voelde. Was er ook erg onzeker over, maar het kwam allemaal goed! @Appelboompje10 geniet maar lekker dat je zo lang kan slapen . Over inwendige echo's: heb er misschien al wel 100 gehad ik mijn leven . Appeltjeeitje! Het zicht is dan wel scherper als je een vroege echo hebt. Dus ik hoop dat ik volgende week maandag (met 7weken en 2 dagen) een inwendige echo heb .
Ik ook niet hoor! Voel me totaal niet zwanger. Vorige zwangerschap ook geen dag misselijk geweest oid.
Is heel wisselend. Hier probeerde de VK het gewoon via de buik met 8wkn en dat lukte. Ligt eraan waar je baarmoeder ligt in je buik. Heeft niets met dik of dun te maken want ik heb toch een klein buikje. Maar net zoals @Pien15 heb ik ook al héél veel inwendige echo's gehad. Bij de gyn doen ze dat juist standaard in het begin want je ziet alles gewoon beter!
Hoi hoi, Mag ik hier ook meeschrijven. Ben 28 mei uitgerekend. Vorige maand een miskraam gehad. Dus kan er nog niet helemaal van genieten, maar doe mijn best Ik zal mezelf even toevoegen aan de lijst
Bevallingslijst 16 t/m 31 mei 2018 16 Mei Laisa - 33 jaar - 4e kindje Miekje87 - 30 jaar - 2e kindje 17 Mei Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18 Mei Ilss - ? jaar - 3e kindje Nursekel - 26 jaar - 2e kindje 19 Mei Pien15 - 35 jaar - 2e kindje 21 Mei Star2017 - 28 jaar - 2e kindje* Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje 22 Mei Famke00 - jaar - 1e kindje 23 Mei Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje 26 Mei Kelly84 - 32 jaar - 2e kindje Piraat - jaar - 2e kindje Yubbie - 26 jaar - 2e kindje 28 Mei Gerbera - jaar - 2e kindje Lays - 30 jaar - 2e kindje Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) ---------------------------------------------- Afspraken 27 september Miekje87 1e echo 27 september Romy1234 intake vk 28 september Laisa 1e echo 3 oktober Star2017 1e echo gyn 3 oktober Raaf 92 1e echo 5 oktober Raaf92 Intake vk 6 oktober Kelly84 1e echo 9 oktober Nursekel pretecho 9 oktober Romy1234 1e echo 10 oktober Ukkepuk1 intake vk + echo 13 oktober Star2017 echo/intake VK 19 oktober Yubbie echo + intake Vk 27 oktober Nursekel termijnecho + intake vk
Hoi Romy! Gefeliciteerd! Leuk dat je er bent! Wat heftig dat je vorige maand nog een miskraam hebt gehad zeg. Hoeveel weken was je? Ik zie dat het voor jou ook de 1e wordt! Spannend he! Andere dames: bedankt! Ik ben nu al blij met jullie en voel me iets gerustgestelder over het niet hebben van kwaaltjes! We moeten maar gewoon rustig afwachten tot de eerste controles . Ik dacht dat die wachtweken voor je menstruatie al lang duurden haha..Pff
Heej Femke, Was 4 weken en 3 dagen. Heel pril dus, maar maakt me wel onzeker. Nu al 1 dag langer als mijn miskraam. Maar idd de 1e. Super spannend he. Alles nieuw!!
Kan me voorstellen dat het voor jou dan nu nog spannender is. Wat fijn dat het meteen weer raak was zeg! Ja super spannend! Ik ben ook 28 en voor mij ook de eerste zwangerschap, gezellig in hetzelfde schuitje!
Hoi Romy, welkom en gefeliciteerd! Een spannende tijd dus voor jou. ik hoop dat je toch gauw kan gaan genieten van de bijzondere tijd! Pff de misselijkheid is hier toch echt aan het winnen hoor.. vanmorgen al misselijk, na t ontbijt ging t beter. En nu de hele middag al kotsmisselijk m'n man maar de opdracht gegeven om te gaan koken..
