16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ja echt leuk die babywas!
    Pfff ben nu aan het werk als gastouder, en heb hier een peuterpuber in kwadraat!

2. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Zo het weekend heb ik ook weer overleefd. Ben blij dat de feesten nu zijn afgelopen. Op af en toe een verjaardag na. Zag in het begin wel een beetje op tegen het feestweekend. Al die dronken mensen die aan je buik willen zitten enzo. Maar gelukkig viel het allemaal mee. Er waren wel een paar jongens (van mijn eigen leeftijd) die de baby even een "hartig" woordje gingen toe spreken. Dat de baby hun niet zo moest laten schrikken enzo. En ze wouden allemaal een keertje oppassen, haha.

Zaterdagmiddag heb ik hele tijd de kleine van een vriendin op schoot gehad. De kleine is 7 maand en had de hele tijd haar handje op mijn buik. Heel onbewust maar zag er echt leuk uit. En de beeb reageerde daar ook weer op. Op gegeven moment de kleine van vriendin omgedraaid dat ze met haar ruggetje tegen mijn buik aan zat en toen kreeg ze een rugmassage, vond ze volgens mij wel erg fijn. Haha.

En nu lig ik op de bank met zware keelpijn. Straks komt er nog een andere vriendin op de thee met haar zoontje. Dus nu even lekker kalm aan doen.

3. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heb al n paar dagen pijn in onderrug (menstruatiepijn)
    En nu (sorry) witte plakspul in mn onderbroek
    En de verloskundige?
    Onbereikbaar
    Mja zal wel normaal zijn denk ik

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kimmylynn verloskundige onbereikbaar???!! :$

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Kimmylinn miss je slijmprop?
    Wellicht ook indalingsweeen!
    Slecht dat de vk niet bereikbaar is, je moet maar net bevallen.

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Zebra hoe was t bij de gyn?

Hier vandaag echt last van de warme en mn bekken.. Pfff ik kan niet meer.. Moet nog zoveel doen maar met die rotte bi gaat t allemaal hrel langzaam. Ik baal er van. En dan nog die stomme suiker.. Sinds vanochtend weer verhoogde waardes bahh...

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    MoesCH, ik moet morgen om 8.30

lastig weer verhoogde waardes! :( nog even volhouden!

8. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja ben na bijna 1,5 uur terug gebeld zo frustrerend
    Ik moet het maar aankijken
    Morgen he ik om half 1 toch een echo
    Mocht t erger worde weer bellen wel de spoedlijn dan

9. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Goedemiddag meiden

Van alles gelezen maar bijna niks onthouden...
    Degene die vandaag controle hebben/gehad was alles oke?

Kimmylynn Vervelend dat je de vk niet kon bereiken... Waarschijnlijk is je kindje aan het indalen?
    Rustig aan doen... Ga je nog werken of ben je nu al met verlof?

Zebra Spannend morgen! Hopelijk ziet alles er goed uit.

moesch vervelend dat je waardes weer niet goed zijn :x

Hier vanmorgen gewerkt nog 1 ochtend te gaan en dan verlof heerlijk ben erg echt aan toe...
    Voel mij ook echt niet zo lekker draaierig en wat misselijk (denk te lage bloeddruk) vraag straks even of ze willen meten als we voor de groeiecho gaan (moeten om 18.45)
    Wordt in elk geval wel overdragen aan de Gyn kleine ligt nog steeds en stuit en soms iets overdwars.

Deze week heb ik het echt veeeel te druk maar moet gewoon even allemaal vanaf zaterdag kan ik in de relax stand dan is alles achter de rug en heeft mijn man 3 weken vakantie HEERLIJK.

10. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Nou An ik weet niet of dat het is hoor... heb het pas sinds een paar dagen en kwam het ook tegen toen ik zocht op vocht vasthouden tijdens de zwangerschap. Omdat mijn handen/polsen ook opgezet zijn, zou het kunnen dat de zenuwen daardoor wat bekneld zijn en het gaat tintelen.

