Ik word trouwens helemaal zenuwachtig van mezelf... 'S nachts heb ik iedere keer een ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik. Ik word dus iedere keer wakker en denk dat het weeën zijn... Maar volgens mij wordt dat gevoel gewoon veroorzaakt omdat de kleine flink met zijn hoofd zit te duwen daar!
Kimmylynn spannend! Hier begon de bevalling bij dochter ook met naar de wc gaan steeds en het verliezen van de slijmprop!. Maar het hoeft niets te betekenen. Sommige verliezen de slijmprop l heel vroeg en lopen zelfs overtijd Heb je ook krampjes of iets dergelijks?
Hier iets heel stoms. Zat dus in de ziektewet ivm bi door zwangerschap. Merkte ineens dat ik al n tijdhe geen loon heb gehad. Dus heb uwv maar even gebelt. Blijkt dus dat mn zw uitkering is gestopt ivm 6wkn voor uitgerekende datum. Zw.schaps verlof zou dan in moeten gaan alleen is dat niet gebeurd omdat ik t zelf niet heb aangevraagd.. Pfff dat is mij nooit verteld en hoe moet ik dat weten. Heb nog nooit zelf zw.schapsverlof hoeven aanvragen op werk enzo... Heel vervelend dus.. Zw.schapsverlof is nu wel meteen aangwvraagd. Maar goed kan nu dus wel weer 4wkn duren eer ik weer loon heb...
MoesCH Vervelend zeg! Kan erg lastig zijn als er ineens 1 salaris wegvalt een paar weken Had mn moeder gebeld maar ze was niet thuis dus probeer t van het weekend nog eens
zwangerschapsverlof hoort je werkgever toch te regelen, en ziektewet ook. Ik heb 5 weken in de ziektewet gelopen, en loon krijg ik gewoon via werkgever, en werkgever via uwv. Vorige week is me werk wel op visite geweest voor een handtekening, en gisteren werd ik gelijk gebeld door uwv, en die heeft geregeld dat mijn zwangerschapsverlof dus 6 weken vooraf ingaat. Morgen gaat het nu officieel in.
Hier nog steeds alles hetzelfde. Het ene moment heb ik flink wat pijn, een uurtje later is alles weer alles rustig... Het zullen dus wel voorweeën zijn. De gyn en de anesthesist dringen heel erg aan op een ruggenprik omdat mijn eerste bevalling een keizersnede was. Zo kunnen ze sneller ingrijpen als er weer een keizersnede nodig is (tenminste dat is hun uitleg, ik ben het hier niet mee eens) Ik wil kost wat kost de ruggenprik vermijden omdat dat de kans op een tweede keizersnede vergroot wat ik dus echt echt niet wil! Ik zou nooit een dokter tegenspreken maar ik ben echt van plan om mijn voet neer te zetten en de epidurale te weigeren! (Als alles vlot vooruitgaat natuurlijk, anders niet - nu willen ze de ruggenprik zetten bij het binnenkomen in de materniteit uit voorzorg...) Vinden jullie dat ik onredelijk ben? Zijn er nog dames die in dezelfde situatie zitten? Kimmylynn, wat spannend dat je de slijmprop verloren bent!
Zeg het gerust als je vindt dat ik me aanstel of me onredelijk gedraag Daarom vraag ik het aan jullie
Zarav , als ik het zo op het verhaal moet beoordelen, zou ik zeggen , niet op voorhand laten zetten waarom zou het niet kunnen zodra het een spoedkeizersnede moet worden , dat doen weet ik hoeveel vrouwen dus als jij je er niet prettig bij voelt, niet doen die prik is zo gezet. enige is dat het voor jou misschien ff lastig is tussen de weeen door. en in het aller uiterste geval als ze niets meer kunnen zetten algehele narcose, dat moet je misschien ook in je achterhoofd houden. maar zo als ik het verhaal lees, zou ik zeggen , niet doen
Hartlief ja hoop dat meneertje wacht tot de babyshower voorbij is xD Mamske jaa kan echt alle kanten op ik voel me niet anders dn anders vandaar dat ik het gevoel heb dat hij wel blijft zitten Moesch ja de laatste week menstruatiepijn meer zeurend maar meneertje is erg druk denk soms dat het daaraan ligt Wat erg trouwens van die UWV ik moet ze ook gaan bellen want ik heb 2 banen de ene regelt t zelf en de ander niet! Zo vaag hoorde ik ook later pas!!
Kimmylynn. Spannend dat je je slijmprop verloren bent. Met N ben ik die 1,5 week voordat ze kwam verloren. Zara. Lastige situatie!! Zou ook gewoon wachten. volgens mij is zo'n prik zo gezet. Doe waar jij je goed bij voelt. Moesch. Jeetje wat stom. Krijg je dan wel je loon met terugwerkende kracht?
Afgelopen nacht een vreselijke nacht gehad, niet kunnen slapen door de pijn. Dus de huisarts vanmorgen gebeld en kon langskomen. Heeft hij de aambei proberen terug te drukken.....auw auw auw kon de beste man wel slaan! Andere zalf op recept gehaald wat pijnstillend werkt. En mocht het maandag niet minder zijn dan weer een nieuwe afspraak bij de huisarts. Nu helpt deze zalf echt pijnstillend, vanmiddag nog even kunnen slapen.
