Oh meiden ik heb vandaag zo'n last van zwangerschapsdementie gehad Ik was met N even de stad in. Voor het eerst sinds heel lang weer met de maxicosi op de bugaboo want ze aas in slaap gevallen in de auto. Nou allemaal prima. Na het winkelen wil ik de maxicosi weer in de auto doen, krijg ik met geen mogelijkheid die adapters van de maxicosi af. Ben een half uur aan het klooien geweest, op een gegeven moment helemaal in tranen. Toen kwam er een hele lieve man naar mij toe en die klikte zo de maxicosi eraf haha Ik was echt helemaal over m'n toeren heen. Stomme hormonen
Het 2de topic al. Wel heel leuk dat er in dit topic alle kindjes geboren worden. Ben echt benieuwd wat iedereen krijgt (vooral degene met verrassing) en wat de namen zijn. En vooral wie er nu na butterfly komt.
Tweede topic!! En wat een spannende!!! Zebra, meijke, zwangels, klinkt als goede echo's! Zebra en Meijke, misschien kleine kindjes maar geboortegewicht is ook altijd zo wisselend! Hellup ik heb een blauwe navel! Raaaaaaaaaaar!!!
Aahhhh het tweede topic!! Zo leuk de eerste post van Booommm: in dit topic worden onze baby's geboren!!! Yes! Nu slapen, morgen lezen en reageren
Jaja in dit topic gaat het allemaal gebeuren Klaar wakker met warme chocomelk op de bank Pissed off ook ruzie met vriend en moeders nam t voor hem op Ik voelde me zoo niet serieus genomen Ik voelde dat ik emotioneel zou worden en probeerde dit te onderdrukken maar goed dan hoor je nog die huilerige trilling in mn stem Pff t kwam er op neer dat ik me dus aanstelde Slaap lekker op de bank wil gelijk niemand meer spreken hier Misschien ben ik ook een zeikert geen idee
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 36 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 26 Oktober. Mama Rebecca - 29 Jaar - 2e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Konij1989 - 24 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen Afspraken: 29 augustus : liefdotje vk 01 september : zwangels vk 03 september : Worteltje13 vk 04 september : Boeffie2011 gyn + groeiecho 08 september : Liefdotje groeiecho / vlindertje126 groeiecho / Hartlief vk 09 september : 0Zebra0 groeiecho+gyn / Zwangels vk 10 september : Muppet86 Radboud 15 september : Meijke gyn 22 september : Hartlief vk 23 september : Zwangels vk
Leuk een nieuw deel! ik ben wel erg benieuwd wie er nu als eerste gaat bevallen Kimmylynn gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Liefdotje succes vandaag!
Goedemorgen dames! Wauw gaat snel, een tweede topic! Hier weer aan het werk. Vandaag een lang dag, eerst als gastouder werken en vanavobd nog als productiemedewerker. Ben dan om 22.00 uur vrij. Nog twee weken als gastouder werken (maandag en vrijdag) en nog 3 weken bij het productiebedrijf. Maar manlief zei al, dan geef je maar aan dat je maandags en vrijdags niet meer 's avonds kan werken. Moest aan mezelf denken....hihihi wat een schat. Vanmorgen was ik echt bezorgd......voelde de kleine uk niet meer terwijl het 's ochtends ook wel actief is. Pas na een uur begon het te bewegen...pfff wat was ik blij.
Ik lees net dat Butterfly erg ziek is (bacteriƫle infectie/kraamvrouwenkoorts) en dat ze niet bij haar zoontje mag . Jeetje zeg, en haar mannetje moet nog zo lang in het ziekenhuis blijven, vreselijk. Hopelijk knapt ze gauw op en mag weer ze bij hem! Hij is nog geen 3 weken.
