Kimmylynn hahaha dat valt echt vies tegen dan... Af en toe een glas prik is zo lekker... Meijke Suc6 bij de gyn... Tikske Vervelend die harde buiken! Voor de rest alles oke? Zo ik ben even lekker alleen... Man en dochter zijn naar antwerpen toe (werkt mijn man hij moest wat spullen terug brengen die we op de bruiloft gebruikt hebben) en ze gingen nog lekker een ijsje eten. Vanmorgen is alles geschuurd was echt een stof bende gelukkig is alles weer zo goed als schoon.
Ik red het ook niet tot 16 oktober hoor. Haha.. Hier is alles rustig, heb alle boodschappen voor deze week al binnen. En voor de rest is het huis opgeruimd (behalve de berg was) Dus nu lekker bankhangen met ons zieke hondje. Vind het zo zielig dat de hond ziek is, normaal is ze heel enthousiast en actief en nu ligt ze mij echt aan te kijken met die zielige grote oogjes van haar.
Sterkte Boommm! Controle was goed. Nieuwe afspraken: 1 okt controle gyn 14 okt gesprek gyn over inleiden Als ons meisje niet voor 41 weken komt, kan inleiden wel, maar daar zitten na KS meer risico's aan en daarnaast is de kans dat het bevallen lukt kleiner. En de kans op alsnog een KS dus groter. We moeten dus een keuze maken als ze zolang blijft zitten, geplande KS op 41 weken of toch inleiden en bevallen proberen.
Sterkte Boommm!! Denken ze dat de kleine al gaat komen? Nou Meijke, succes met deze beslissing! Natuurlijk bevallen (met of zonder inleiden) is mooi, maar als de kans groot is dat het een KS wordt, dan zou het misschien een Spoed KS worden en dat lijkt me ook heel heftig... Nou ik hoop ook dat het geen 42 weken wordt, want dan duren die laatste 2 weken wel eeeeerg lang! En vl gaat waarschijnlijk half november alweer voor 6 weken naar t buitenland voor zijn werk... Kan misschien nog uitgesteld worden tot begin december. Maarja, we gaan het zien allemaal! Geen stress!
Boommm, heel veel sterkte! Spannend hoor! Ik heb zo'n last van mijn rug vandaag... Echt een zeurderige pijn onderin mijn rug! Iemand daar bekend mee? Het lijkt wel menstruatie pijn maar dan in mijn rug. Vannacht ook al zo slecht geslapen... Sorry voor dit ego gezeur berichtje.... Maar voelt niet fijn!
Boom wat spannend!! Succes!! Prik.. Ik ben echt verslaafd aan cola zero.. En aangezien ik niet veek keus heb qua drinken ivm suiker.. Drink ik t ook best veel Harde buiken hier ook last van.. Veel meer als bij de andere kids! Nesteldrang.. Hier ook al enkele weken aan de gang haha.. Alles moet gwn schoon haha wel lastig met bi! Hier vannacht echt slecht geslapen.. Weet niet wat het kindje snachts doet maar t neemt de meest pijnlijke houdingen aan heb echt last van mn buik snachts!
Bevallingslijst: 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 37 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 25 Oktober. Boommm - 24 jaar - 2e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen 09 September. Orchidee88 35+0 meisje Afspraken: 18 september : MoesCH gyn / liefdotje draaipoging 22 september : Hartlief vk 23 september : 0Zebra0 gyn 24 september : Suus85 groeiecho 25 september : Zwangels vk / Muppet86 Radboud 01 oktober : Meijke gyn 06 oktober : 0Zebra0 anesthesist + gesprek gentle sectio 14 oktober : Meijke gyn gesprek inleiden
Oei spannend Boommm hopelijk alles nog goed en blijft ze nog even zitten! Ik heb morgen weer controle bij de gyn, ben heel benieuwd of mijn bloeddruk acceptabel is of er weer meer medicijnen bij komen...