Afspraak bij de vk was prima. Vocht vasthouden hoort er uiteraard bij, maar ik moet wel aan de bel trekken als ik me niet goed voel/duizelig ben/sterretjes zie. Bloeddruk was weer 120/80, net als de vorige keer. Kleine ligt nog steeds hetzelfde, met het hoofdje naar beneden en heel erg in elkaar gepakt. Ze stribbelde meteen tegen toen ze merkte dat er iemand aan haar zat haha Hartje ging ook flink tekeer, maar even later werd het weer minder.

Heb nog gevraagd hoe het zit met mijn heupdysplasie. Ik vroeg me af of ze mij echt laten wachten tot 42 weken als ik tegen die tijd echt niet meer kan lopen van de pijn. Vorig weekend was het echt heel erg met de pijn en gister/vandaag heb ik het ook weer. Ze zei dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, want zo ver laten ze het echt niet komen. Gelukkig maar.

11. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Liefdotje ben al met verlof lekker rustig aan doen dan morgen weet ik meer lekker dat je ook bijna verlof hebt

Hartlief hahaha leuk dat ze al goed ligt leuk dat ze het gelijk liet merken

12. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Hier baby kwa groei 1 week vooruit. 2200 gram :) geschatte eindgewicht 3'7 kilo volgende afspraak 22 sept .. Sorry voor weinig reageren druk met werken ..

13. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vlindertje wanneer mag je met verlof goed dat ze lekker groeit

14. liefdotje

Whaah er zit een reusje in mijn buik!!!!

Net de groeiecho gehad vorige keer liep de kleine 2 weken voor op groei nu 5 weken!!! Hij weegt rond de 3100 gram...
    Hij ligt ook nog lekker apart in stuit zoals altijd en dan met 1 been in het geboortekanaal en de andere naar boven dus half onvolkomen stuit echt nu al een dwars kindje hahaha

Morgen bellen ze gelijk de Gyn en daar moet ik van de week nog heen... Kindje doet het voor de rest super goed heel beweeglijk hij lag ook super schattig te duimen (kregen we een foto van mee)
    Vruchtwater is meer dan genoeg van aanwezig.

Hij heeft het gewoon erg goed in mijn buik...

Maar ik denk niet dat hij er nog heel lang in zit...

15. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Liefdotje hahahaha zo te horen geniet hij echt! Hahahaa geweldig

16. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    22 september heb ik verlof jij nu al zie ik fijn is dat he kijk er erg naar uit hihi

17. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Wauw liefdotje, 3 kg al! Zoveel woog mijn zoontje pas als hij 2 maanden oud was! Als hij nog blijft zitten tot 42 weken, dan zal het nog zwaar worden voor jou!

Zebra, veel succes morgen. Hopelijk is ze goed gegroeid!

Hier heb ik heel veel last van de warmte. We gaan nog elke dag boven de dertig graden en ik heb er echt genoeg van...

18. liefdotje

Bizar he hahaha... nou ik ga in elk geval de 40 weken niet halen hoor... ze grijpen bij ons best snel in gelukkig.
    Dochter was 3825 bij 38.1 maar deze is denk ik ruim de 4kg voorbij als hij geboren wordt rond die tijd.

ff afwachten wat de gyn van de week zegt

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Liefdotje zo dat gaat hard zeg!!! Ga jij voor een draaipoging ?

Ik heb zo de zenuwen voor morgen pfffff zal vast niet slapen vannacht

20. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Spannend morgen zebra!

Vlindertje jaa ik zou ook 22 met verlof gaan werd helaas ziek op werk mocht niet meer tterugkomen haha

Hier nog steeds menstruatie pijn die om het uur terugkeert en uitstraalt naar bovenbeen
    Mega steken aan de zijkant van mm puik of zo nu en dan
    Volhouden ff morgen half 1 naar de vk

Deel Deze Pagina