16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Ik zou vanavond weer naar de tent gaan, maar ik blijf thuis. Mijn hele lichaam doet pijn (voor namelijk mijn voeten en enkels) dus ik blijf lekker thuis. Ga zo alleen nog even naar de kermis voor een grote pot suikerspin en een zuurstok en misschien iets van noga of zo, haha. Vandaag super veel in zoete dingen.

Morgen hebben we nog verjaardag van mijn broer.

2. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Zebra, 2,5l later drinken zou ik gewoon niet kunnen. Ik moet mezelf echt dwingen om een paar glazen te drinken per dag.

Hier was de echo prima. Het kindje wordt op 1 kg 900 geschat, al meer dus dan mijn eerste bij de geboorte. Een hele geruststelling!

3. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Boomm jaa erg heh ik werk in een ziekenhuis maar heb al 3X gehad dat ik een bukkende beweging maakte en een steek in mn bekken kreeg dat ik niet meer 123 omhoog kon officieel 20 september dan ben ik 4 weken ong voor uitreken datum

Klinkt goed zarav!

Heb de foto's gekregen mag nu kiezen welke ik mooi vind en die gaat hij dan een beetje bewerken zoals het labeltje van mn bikini doekje
    Screenshot_2014-08-30-18-18-03.jpg

Screenshot_2014-08-30-18-21-39.jpg

4. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Waaaauw Kimmylynn, heel erg mooie foto's! Je bent er waarschijnlijk heel erg blij mee!

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kimmylynn. Waaaauw mooie foto's. Vind die bovenste het allermooist.
    Zwaar werk hoor, in het ziekenhuis. Nog een paar weekjes te gaan dus..

6. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dank je zarav en boomm ben er idd blij mee kan niet wachten tot hij klaar is met alle foto's
    Het werk is idd erg zwaar ik ben echt kapot als ik thuis kom
    Nog even volhouden mag van mij al 20 september zijn hahha

7. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Mooie foto's kimmylynn.

Zo vriendlief is de deur uit, ik heb het hele huis opgeruimd en zit nu op de bank met een emmertje suikerspin en een zuurstok, heerlijk zo'n avondje.

8. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Wat een prachtfoto's Kimmylynn! Ik ben het eens met Boommm: de bovenste is ook mijn favoriet!

Vwb water drinken... Ik dacht dat dat achterhaald was? Dat je met name veel drinkt omdat je meer vocht nodig hebt voor een gezond lijf en dus een gezonde omgeving voor de baby... Ik drink ook bijna alleen maar water. En dan af en toe fris of decaf koffie, maar ik heb de hele dag zo'n dorst... Dan heb ik alleen maar zin in water.

Ik weet even niet meer wie er nu pas ontdekt heeft van de zwangerschapssuiker... Sorry! Maar balen zeg! Moet je een aangepast dieet? Of ook prikken? Sterkte ermee in ieder geval.

Muppet, wat leuk al die feestelijkheden! