Zebra hoe vaak moet je de kleine voelen van je gyn? Hier vanacht en vandaag veel harde buiken en ook biikpijn. Denk dat de kleine miss aan het indalen is. Voel haar echt drudken daar beneden. Vandaag babywasje gedraaid. Zo leuk al dat mini spul weer! Verder kamer van zoontje geverfd en de box geschuurd en geverfd. Was bruin maar word nu wit. Past beter on de woonkamer. Nu weer op de bank met in mn bekken pff
Ik moet haar nu dagelijks voelen eerst zeiden ze 10x per dag maar dat beweegt ze eigenlijk nooit dus hebben ze zo gekeken, weinig vruchtwater, ligging is niet ideaal, kindje iets te klein, misschien gewoon een rustig kindje ook nog, dus elke dag leven voelen. en verder een beetje op eigen gevoel. voel ik haar sochtends wel en rest van de dag niet en ik vertrouw het niet moet ik komen, anders mag ik dat als ' beweging per dag' zien en de dag erop weer afwachten.
Ok dit waren mijn voetjes vanmiddag... geen enkels meer!! Heb ook vaak tintelende vingers in mijn rechterhand, zo vreemd. Denk dat het met het weer te maken heeft, tis weer zo benauwd! Ik voel de kleine ook niet vaak, maar als ik haar voel is het wel duidelijk. Ik denk 3-4 keer per dag. Sinds kort ook echt mijn blaas en dan ga ik plassen en is het echt maar een paar druppels. Morgen weer naar de vk, ben benieuwd wat ze zeggen van het vocht... wat dit is toch wel heel erg?!
Wel spannend hoor Zebra... kan me voorstellen dat je gewoon niet kan genieten zo! Juf gelukkig geen zw vergifitiging! Hoe gaat het nu met je? Leuk he Moesch die kleine kleertjes allemaal! Hee popol heeft niks toch, zal vast per ongeluk zijn geweest dat je van de lijst af bent! Hier geen last met slapen, wel 1 keer helemaal bezweet wakker geworden en als ik me om moet draaien is het zuchten en steunen hahah vl wordt dan ook vaak wakker
Ik heb even na zitten denken en volgens mij noem je het minder leven voelen. M'n eerste was/is vrij druk en toen der tijd was ik aan t afstuderen en zo met me zelf bezig. Ik zat toen op een ochtend bij de vk snel tussen door, en toen vroeg ze me heb je de baby gevoeld? Ik kon geen antwoord geven wist het gewoon echt ff nie meer. En toen kreeg ik dus verwijzing naar t ziekenhuis. Ik kreeg toen een band om m'n buik denk met hartslag van de baby. Er wordt vast wel meer gemeten maar weet ff nie meer. Hopelijk heb je er iets aan. Soms helpt overdrijven ook bij vk.
Popol Ohhh ik dacht dat je het over het vocht vasthouden had dat je daarvoor naar het ziekenhuis moest! Verkeerd begrepen Wilde je op de lijst zetten maar ik zie je ook niet staan. Ga. Morgen even nog de andere lijsten terug kijken Wist niet dat je eraf was! Hartlief Zo zijn mijn voeten dus nu ook!