Wat vervelend Zwangels. Ik heb het nog nooit gehad, dus kan me er niets bij voorstellen, maar het klinkt erg pijnlijk. Sterkte!
zwangels. Wat vervelend! Wel fijn dat de zalf nu helpt! Hoop niet dat jullie al moe worden van mijn gezeur.. Ik moet morgen naar huis en M. moet blijven. Zit al de hele nacht naast haar bedje te huilen. Ik wil niet!
Zwangels dat moet heel pijnlijk zijn! sterkte! Boommm Ahh krijg er kippenvel van dat moet zo zwaar zijn je lieve dochtertje achter te laten Hopelijk mag ze heeeel snel naar huis dikke knuffel! En je zeurt echt niet hoor! Kimmylynn Spannend! Het kan dat je snel gaat bevallen maar het kan ook nog een poosje duren... Veel plezier met je babyshower. Zara Ik zou ook niet gelijk voor een ruggenprik gaan hoor vind niet dat jij moeilijk doet! En het is jou lijf jou keuze. Is het nog aan het rommelen? Zebra Heb je nog iets gekocht bij de intratuin? JE ma nog gesproken? Zwangerschapsverlof regelt een werkgever toch altijd? Hier is het allemaal geregeld maar wordt gek van al die brieven die ik van het uwv krijg. Vannacht redelijk geslapen maar ik kan enkel nog op mijn rechterzij liggen en die doet op een duur zeer en draai ik op mijn linker maar dat hou ik maar heel even vol. Lijkt wel of er bloedvaten afgekneld worden of zo. Nu zit ik maar alvast gezellig beneden met dochter die was net wakker en dan kan mijn man nog een poosje slapen. Straks rijden we even naar de praxis om 2 plinten die kwamen we te kort dan is de huiskamer helemaal klaar het is zo mooi geworden. We hebben hem ook gelijk verbouwd want dinsdag komt het bed beneden te staan. Ook ga ik straks even vragen of mijn man de box van zolder wilt halen Ik ga nog een paar plankjes van een inbouwkast in de huiskamer wit schilderen dan kunnen vanavond mijn kaarsjes en leuke spullen weer terug op zijn plek.
Ach Boommm wat naar!!! Hoe lang moet ze nog blijven denk je? Zwangels dat is vervelend, zeker als je er slecht van slaapt... Sterkte en ik hoop dat het al minder is nu. Ik had laatst alles opgestuurd naar het UWV voor de zez uitkering, kreeg ik een brief terug dat ik er geen handtekening onder had gezet, dus opnieuw sturen.... stom!!
Boom kan me voorstellen dat je er verdrietig van word. Hopelijk magje meisje snel naar huis. Zwangels, aambeien zo pijnlijk en vervelend. Heb je wel eens curanol zalf en tabletten geprobeerd. Schijnt hartstikke goed te werken en mag gwn tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Hier een zware nacht gehad.. Jeetje wat kun je je ziek voelen van een verkoudheid. Heb bijna elk uur op de klok gezien... Benauwd, neus potdicht en ontzettende keelpijn.. Ik hoop snel beter te worden.. Maar nu is dochtertje ook al aan t niezen.. Hoop dat t haar bespaart blijft...
Bedankt voor jullie advies! Boommm, moet ze nog lang blijven of kunnen ze het niet zeggen? Hoe drinkt ze? Hoe is haar bloedsuikerspiegel? Moet ze nog onder de lamp? Ik leef heel erg mee met je meid! Het doet zo'n pijn om je kindje achter te laten, zelfs al weet je dat ze de beste zorgen krijgen... Huil maar veel, dat lucht op en het is normaal! En schrijf het gerust hier van je af! Denk eraan dat ze straks mee naar huis kan en dat jullie dan samen aan jullie leven met z'n vieren kunnen beginnen! Nog even een lastige overgangsperiode en dan volop genieten!
Boommm wat naar dat jij al naar huis moet en M. moet blijven! Hoe doet ze het , is er al iets gezegd over wanneer ze naar huis zou mogen?
Boomm wat verschrikkelijk dat je haar achter moet laten! Hoeveel uur mag je met haar spenderen over de dag en hoe vroeg mag je er zijn hahah. Je staat waarschijnlijk als eerste klaar om haar elke dag te bezoeken. Moesch hoop dat je snel beter wordt! Beterschap Hartlief ik heb ook ZEZ uitkering aangevraagd maar heb ook verzekering. Las ergens dat je uitkering en ZEZ beide mag! Zou fijn zijn want meer verdient dan ik verzekerd was. En we wonen nu wel in een dure huurwoning. Maar goed alles valt wel op zn plek.
Gisternacht tijdens het overgeven weer een lading slijm verloren Door de druk blijkbaar Heel de nacht rugpijn zal er allemaal wel bijhoren Wel weer happy de wagen is eindelijk binnen!