16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Jeetje Kimmylynn helemaal ingedaald al? Wist niet dat dat kon haha Zou je dan ook eerder bevallen of heeft dat er niets mee te maken? Dan is je buik heel laag nu zeker?

@Juf: ze doen hier alleen voelen met de handen, hartslag met de doppler en mijn gewicht en bloeddruk meten.

@Liefdotje: spannend zeg zo'n draaipoging! Wel fijn dat ze het eerst goed gaan bekijken en dat je placenta op de goede plek ligt.

2. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Ha meiden, ik ben er even een week tussenuit geweest vanwege de verhuizing. Inmiddels is het nieuwe huis zo goed als schoon (alleen de garage nog) en zijn we zo goed als compleet voor de Beeb (in een week tijd van compleet onvoorbereid naar zo goed als klaar - jippie!)

Ik merk wel dat de laatste loodjes behoorlijk zwaar zijn. Een paar uurtjes huishouden betekent al moeilijk slapen van de pijn... Hebben jullie dat ook? Hm, toch mezelf maar eens verplichten wat vaker een boekje te lezen op de bank ;)

Kimmylynn, de baby al helemaal ingedaald? Heerlijk zeg!!

En Moesch, dat was wel even slikken bij de psz :) Ik heb zelf lesgegeven aan kleuters en vraag me nog steeds af voor wie het moeilijker is... De ouders of het kind ;) Wel fijn dat je kon zien dat ze rustig was voor je wegging, anders blijf je rondlopen met zo'n beeld van dat ze zit te huilen...

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik kan geen reactie plaatsen via de laptop
    heb nu al 3x dezelfde lange lap tekst getypt en dan krijg ik n foutmelding
    zo via de telefoon lukt t wel.
    meer hier last van ?

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Juf ik heb nog n zoontje van 5 die op school zit dus ben t wel gewend haha..
    Ze zg me niet huilen hoor haha ben maar snel weg gegaan en in de gang pas wat traatjes gelaten haha ik geef de hormonen de schuld, want ben geen gevoelig type haha..

Wat een verschillen in gewicht! Hier hebben ze nijs over t gewicht gezegd enkel dat ze goed op schema licht!

Laatste loodjes hier ook zwaar!

Liefdotje fijn dat jullie helemaal klaar zijn. Hier is t nog een bende op de kamertjes :p spannend de draaippgong.

Kimmylin fijn dat de beeb al volledig ingedaald is. Die kan dus geen lant meer op haha

5. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Muppet, ik ga op zoek naar die gellac... Hihi maar je hebt er wel een aparte lamp voor nodig toch?

Kimmylynn, mooi dat beeb al is ingedaald!

Mamske, dat heb je snel gedaan in een week tijd! Hihi top hoor...

Liefdotje, jemig wat een drukke dag! Haha ik zou echt helemaal kapot zijn! ;)

Zebra, geen last van dat typen maar ik reageer ook via de IPad. Dat wil namelijk wel! ;)

Ik heb een geboortekrans gemaakt! Ik zal zo ff fotootje laten zien!

Morgen moxa en volgende week woensdag krijg ik een echo. Als beeb dan nog niet gedraaid is word ik doorverwezen naar het ziekenhuis! Spannend allemaal! Ben benieuwd! Ben nu bang dat ie toch omgedraaid is... Haha straks ligt ie nu goed en draait ie met moxa weer verkeerd! Hahahaha

6. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Zelf gemaakt! :D;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      0
  7. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Komt aan de voordeur te hangen! :p

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant

super leuk!!
    Ik wil ook nog iets maken wat we bij t raam kunnen hangen maar kom niet verder dan n slinger en heb n naam vlaggenlijn

9. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Hallo allemaal,

Wat gebeurt er veel bij iedereen, en klachten nemen toe, echt de laatste loodjes!