Goedemorgen een nieuw topic leuk! En wat al gezegd wordt een heel spannende Butterfly heel ziek :x Hopelijk mag ze snel opknappen en bij haar kleintje zijn... Wat een zware weg hebben hun te gaan vreselijk. Kimmylynn Niet leuk ruzie! Heb je heel de nacht op de bank gelegen hoop het niet voor je... Leuke bikini heb je gekocht staat je goed! Zwangels Heftig zulke lange dagen doe maar rustig aan! Eng is dat als je de kleine niet voelt gelukkig heb je al weer leven gevoeld. Hier een heerlijke nacht gehad werd pas om 06.00 voor het eerst wakker Ik ga nu even was ophangen en was opruimen en dan ga ik alvast wat spullen in de babykamer leggen... (hydrofielen enz zijn al gewassen maar ga ze strijken en vouwen) Om 12.45 controle bij de VK en vanmiddag op verjaardagsvisite bij ons neefje die is vandaag 2 jaar geworden. Druk dagje maar wel leuke dingen allemaal...
Dag dames, Zo zo.. deel 2 van deze topic..? jullie hebben goed jullie best gedaan Ik schrijf niet vaak wat maar scroll er wel doorheen. Dus in het kort en waarschijnlijk wat achterhaald : Zebra, Hopen dat de groei door blijft gaan en ze (via haar eigen curve) goed blijft groeien! Butterfly Wat erg toch, moet je eerst over de schok /trauma heen komen van een vroeggeboorte om vervolgens ernstig ziek te worden dat je niet bij je zoontje mag.. Vreselijk!! Heel veel sterkte!!! Ik lees dat vele van jullie al (bijna) klaar zijn met de babyuitzet, nou hier het tegenovergestelde.. hier is behalve een commode) nog niks klaar.. niet eens het wiegje of de kinderwagen Ons appartement staat in de verkoop en dagelijks zijn er bezichtigingen dus huis constant in nette in perfecte staat. Indien we op 50 m2 wonen hebben we dus niet veel ruimte om ons klaar te maken voor de baby. Gelukkig ziet het er nu naar uit dat we ons app. snel verkopen want we hebben gisteren 3 biedingen gehad .... dus heel spannend allemaal!! Kimmylynn Wat spannend en wat leuk dat je een woning hebt waar je al snel in kunt.. kan me voorstellen dat het ook best heftig is zo voor de bevalling om zo'n huis in orde te moeten maken..? Of heb je hulptroepen klaarstaan? Over voeding heb ik nog geen idee.. ik hoop borstvoeding te kunnen geven.. Zo niet dan zal het waarschijnlijk gewoon een trial and error worden van verschillende merken.
Oh wat heftig van Butterfly zeg! Lijkt me echt heel naar dat je dan niet bij je kindje mag komen! Echt sneu! Kimmylynn, wat sneu dat je ruzie hebt gehad... Ik herken het wel hier gebeurt t nl ook wel eens en dan ben ik gelijk over mijn toeren en ff klaar met iedereen! Haha, denk hormonen.... Afgelopen week had ik ook zo'n momentje dat ml gaat maar hardlopen, sporten, leuke baan heeft etc... En toen voelde ik me ff heel verdrietig dat ik dat niet had.... En zo graag ff wat leuks samen wil doen etc.. En daar is dan geen tijd voor... Komt ie er vanochtend mee aanzetten dat ie misschien zondag ff met paar collega's borrel wil gaan drinken, en dan denk ik echt: WTF! Wanneer gaan wij ff wat leuks doen!!? Maar heb maar niets gezegd want dan weet ik hoe t afloopt....
