Van harte gefeliciteerd Orchidee! Goed idee om nu echt die tas te pakken haha! Wij zijn natuurlijk wel heeeeeeel eeeeeeerg benieuwd naar hoe jullie dochtertje eruit ziet!
liefdotje, waarom heeft je man nu 3 weken vrij ? was het niet prettiger als hij vakantie had zodra de kleine geboren is ? of was dat niet mogelijk 5kg pfff nee lijkt me geen pretje!
Dit is onze zomervakantie nog Hebben altijd pas is september al is dit de laatste keer eind dit schooljaar wordt onze dochter 4 en zitten wij aan de schoolvakanties vast... En mijn man heeft ook nog 10 dagen betaald kraamverlof en hij kan nog bijna 2 weken opnemen dit jaar Vandaar nu ook lekker gewoon zijn 3 weken vakantie (ik ben er super blij mee want kunnen we samen alle kasten nog even doorlopen en schoonmaken enz) heerlijk relax. En als de kleine geboren is is hij 3 dagen thuis dan werkt hij tot de kraamhulp weg is en neemt zijn andere 7 dagen betaald verlof op. En ik denk dat hij of in december of in januari lekker vrij neemt gaan we een leuke vakantie boeken.
liefdotje, dat is dan inderdaad wel fijn! en zeker dan met oog op dec/jan gezellig op vakantie, leuk vooruitzicht! ik heb net de brief gekregen dat ik 6 oktober naar de anesthesist moet voor gesprek en aansluitend gesprek over de keizersnede en daarna krijg ik de datum. ben ik nou gek of is dat gewoon erg laat om te weten 10 dagen voor uitgerekende datum volgens mij zijn ze van plan me pas in wk 40 de keizersnede te geven, komt misschien ook omdat het ongunstig valt week 39 met n weekend ertussen
Bevallingslijst: 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 37 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen 09 September. Orchidee88 35+0 meisje Afspraken: 15 september : Meijke gyn 18 september : MoesCH gyn / liefdotje draaipoging 22 september : Hartlief vk 23 september : 0Zebra0 gyn 24 september : Suus85 groeiecho 25 september : Zwangels vk / Muppet86 Radboud 06 oktober : 0Zebra0 anesthesist + gesprek gentle sectio
Zebra dat duurt nog even... Al lees ik steeds vaker op zp dat ze niet meer zo vroeg een geplande keizersnee doen wat de reden is geen idee maar misschien toch beter voor de baby's? Ik heb net nog maar even nieuwe eerste pakjes besteld in maat 56 want als het reusje zo doorgroeit dan zal het geen maat 50 passen denk ik Geen straf... Heb het van noppies besteld vind ik altijd erg mooi zitten en goede kwaliteit.
nee ik vind het niet eens zo erg als het rond de uitgerekende datum is, of zelfs op de 16e maar dat we het zo kort vooraf pas weten vind ik zo raar. bij dochter wisten we het 4wk vooraf al, maar toen mochten we ook ''kiezen'' uit een paar datums. ze is uiteindelijk met 39+2 geboren. dat vonden ze wel al vroeg dus ik denk dat ze nu toch eerder richting 39+5 gaan ofzo
O op die manier haha Misschien door de bezuinigingen? Geen idee ik ben ook zo benieuwd hoe het bij ons af gaat lopen... Ik ga zo nog even aan de VK vragen of ik nu ook meer kans op een vroege bevalling heb omdat het kindje zo groot is of dat dat niks uitmaakt.. En of de longetjes dan ook nu op 39 weken zitten of alleen het gewicht/grote heb echt werkelijk geen idee... Morgen nacht als we thuis zijn na de bruiloft dan ben ik er klaar voor... Eerder niet
Orchidee gefeliciteerd met jullie mooie wondertje!!! Hoeveel woog ze? Al zicht op wanneer jullie evt naar huis mogen? Genietse!!
Wat lief Orchidee! Veel plezier bij de bruiloft Liefdotje! Ik heb een blaasontsteking dus sinds gisteren aan antibiotica . Nu last van mijn buik, misselijkheid en moe, blij dat ik al met verlof ben. Ik hoop dat ik zaterdag een beetje fit ben, want dan zouden we naar Harderwijk kinderwagen en andere spullen halen, verheug me daar zo op, en aansluitend verjaardag. Ze hebben webshop en winkel en heel veel op voorraad. Het wordt waarschijnlijk de Jools Day Eelephant Grey en de Pebble Maxicosi.
Zat ik voor niks bij de VK ze waren vergeten door te geven dat mijn afspraak verzet moest worden lekker handig haha Nu vanavond om 20.45 anders wordt pas volgende week en ze willen mij nog ff zien. Maxicosi pebble is zoooo fijn! Wel duur maar geld meer dan waard en vind hem ook erg mooi. Wij hadden hem al bij onze dochter en zijn zeer tevreden. Ijsbeer Niet leuk blaasontsteking Hopelijk ben je er snel vanaf... Hier ook elke keer misselijk vervelend is dat. Orchidee88 Wat een mooi kindje Zo schattig! Kan nog steeds moeilijk geloven dat er een kindje in mijn buik zit...
Orchidee. Gefeliciteerd met Louka, mooi meisje! Hoeveel woog ze? Gaat alles verder goed? Weet je al hoelang jullie ongeveer moeten blijven? Liefdotje. Heel veel plezier bij de bruiloft van je zusje! Ijsbeer. Vervelend dat je blaasontsteking hebt en zo beroerd bent. Maar wel heel leuk vooruitzicht, babyshoppen. Vind de joolz een mooie wagen, dus goede keus! Wij hebben ook de pebble, is erg fijn! Vriend gaat zo vanuit z'n werk N ophalen bij m'n ouders, hoef ik er niet uit. Heb zoveel harde buiken vandaag, Pff. Vandaag de box zelf weer omhoog gezet en ingericht voor de baby. Wordt wel wennen, want N lag nog vaak in de box haha.