Ik heb vandaag laatste werkdag gehad, nu verlof. Zo lief de collega's, nog cadeautjes gehad en wat gedronken met elkaar. Erg leuk.
    Pff, was zo zenuwachtig voor controle vanochtend, maar gelukkig hoef ik geen insuline te spuiten, ze vonden dat ik het goed deed en nieuwe strategie om de wat hogere waardes in de ochtend naar beneden te krijgen werkt de laatste dagen (appel na opstaan, uurtje later pas brood). Ik moet bellen als ze alsnog hoger worden. Kindje zat iets boven gemiddelde maar nog netjes binnen lijntjes, ze zou lange benen hebben (leuk voor haar als het waar blijkt te zijn ;)). Dus had big smile rest van de dag na dit nieuws.
    Ook nog even bij bevallingskamers gekeken en wat informatie gehad, klonk goed. Hier gebruiken ze voor flesvoeding Nutricia standaard, ze vertelde dat elke baby weer anders reageer op een merk dus het niet zoveel uitmaakt wat je kiest als je maar niet teveel wisselt. Hypoalergeen raden ze niet aan om meteen mee te beginnen (overwoog ik omdat we veel allergie in familie hebben), doen ze alleen bij prematuurtjes.
    Net gezellig met man uit eten geweest om te vieren. Nu alleen bedenken wat ik met mijn tijd ga doen ;).

Verder een beetje terug gelezen in dit topic, gaat hard!

Moes, wat naar dat je suikerwaardes nog steeds te hoog zijn, hoe hoog zit je? Is er een oplossing?

Mamske, wat fijn dat jullie nu verhuisd zijn en alles zo ongeveer klaar is voor de komst van de baby!

Liefdotje, klinkt lekker druk allemaal, lekker verlof na morgen. Spannend de draaipoging, alvast succes!

Zebra, wat ontzettend fijn dat ze nu goed groeit en achterstand niet meer toeneemt.

Zarav, wat heftig temperaturen boven de 30 graden, ik moet er niet aan denken. Alles ok verder?

An34 ik realiseer me soms inderdaad ook niet dat er straks echt een meisje is, helemaal als ze slaapt in de buik.

Hartlief, mooie benen :D zijn ze alweer een beetje geslonken?

Popol, klinkt druk allemaal, ga je als ondernemer nog wel met verlof of werk je tot het einde door?

10. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Liefdotje spannend! De draaipoging ben benieuwd hoe ze dat doen

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Ijsbeer wat fijn dat je niet aan de insuline hoeft.

Hier moet ik 2u na de maaltijd op max 6.7 zitten. Meestal lukt dat ook goed. Maar heb dan weer dagen ertussen dat t ineens weer boven de 7 is. Dan word de insuline weer opgehoogd. Hoe verder de zw.svhap vordert hoe meer insuline helaas...

12. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hartlief geen idee andere vk vandaav was best kortaf er was nog een vk in opleiding bij die ging oefenen om echo meting te doen ofzo dus die waren druk bezig ik lag er maar een beetje bij dus erg veel info kreeg ik helaas niet mee

Mamske ik krijg in de avond onrustige benen als ik een drukke dag heb gehad

Moesch nee die zit lekker klem als het goed is haha

An wat gaaf dat je dat gaat doen hoor t niet zo vaak je kransje is ook erg leuk trouwens

Ijsbeer gelukkig hoef je niet te prikken

Waaaah ik weer met mn gierigheid
    Ga dus een broodje maken
    Ik maar gulzig eten en zie bij de laatste hap schimmel

Ik de verloskundige gebeld jonge gozer moest een beetje lachen (snap ik niet elke zwangere eet dagelijks beschimmeld brood) lol t kon geen kwaad

Vraag me af waarom mannen altijd alle broden in huis moeten openen -zucht-

Tot zo ver het hoogtepunt vna vandaag

13. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Hihi kimmylynn, moet wel ff lachen om je beschimmelde broodje!! Smaakte die wel lekker?:p:p

14. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    An haha jaa door die gulzigheid smaakte het normaal blijkbaar whahaa jaa ik wist ook niet hoe k het moest vertEllen
    Ben je een weekend van huis maakt meneer alle pakken brood open -_-" k eet voorlopig geen brood meer whahaha

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Na een gezellige verjaardag weer thuis, en ben kapot. Nu proberen te slapen.
    Oh en ik heb sinds vandaag een kwaaltje erbij....hallo aambeien niet echt fijn :(

16. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Moes, bah wat balen zeg, klinkt echt als door toename hormonen in je lijf, nog een paar weken volhouden... Het zou hier natuurlijk ook nog kunnen toenemen. Heb je er door insuline last van dat je bloedwaarde de andere kant op schiet of blijft het dan in principe stabiel?

Oeps KimmyLynn, haha, gelukkig kun je er om lachen :). Maar eigenlijk eten we dus allemaal beschimmeld brood begrijp ik ;) Gelukkig dat het geen kwaad kan.

Oh wat akelig Zwangels, klinkt pijnlijk. Ik heb gelukkig maar een keer een kleine gehad. Ik leun n.a.v tips van cursusleidster nu een beetje achterover (verdwijnt knik uit het eind zeg maar), neem de tijd en zet niet (teveel) kracht. Werkt tot nu toe goed, maar kan ook toeval zijn natuurlijk.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Bevallingslijst:
    14 Oktober. Orchidee88 - 26 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje
    17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥
    jongen
    18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje

21 Oktober. IJsbeer - 37 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing
    25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen
    27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen
    28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen
    29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing

Bevallen:
    10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen

Afspraken:
    10 september : Muppet86 Radboud
    15 september : Meijke gyn
    18 september : MoesCH gyn / liefdotje draaipoging
    22 september : Hartlief vk
    23 september : 0Zebra0 gyn
    24 september : Suus85 groeiecho
    25 september : Zwangels vk

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kan nog steeds niet reageren via de laptop steeds n foutmelding! straks ff berichtje naar een modje doen hoe dat kan.
    alles bijgelezen maar via tel uitgebreid reageren is lastig sorry!!

muppet heel veel succes vandaag bij de gesprekken, ik hoop dat jullie veel informatie krijgen waar je wat mee kunt

19. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Zebra, heb je de geschiedenis van je browser al eens proberen te wissen of een andere browser als test geprobeerd? Misschien heeft ie ergens een cookie o.i.d. fout opgeslagen. Soms wil een 'harde refresh' van een pagina terwijl je deze bezoekt ook weleens helpen, maar ben vergeten hoe dat moet.

20. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

JOEHOE!!! Verlof :D:D:D

Van mijn collega's een heel mooi en fleurig bloemstuk gekregen echt zo lief! Ga ze echt missen... Ik hoef pas weer 19 januari te werken...al 10 jaar niet meer vrij geweest met kerst en oud en nieuw zo apart :)
    Maar ook heel fijn :)

Zebra wat raar dat je met je laptop niet kan reageren... Ben je een beetje opgelucht na gisteren?

Kimmylynn haha als er heel veel schimmel op gezeten had proef je dat wel hoor hoe snel je ook eet ;)
    Maar goed schadelijk is het niet. Onrustige benen erg herkenbaar ik doe vaak mijn voeten in een badje met ijskoud water dat helpt bij mij goed.

Moesch vervelend met je suiker :-s Vind het wel knap van je hoor! Is niet niks...

Ik merk echt dat de baby weinig ruimte over heeft in mijn buik. Het lijkt net of hij er zo uit wil breken doet echt pijn dan zie je het hoofdje en ruggetje zitten is ook echt pijnlijk.
    Vannacht ook heel veel liggen draaien kan niet lang liggen op dezelfde kant. Maar voor de rest ben ik het echt nog niet beu.
    Mag van mij nog wel een paar weken duren (ook niet te lang want dan wordt echt een mega kind :):D)
    Ja ik ben ook heel benieuwd naar de draaipoging het zal echt niet lekker zijn maar ja heb het er voor over...

Deel Deze Pagina