Nou dan was die van mij maar een klein propje haha ben benieuwd... Ja zebra heb ook wel eens t idee dat ze klem ligt... Pff dan zit ik teveel in elkaar ofzo... Hier ook een chocolade verslaving... Net een bak chocopinda's leeg gegeten!
Hartlief oef even een onzekere tijd! En aan de bel trekken als je je echt nie lekker voelt vooral als t vergiftiging kan zijn! Veel dames met 'prop verlies' hihi spannend hoor! Vorige bevalling rond 40 weken propje met bloed verloren paar uur later waren m'n vliezen gebroken. Allemaal redelijk volgens boekje. Ben benieuwd hoe t dit keer gaat. Kimmylynn ik ben er nog steeds nie uit wat voor kinderwagen ik moet nemen. Ik woonde 3 hoog dus kon geen grote nemen bij eerste en moest met maxi cosi. Nu wil ik heel graag een bakje. Zijn er moeders die hun kind gaan dragen in een doek?
Ohh an chocolaaa heerlijk! En brownies man ik wil niet weten wat k de hele zwangerschap aan voedsel heb uitgegeven popol heb je geen grote babyzaak in de buurt kan je ze een beetje bekijken Ik wil trouwens ook een wikkeldoek voor af en toe
Gek eigenlijk, in de eerste drie maanden vond ik chocola zooooooo vies! Haha en nu..... Jummie jummie! Zebra, dat stuit kan erg pijnlijk zijn... Hoofd in de ribben is niet fijn! Popol, nee ik heb geen draagdoek... Lijkt me ook niet echt wat denk ik... Ik kies alleen voor de kinderwagen!
Popol, ik heb een Bykay doek. Bij dochter vond ik die de eerste weken wel fijn. Maar het geknoop ook een gedoe. Dus ik ben me aan het oriënteren voor een ergonomische draagzak. Ik denk dat ik de storchenwiege ssc ga aanschaffen. Lijkt me heerlijk zitten voor de baby, hij is er in mooie kleurtjes en handen vrij voor m'n oudste.
Zo, de slijmproppen vliegen je hier om de oren haha... Spannend allemaal zeg. De meeste zitten nu rond de 35e week. Zo spannend wie de volgende is. Maak ons maar lekker jaloers met chocola.. Ik ga me in de kraamweek echt even laten gaan wat snaaien betreft. Nu al dik 3 maanden op suikerdieet zwaar hoor met cravings
Goedemorgen meiden. Iedereen een beetje geslapen? Hier gelukkig heerlijk geslapen.. Gisterenavond heerlijk uit eten geweest met mijn man. Dochter is het weekend bij mijn zusje en zwager aan het logeren die vorige week getrouwd zijn. Wat een slijmproppen zijn er al verloren volgens mijn vk zegt het niks die kan ook weer aangroeien. Wel spannend wat het brengen gaat ☺ Hier loopt alles lekker op schema schilderwerk en nieuwe plinten is allemaal klaar zo fijn en mooi geworden. Deze week allemaal kleine klusjes doen en we gaan nog groot boodschappen in slaan ook erg fijn. En man gaat met dochter lekker zwemmen we willen nog naar monkeytown enz. Hier ligt de baby ook nog steeds in stuit gaat vanzelf ook echt niet draaien ben benieuwd of de gyn het lukt donderdagmorgen. En of de baby dan ook blijft liggen haha. Wij gaan lekker ontbijten fijne dag allemaal
Hallo allemaal! Hier kort nachtje! Slapen lukte niet-echt erg last van mijn heupen! Raar. Volgens mij weegt mijn lichaam te zwaar! Hihi! En ml ligt nu nog heerlijk naast mij te slapen! Ik ben jaloers!! En heb de neiging om hem wakker te maken! Hihi ff in zijn neus te knijpen!! 😉 Ik zal niet meer over chocola beginnen das ook helemaal niet leuk voor de mensen met suiker dieet! 😔 heb met jullie te doen! Morgen ben ik 36 weken!! Schiet op! Hebben jullie al zeiltje op bed? Ik wilde dat vandaag even doen denk ik maar lijkt me zo vies en zweterig liggen!! 😅😜 Tot laterzzzz dames! Fijne dag vandaag!
Goodmorning! Ook hier n kort nachtje. Last van buik en bekken en uitwraard nog de verstopte neus! Telkens ook n bloedneus.. Vándaag hopelijk de laatste dingen afronden in de kamertjes. En ml proberen te overtuigen. Wil eigenlijk de woonkamer opnieuw verven maar ml is t er niet mee eens haha.. Wie weet krijg ik m toch nog zover
Hier nog geen zeiltje. Slaap al zo slecht dat ik dan denk ik helemaal niet meer slaap met zo n warm zeiltje
Ik had het plastic zeiltje uit het kraampakket erop, maar dat maakt teveel herrie . Nu zo'n matje die bij de bevalling gebruikt wordt, zit plastic onder en absorberend laagje boven (celstofmatje). Beter! Hier ook zo'n last van heupen in bed. Irritant he An, ik blijf draaien!
Ik heb van die cocktail knakworstjes gebruikt, en dan bladerdeeg in vieren snijden, oprollen dicht drukken met een vork of je vinger en dan voor 10 á 15 minuten in de oven, je kunt ze voor die tijd ook nog eventueel met ei bestrijken.
Stond gister te staren naar het zeiltje en vervolgens weer weg gezet Ik ga weer eens klagen hoor serieus mn vent is echt een mamaskindje En die vrouw zoekt elke keer een reden om hem te laten komen Met als resultaat dat ik de grootste gedeelte van mn verlof alleen thuis zit Ben er nou wel klaar mee
Jeetje wat veel slijmproppen. Toch weer een teken dat het einde nadert! Ben zo benieuwd wie de volgende is! Kimmlynn. Hoe is het vandaag met het spugen? Bedzeiltjes had ik beide keren voor genomen om met 37 weken in gebruik te nemen. Beide keren niet gehaald dus haha. Vandaag is ze onder de lamp vandaan. Heel fijn , want dan mogen we haar meer vasthouden! Ook is haar voeding weer opgehoogd, maar heb het idee dat dat te snel gaat want ze is erg veel aan het spugen. Vandaag alweer twee keer in het ziekenhuis geweest. Nu weer even thuis en dan vanavond weer naar het ziekenhuis. Ben zo blij met de oppas trouwens, die is hier nu dagelijks zodat wij naar het ziekenhuis kunnen. N mag namelijk niet mee de kamer in omdat ze nog geen waterpokken heeft gehad. Ze heeft M dan ook nog niet echt gezien, alleen vanachter glas.
Booomm, wat fijn dat ze onder de lamp vandaan is en je goede oppas hebt voor N. Jammer dat N haar nog niet van dichtbij heeft kunnen bewonderen, maar aangezien N ook nog zo klein is is dat voor haarzelf geen punt denk ik . Moeilijk dat je dan 3x naar haar toe kan en haar weer achter moet laten zeg! Ik hoop voor jullie dat ze heel heel gauw mee mag.
Meijke nou ik kan werkelijk praten tot ik een ons wEEG hij ziet t anders En zijn moeder geniet er natuurlijk van Ben nu bij mn mams blijf hier lekker logeren heb t ff gehad hij is volgensmij in de baarmoeder blijven hangen ofzo Sorry moest er even zo uit Boomm tot nu toe heb ik de misselijkheie nog kunnen inhouden hahaha In dat geval snel de zeiltjes onder dus hahahaha