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd nog! Gezellig dat jullie mee komen kletsen ik gun iedereen een prachtige gezonde baby rond de uitgerekende datum! @Romy1234 begrijp je helemaal, heb zelf ook een vroege mk gehad maar de ronde erna ging het meteen goed! En dat hoor je vaker komt vast goed! @Star2017 hahah ja zeggen ze wel eens ja, hoe misselijker en slechter je voelt hoe meer kans op een meisje, maar is meer een bakerpraatje denk ik... we zullen zien of het klopt Over inwendige echo, ook aantal keren gehad en vind het ook niks voorstellen terwijl ik zeer gevoelig ben daar beneden. @NurseKel ahneee..... balen he...... same here, heb zelfs geen zin in onze wekelijkse frietjes avond nog nooit meegemaakt. Inderdaad die baklucht jaaakkkk.......
Ok.. nu kan ik serieus wel wat geruststelling gebruiken. Ik had net wat (minimaal) bloedverlies bij het afvegen... Iemand hier ervaring mee?
Nee wel bloed, licht bloed nog niet echt rood meer donkerroze. Maar innestelingsbloed kan dat nu nog? Ik dacht dat je dat alleen voor nod had, ik ben nu 5 weken en 2 dagen.
Avondeten ging gelukkig wel goed! Nu de rest van de avond ook wel weer redelijk. Net op kraamvisite geweest en moet zometeen gaan werken. Bah! Ben al zo moe, en dan ook nog de hele nacht wakker blijven.. Ah shit @Famke00 snap dat je daar erg onzeker van wordt! Om heb iets gerust te stellen, m'n schoonzus heeft best veel bloedverlies gehad tijdens de eerste weken van haar zwangerschap, maar mijn nichtje is dit jaar 10 geworden. Dus het hoeft niet altijd te betekenen dat t niet goed is! T kan ook zijn dat t nu wat meer doorbloed is en er een vaatje knapt oid.. Ik duim voor je! En anders kan je altijd even je verloskundige/gyn bellen he!!
Oei dat wordt een lange nacht nursekel! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Op dit moment zou ik graag je misselijkheid willen... bah. Ik denk dat ik m'n bed maar in duik en dan kijk ik dit weekend even of het weer gaat gebeuren.. Zo ja dan inderdaad de verloskundige maar even bellen. Ik dacht dat ik na een jaar wachten eindelijk gewoon blij kon zijn
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook tm 10wkn roze afscheiding gehad en dit was gewoon vd innesteling zei de VK. Placenta nestelt ook pas later in he dacht ik.
Bevallingslijst 16 t/m 31 mei 2018 16 Mei Laisa - 33 jaar - 4e kindje Miekje87 - 30 jaar - 2e kindje 17 Mei Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 18 Mei Ilss - ? jaar - 3e kindje Nursekel - 26 jaar - 2e kindje 19 Mei Pien15 - 35 jaar - 2e kindje 21 Mei Star2017 - 28 jaar - 2e kindje* Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje 22 Mei Famke00 - jaar - 1e kindje 23 Mei Appelboompje10 - 24 jaar - 2e kindje 26 Mei Kelly84 - 32 jaar - 2e kindje Piraat - jaar - 2e kindje Yubbie - 26 jaar - 2e kindje 28 Mei Gerbera - jaar - 2e kindje Lays - 30 jaar - 2e kindje Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje 31 mei MarenFay - 31 jaar - 2e kindje Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) ---------------------------------------------- Afspraken 27 september Miekje87 1e echo 27 september Romy1234 intake vk 28 september Laisa 1e echo 3 oktober Star2017 1e echo gyn 3 oktober Raaf 92 1e echo 5 oktober Raaf92 Intake vk 6 oktober Kelly84 1e echo 9 oktober Nursekel pretecho 9 oktober Romy1234 1e echo 10 oktober Ukkepuk1 intake vk + echo 13 oktober Star2017 echo/intake VK 16 oktober MarenFay 1e echo 19 oktober Yubbie echo + intake Vk 27 oktober Nursekel termijnecho + intake vk
@Famke00 wat vervelend zeg die onzekerheid.... het hoeft niks te zeggen maar is toch altijd schrikken. Heb je geen krampen? Je voelt verder niks? Kan het een late innesteling zijn en dat je daardoor ook nog weinig symptomen hebt? Knuffel voor jou. @NurseKel pittige nacht voor jou geweest dan, hopelijk kun je straks wat bijslapen!