Liefdotje nee ben in de nacht wel in bed gaan liggen hield get niet vol hahaa Smoothieluv jaa heb de hulptroepen al klaar staan we hadden al wel een vermoeden dat het nu wel zou lukken met de woning dus iedereen was voorbereid als het goed is moet het nu vlot werken An nou dat is dus de hoofdoorzaak hier elke keer met die vriendenclub ger en der ik zit maar als een plofkip niks te doen deze zomer heb ik echt geen leven En als ik daaar wat over zeg krijg ik " gewoon lekker genieten van de zzwangerschap " maar goed ik zeg nu ook niks meer nu moet hij ook plots weg voor een shoot met zn collega's en ik zie wel hoe ik mn dag invul
Jeetje wat een heftig verhaal van butterfly. Hopen dat ze snel opknapt en dan haar ventje weer kan zien en vasthouden. voeding ik wil graag borstvoeding geven, in iedergeval moedermelk. Omdat de kleine van ons nog een zware tijd tegemoet gaat hadden ze bij de VK en radboud gezegt dat ik beter kan kolven, aan de borst kan het zijn dat het te veel kracht en energie van de kleine vergt en dat de kleine dat beter kan bewaren voor de operatie. ruzie's ken ik hier ook. Vooral met feestjes enzo, gaat iedereen er maar vanuit dat ik wel de BOB ben. Want ik ben zwanger en ik drink toch niet. En VL word dan boos omdat ik niet wil rijden. Ik heb een hekel aan auto rijden, ik doe het wel maar ik heb er echt geen plezier in. En als ik dan zeg dat vriendlief ook wel een keer kan rijden, word hij boos want dan kan hij geen biertje drinken. Ja en... ik kan ook 9 maanden plus de rest van de BV geen wijn of alcohol omdat ik ook ZIJN kind draag. En dan zeg ik dat ik wel wil rijden maar dan om 12 uur terug wil (gewoon om hun te pesten) omdat ik zwanger ben en ik het niet trek om tot 2 uur op te blijven dan hoef ik opeens niet meer te rijden. Haha
Oh, wat erg van Butterfly! Alsof ze nog niet genoeg heeft meegemaakt zo! Ik hoop maar dat ze snel opknapt en inderdaad ook snel d'r mannetje weer vast mag houden. Kimmylynn, gefeliciteerd met jullie huisje! Jammer dat je nu even niet echt in de feeststemming bent... Zebra, fijn dat ze nu weer wat gegroeid was! Geeft dat je een beetje rust? Smoothieluv, wij zijn ook nog niet klaar hoor. Volgende week gaan we hard aan de slag om alles klaar te maken. Ik ben er heel lang een beetje bang voor geweest dat de baby ineens te vroeg zou komen ofzo en dat we dan niets zouden hebben. Maar uiteindelijk had ik zoiets van... We hebben dan in ieder geval voeding (de borst) en een paar luiers... En in nood zou ml dan even de spullen moeten halen die we het hardst nodig zouden hebben (bedje, slaapzak...) Dat was wel en rustgevende gedachte
Zo hier weer goed gekeurd bloeddruk super geen suiker of eiwit in urine.. Beweeglijk kindje mooie hartslag maar nog steeds in stuit. Over 2 weken groeiecho en dan kijken of het nog stuitligging is. Toch nog over een draaipoging gehad en de VK zei ook als het kindje nog genoeg vruchtwater heeft en niet is ingedaald dan zou ik als ik jou was echt draaipoging doen... Keizersnee is niet niks lang herstel en je hebt nog een kindje rondlopen het is niet je eerste... Geef ik haar wel gelijk in dus als het er positief uit ziet ga ik toch voor een draaipoging. Maar wie weet gaat dit eigenwijsje nog goed liggen uit zichzelf Ruzie's zijn hier niet aan de orde bij de zwangerschap van onze dochter geregeld gehuild (niet door ruzie's) maar nu nog niet een keer gehuild tijdens deze zwangerschap (wie weet toch een jongentje in mijn buik ) WIj zijn ook nog niet klaar hoor vanavond eerst maar eens de laatste dingen gaan halen bij babypark zin in!
Wat erg voor Butterfly... Als je dit nog leest meid, zoek dan zeker hulp. Zorg dat je ergens terecht kunt om te praten. Anders komt dit alles gegarandeerd later terug! Onderschat het niet en denk niet dat je het alleen wel kunt verwerken... Heel veel sterkte. Kimmylynn, Mensen onderschatten de hevige emoties die bij het zwanger zijn horen. Het is toch normaal dat je wat lichtgeraakt en emotioneel bent? Daar heb je recht op ook. En nu zeker met die stress van het verhuizen er nog bij! Ik vind persoonlijk dat mensen gewoon wat extra moeten kunnen verdragen van een zwangere! Maar mijn vriend begrijpt dat duidelijk ook niet... Leuke bikini trouwens! Zebra, ik lees hier net in mijn boek over bevallen (the big book of birth) dat de hoeveelheid vruchtwater kan veranderen met de hoeveelheid water die je drinkt? Pfff ik ben best wel zenuwachtig voor de echo van morgen. Ik heb de indruk dat mijn buik kleiner is dan enkele dagen geleden...