Boommm, ik hoop dat alles goed is en dat het kindje nog even blijft zitten! Je wou zo graag dat ze niet voor 37 weken kwam... Heb je iemand om voor N te zorgen zodat je voldoende kan rusten? Popol, vrijdag moest ik opnieuw bloed laten prikken. Het ijzergehalte was weer te laag maar de gyn trok vanmorgen gewoon zijn schouders op en zei dat het erbij hoorde. Hij strest over alles, dus het zal wel zo erg niet zijn. Ik probeer nu wel braaf elke dag mijn tabletje te nemen
Boomm, hoe is het nu? Ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten! An, is het in de buurt van je nierstreeek? Daar had ik wat zeurderige pijn en bleek blaasontsteking.
Boomm succes en hopelijk is het nog vals alarm!?! De tijd begint wel te komen dat er waarschijnlijk wekelijks een kindje geboren gaat worden?? Spannnde tijden breken aan! An Ik heb laatste tijd ook dat menstruatie gevoel (wat je de eerste weken ook kunt hebben) .... ben benieuwd wat dat betekend? Wel grappig dat meesten last hebben van nesteldrang, dat is bij mij compleet verdwenen, sinds ik weet dat ik 1 nov ga verhuizen!?! We hebben in ieder geval een mooi appartement in Ijburg gevonden waar we een jaartje gaan overbruggen. Verder hier niet veel bijzonders.. nog 1 week volop aan het werk en dan rust... ik ben alleen bang (op niks gebaseerd) dat ze te vroeg geboren gaat worden.... Dat je net een paar dagen verlof hebt en voila daar is ze... oh en donderdag 18 september komt VK bij mij thuis langs.. Ben benieuwd... Dat vroeg ik mij eigenlijk af... vanaf wanneer gaat de VK eigenlijk inwendige controles doen,tot op heden nog niet gebeurd (gelukkig). Lijkt me zo schrikken de eerste keer dat ze zegt; 'eens even kijken of je al ontsluiting hebt'
Kort berichtje: gisteravond om 23.17 zijn wij de trotse ouders georden van een prachtig meisje. Ze doet het heel goed!
van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat is het ineens snel gegaan zeg! Fijn dat ze het al zo goed doet, met jou ook alles goed. en N. haar zusje al gezien ?
Bevallingslijst: 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 16 Oktober. Worteltje13 - 26 Jaar - 3e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Hartlief - 30 jaar - 1e kindje ♥ meisje 19 Oktober. MoesCH - 29 jaar - 3e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. Tikske - 32 jaar - 4e kindje ♥ meisje 21 Oktober. IJsbeer - 37 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Ligakoekjuh - 24 jaar - 1e kindje ♥ jongen 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Zarav - 29 jaar - 2e kindje ♥ jongen 29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen 09 September. Orchidee88 35+0 meisje 15 September. Boommm 34-2 meisje Afspraken: 18 september : MoesCH gyn / liefdotje draaipoging 22 september : Hartlief vk 23 september : 0Zebra0 gyn 24 september : Suus85 groeiecho 25 september : Zwangels vk / Muppet86 Radboud 01 oktober : Meijke gyn 06 oktober : 0Zebra0 anesthesist + gesprek gentle sectio 14 oktober : Meijke gyn gesprek inleiden
Booomm van harte gefeliciteerd! Ligt ze in een couveuse of is dat niet nodig? Hopelijk mag ze gauw met jullie naar huis.
Boommm gefeliciteerd!! Ik had al een vermoeden het bleef zo stil... fijn dat jullie meisje het sogoed doet. Hopelijk voel jij je ook goed. Was het een zware bevalling? Nu lekker rusten en genieten van je prinsesjes meiden hier weer volop aan het klussen,poetsen,opruimen heerlijk... Vanmiddag gaan we denk ik even naar het strand of kinderboerderij