Jeetje meiden wat hebben we veel gedoe in onze groep! Veel sterkte allemaal!! @hier: vanochtend weer aan de ctg gelegen en bloeddrukmeter. Bloeddruk was nu beter, tussen 140/80 en 130/70. Deze keer wel veel eiwitten in mijn urine en minder rode bloedplaatjes in mijn bloed, wat wijst op hoge bloeddruk... Al met al dus geen goede uitslag, dinsdag terug komen in t ziekenhuis. Afspraak bij de vk komt te vervallen, vanaf nu naar de gyn. Er zijn nu indicaties voor zwangerschapsvergiftiging, maar ze kunnen het nog net niet zo noemen. Dinsdag krijg ik een katheter zodat ze zeker weten dat ze 'pure' urine hebben. Lever- en nierfuncties worden gecontroleerd d.m.v. Bloedfname en dan kijken we verder. Er zijn nu nog allerlei opties mogelijk, dus ik probeer me rustig te houden... Opname, inleiden, of alleen maar medicatie. Best onzeker dus en dat gaat me niet in de koude kleren zitten... Eerste huilbui is al achter de rug, maarja... Afwachten maar!
Ai hartlief, dat is inderdaad geen goeie uitslag... Hou de moed erin, je bent al bijna 36 weken! Wat er ook gebeurt, de baby is er ondertussen klaar voor!
Moesch wat rot dat je verkouden bent. Is er niet iets wat je toch kan nemen? Of anders even stomen bij de douche? Zara. Wat lief je berichtje! Ze zijn nog niet duidelijk over eventuele thuiskomstdatum. We moeten uitgaan van 37 weken. Drinken gaat goed, ze krijgt 40cc, drinkt ongeveer 20 zelf en de rest krijgt ze via de sonde. Infuusje voor glucose is er vandaag uit gehaald, want die was weer goed. Ze ligt nog wel onder de lamp. Ben je er al uit, over de ruggeprik? Popol. We mogen gelukkig zo vaak als we willen op bezoek komen. Dat is wel fijn. Kimmlynn. Wauw, wat een mooie kinderwagen! Vervelend dat je zo aan het spugen bent trouwens. Hartlief. Heftig meis.. Hier vanmiddag 1,5 uur met M. geknuffeld. Nu eventjes eten en N in bed leggen. Dan komt de oppas en gaan we nog even op bezoek in het ziekenhuis.
Hartlief, wat spannend allemaal! Gelukkig ben je zoals Zarav al bijna 36 weken! Boommmm, je zeurt echt niet. Ik zou ook zoooooooo verdrietig zijn! Kimmylynn, t rommelt wel bij jou of niet? Sorry voor de rest weet ik niet meer wat er geschreven is.. Ik heb t idee dat beeb weer rustiger is vandaag! Maar ff weer in de gaten houden! Word daar altijd zo onzeker van!
An, alweer wat gevoel van de kleine ? Boommm, je zeurt echt niet hoor! ik zou er ook erg hard om moeten huilen om mijn kleintje achter te laten. dochter is met 8 weken , 3 dagen int ziekenhuis geweest vanwege een infectie en de eerste nacht konden we niet bij haar blijven toen vond ik het al verschrikkelijk. dus kan me wel indenken hoe dit voor jullie moet zijn Hartlief, tjee wat een onzekerheid zeg! is dit nu alleen vanwege het vele vocht vasthouden eigenlijk ? dat het is gaan rollen. dan moet ik het dinsdag ook maar even aangeven. mijn voeten en onderbenen zijn nu weer zo gezwollen. echt niet normaal en mn vingers doen gewoon pijn
Even alleen een ego berichtje, sorry . Maar ik ben vanmiddag mijn slijmprop verloren. Bij 35+2 word ik daar niet heel vrolijk van. Is er iemand die in verwachting van haar 2e kindje is, en bij de 1e heeft meegemaakt dat dit vroeg gebeurde en dat daarna de baby nog weken bleef zitten? Ik hoop toch echt de 39 weken te halen.