Wat een mooi kindje Orchidee! Liefdotje, veel plezier op de bruiloft! Ik ben net terug van bij de gyn. Hij was weer boos op alles en iedereen, zoals gewoonlijk... De 32 weken echo werd gemaakt door een collega van hem aangezien hij met verlof was. Hij is het niet eens met haar resultaten. Hij denkt dat de schatting van het gewicht verkeerd is en beweert dat de doppler fout/onvoldoende is uitgevoerd... Ik moet maandagmorgen dus terug omdat hij alles zelf opnieuw wil doen. Hij zegt ook dat ik niet genoeg rust en dreigt ermee me in het ziekenhuis te houden als niet alles prima in orde is op de echo maandag. Het was weer heel gezellig dus Ik heb medelijden met de arme vroedvrouwen die dagelijks met hem moeten werken...
Mooi meisje Orchidee! Heel veel geluk gewenst! Jeetje Zarav dat klinkt echt als een hele nare man! Gelukkig lijk jij er wel luchtig onder... Maar als hij je in het ziekenhuis wil houden is dat wel erg lang nog tot oktober! Om welke redenen zou hij jou willen opnemen dan? Ijsbeer wat vervelend van je blaasontsteking... wij hebben de Joolz Day Earth ook in Elephant Grey! Ben er echt super blij mee. Een vriendin van me heeft hem in donkerblauw en dit weekend heb ik even met de kleine gereden en hij rijdt super. Lekker wendbaar en licht in gewicht. Boommm, slim dat je N. nu alvast laat wennen dat de box straks voor de baby is. Babyshower ik ben erachter gekomen dat er deze zaterdag voor mij een babyshower georganiseerd is! Ben zoooo benieuwd wie er allemaal komen en wat er gaat gebeuren! Mag eigenlijk van niks weten, maarja vl heeft zijn mond voorbij gepraat hihi
Wauw wat een prachtig kindje! Lief hoor! Lekker van genieten... Vind dat zo bijzonder om te zien dat de babietjes al zo compleet zijn! Dat ikmal zo'n compleet mensje in mijn buik heb! Onwerkelijk soms... Zebra, heeft datum van keizersnede niet te maken dat t week eerder herfstvakantie is? Vast weinig personeel! Lief dotje, heel veel plezier morgen! Hartlief, wat leuk een babyshower!! hihi handig van vl dat ie zich voorbij heeft gepraat! Hihi. Zarav, dat klinkt gezellig daar bij je controles! Boommmm heb je veel last van harde buiken? Bij mij is t juist minder geworden.. Raaaaaar... Ijsbeer, beterschap. Vervelend de blaasontsteking. Meestal helpt de antibiotica wel snel. Bij mij toen wel.... Maar vd kuur kun je ook misselijk worden! Sterkte! Ik voel nu ik zit op de bank echt duidelijk voetjes bovenin. Mijn buik is ook ineens heel anders nu hij omgedraaid is. In stuit voelde ik hem veeeel minder! Misschien bij jou ook wel t geval, Zebra! Hebben jullie ook wel dat je soms echt een bitch kunt zijn? Pfff ik kan soms zo krengerig reageren... Das niks voor mij.. Ml heeft t soms maar zwaar. Wel sneu... Heeft ie ook nog een kutdag op t werk, reageer ik ook nog zo bitcherig! Straks naar dikke knuf voor hem!!
Hartlief, ik ben er wel van overtuigd dat het een goeie dokter is, anders was ik al lang veranderd. Het stelt me toch ook wel gerust dat hij alles nog eens zelf wil controleren. Zo krijg ik mijn mannetje nog eens extra te zien maandag ook Mijn baarmoederhals is verkort en ik heb veel harde buiken, vandaar. Maar rusten is makkelijker gezegd dan gedaan met een zoontje van 20 maanden... En mijn baarmoederhals is ondertussen al weken verkort. Ik heb nog geen ontsluiting en hij wordt niet nog korter dusja, komt wel goed. En ik heb al vaak harde buiken sinds ik 15-16 weken ver was. De vroedvrouwen maken zich totaal niet ongerust. Ik heb ook veel vertrouwen in hen. Leuke 'verrassing', die babyshower! Zebra, lukt het jou eigenlijk om vaak te rusten? Ik kan me voorstellen dat het bij jou ook niet altijd lukt om genoeg rust te nemen? Zeker als het al weken aan een stuk is dat je bijna niets mag doen...
Orchidee gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje! An, wat fijn dat hij gedraaid is zeg... Maar goed dat je dat zelf aanvoelde zeg! Ik ben echt heel slecht in opmaken hoe de baby ligt... Ik voel alleen sinds kort een grote bobbel onderin mijn buik waar zijn hoofdje ligt, hihi! Zarav, jammer dat je dokter zo'n nare houding heeft... maar zoals je zelf al zegt, uiteindelijk is het belangrijkste dat hij goed is in zijn vak, zodat jij en de kleine veilig zijn... Hartlief, geniet van je babyshower! Leuk dat ze dat hebben georganiseerd voor je! Ijsbeer, beterschap... Heb je veel last van de blaasontsteking? @hier, gisteren kennis gemaakt met de kraamzorg en vanochtend met de verloskundige. Ze waren allebei ontzettend leuk! Ik ben ook echt blij dat we uiteindelijk toch bij een verloskundige terecht zijn gekomen. De afspraken duren wat langer, maar ze vertellen dan ook echt alles wat ze doen en wat ze voelen in mijn buik. Dat maakt het veel leuker en spannender