Aaah ok. Hou geen vocht vast. Iig niet m'n enkels. Toen ik in de tropen was en tijdens en na t vliegen wel volgens mij. wel een dikke kop weet niet of dat vocht is...haha
Hier ook vochtbvadthouden! Maar ik had het gisteren onder op mijn voeten, net of ik op kussentjes liep heeeeel raar! En vooral links! Hartlief, mooie dikke voetjes hoor! bij mij voornamelijk onderkant dus kan t niet vergelijken! Bij mij valt t nu mee! Maar heb ze steeds omhoog! Van mij mag t herfst worden! Ik hoor net van Piet dat t misschien volgend weekend weeeeeer warmer wordt! NEEEEEEE, ik wil dat niet!! :x
Erg he Zebra! Hee An dat voel ik inderdaad ook... Vooral in de ochtend als ik uit bed stap, tintelt het heel erg onder mijn voeten. Wat ik ook vreemd vind is die tintelende vingers in mn rechterhand. Die kan ik ook haast niet bewegen nu, helemaal stijf! Heb ook wat urine opgevangen net voor de vk. Dan kunnen ze dat evt op eiwit checken. Er zaten wel wat witte vlokjes in, maar dat kan niet zo'n kwaad geloof ik. Heb t allemaal gegoogled, maar daar word ik niet veel wijzer van. Straks de afspraak maar even afwachten
Bevallingslijst: 14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 37 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen Afspraken: 08 september : Liefdotje groeiecho / vlindertje126 groeiecho / Hartlief vk 09 september : 0Zebra0 groeiecho+gyn / Zwangels vk / Popol vk 10 september : Muppet86 Radboud 15 september : Meijke gyn 18 september : MoesCH gyn 22 september : Hartlief vk 23 september : Zwangels vk 24 september : Suus85 groeiecho
ohhh nee niet weer warm pfff ik ben er zo klaar mee! Hartlief, ik heb ook wel een vlokjes in de urine gehad, maar was toch alles goed. heb het trouwens alleen in de ochtend. nu bij de gyn hoef ik trouwens nooit urine mee te nemen, gek eigenlijk ik heb echt ontzettend de zenuwen voor morgen de afspraak. eerst de echo en meting, dat vind ik niet zo eng maar het gesprek bij de gyn... ik kan het niet plaatsen maar heb er een raar voorgevoel over, alsof ik ergens zenuwachtig voor moet zijn. niet goed uit te leggen. terwijl het een hele aardige man is hoor haha
Wat naar dat je zo zenuwachtig bent Zebra! Heb je een voorgevoel dat het toch moet gaan gebeuren, ik bedoel dat je kindje gehaald moet worden? Het checken vd urine is bij mijn vk ook niet standaard, maar ik heb gelezen dat ze dat vaak controleren als je vocht vast houdt. Dus ik neem het voor de zekerheid mee
ik weet het niet, eigenlijk niet. ik weet niet waarom ik er zo mee zit.. heel raar misschien is het wel niks en zijn het onbewust toch gewoon de spanningen van de onzekerheid
Nou meid ik hoop dat je je toch een beetje kan ontspannen vandaag! Ben je verder wel klaar met alle voorbereidingen? Misschien kun je op die manier nog wat spanning wegnemen...
Zo vandaag alweer 34 weken! Gaat super snel. Ik wilde al eerder beginnen met de babywas, maar gisteren een start gemaakt. Vanmiddag als ik weer vrij ben van m'n werk weer verder En als alles gewassen is een vluchttas klaar zetten. Ik heb nu al het idee dat ik van alles vergeet... Nog twee weken werken en dan verlof. Hier is het slecht slapen ook begonnen. Veel last van maagzuur. Ook heb ik pijn down under....vooral als ik loop. Nu weer verder werken. Fijne dag dames!
Zo ik ga afspraak maken voor moxa therapie! Haha, baat t niet dan schaadt t niet!! Hartlief, heb je geen carnaval tunnelsyndroom in je hand/arm? Dat kan ook de tintelingen veroorzaken... Irritant he dat vocht vast houden! Voel me een plofkip soms! Zebra, spannend weer morgen! Waar zie je tegenop? Of ben je bang dat je moet blijven? Jij gaat ook geen draaipoging doen toch? Wat voor nare ervaring heb jij daar mee? ZWANGELS, leuk he de babywas! Ik vind dat zooooo schattig! Hebben jullie ook wel eens gevoel van onwerkelijkheid? Het is soms net alsof ik het nog niet besef dat er straks weer zo'n klein mini mensje is! En ook nog een jongetje... Helemaal nieuw! Wel heel veel zin in! Vind t nu echt zwaarder worden! Zo ik ga straks ff een regendans doen voor ons allemaal! Hahahaha, lekker fris weertje! Nu nog beetje vorst en sneeuw erbij! Heeeeeeerlijk!
Ben er klaar voor hier , alles staat klaar haha Wij doen idd geen draaipoging Bij dochter ook niet gedaan omdat wij in de kennissen kring een verhaal kennen waarbij de navelstreng om het nekje gegaan is. Dat is dus niet goed afgelopen. + het ziekenhuis raadde het me af ivm eerdere keizersnede ( litteken ) en heel weinig vruchtwater nu dat het moeilijk zou worden.