Oeh hartlief klinkt idd niet goed ik kan me voorstellen dat je er helemaal verward van raakt Boomm Dank je! Heerlijk lijkt me dat eindelijk met je mini knuffelen na al die maanden T spugen maakt me ook super moe trouwens An ja ik voek duidelijke veranderingen ik probeer er maar niet te veel op te focussen zal je net zien dat meneertje heisa maakt en uiteindelijk tot de 42 weken blijft zitte hahaha
Meijke, jeetje ook al je slijmprop verloren! wat doen jullie allemaal hahah ik heb geen idee, ik lees vaker dat iemand de slijmprop verliest en het dan nog erg lang duurt, maar ja kan alle kanten op. Ik ben vorige keer mijn slijmprop nooit verloren met 39+2 keizersnede gehad en tot die tijd geen voortekenen
Meijke ik ben gister ochtend mn slijmprop verloren De vk zei t kon nog weken duren zie t ook overal staan
Thnx voor jullie lieve berichtjes meiden! Zebra, ja het komt eigenlijk omdat ik zoveel dingen tegelijk had: baby minder voelen, last van harde buiken, veel vocht vasthouden, tinteling in mijn vingers, diarree, pijn rechts bovenin mijn buik... en omdat ik bij de vk een hoge bloeddruk had werd ik meteen doorgestuurd. Het voelde gewoon niet goed, voelde me echt naar. Af en toe ook misselijk, duizelig... en blijkbaar klopte mijn gevoel. ben er wel flink emotioneel van ja... blehh maar ik laat het er lekker ff uit! Jullie zullen het niet geloven, maar ook ik heb iets van een prop verloren vanmiddag... het was wit, zo groot als een kleine pinda en tja slijmerig? Geen bloed of iets erbij, maar ik zag het in mijn inlegkruisje zitten. Het hoeft zoals ik gelezen heb indd niets te betekenen, het kan óf aangroeien óf nog dagen of zelfs weken duren voor de bevalling begint.
Wat gek ineens zoveel verloren slijmproppen! Hartlief hopelijk kun je de kleine nog even binnen houden. Snap wel dat het erg spannend is
Jeetje Hartlief, wat naar die bloeddruk en eiwitten! Hoe voel je je verder? Bij mij zat er wel bloed bij het slijm. Het was wit, zo groot als een euromuntstuk met een rood propje zo groot als een erwt er aan vast. Spannend allemaal die laatste loodjes!
Wauw, hartlief en Meijke, ook allebei de slijmprop verloren! Spannend! Boommm, ze kunnen het ook moeilijk voorspellen wanneer zo'n kleintje er klaar voor is om naar huis te komen natuurlijk. Elke dag die voorbij gaat is er eentje dichter bij haar thuiskomst! Super dat het infuus er al uit is! Duimen dat het zo blijft. En al de helft zelf drinken, dat gaat toch de goeie richting uit! Wat een sterke meid. Ik vond het zo zielig elke keer als mijn zoontje onder de lamp moest. Je ziet gewoon dat het extreem vermoeiend is hé voor die kleintjes... En je kan ze ook niet knuffelen dan... Hopelijk heb je een goeie nacht! Hier blijft alles hetzelfde. Ik begin meer en meer te denken dat het toch nog niet voor binnenkort zal zijn.
Zebra, ja ik voel wel wat maar wel minder heftig... Miss komt t ook wel door minder ruimte en dat het helemaal ingedaald is!? Voel jij de beeb al wat vaker? Jeeeeeeeeeeeetje wat een slijmproppen allemaal!! ik verloor bij vorige twee keren paar dagen vantevoren de slijmprop! maar kan idd ook nog weken duren! Heeft toevallig de verloskundige me laatst nog verteld! Wel spannend! Wie zal de volgende zijn?? Ben zooooooo benieuwd!
Ik ben ook benieuwd wie de volgende is!!! Ik voel vooral een hoofdje of voeten naar buiten duwen Soms echt ineens en dan echt pijn omdat ze zo hard duwt Moet echt een onprettige houding zijn waarin ze ligt lijkt me!
Jeej mijn slijmprop was een stuk groter maar echt spierwit Geen idee wel veel pijn in vagina...? Ook Zo iets raars misschien haha
Hahaha een proppen festijn!!! wat klinkt dat ranzig kimmylynn! Hahahaha! Zebra, ze ligt nog steeds in stuit toch? Ik heb ook steeds pijn onderin! Zo'n drukkend gevoel en steken alsof er iemand nog ff naar binnen prikt met een breinaald!
Ik heb een doosje met chocolade in de koelkast staan en grrrrrrrrrrr ik kan er niet vanaf blijven.... Zo lieffff, ml meegenomen gisteravond! Broeinest, pindarotsjes en andere chocolaaaaaaaaaa!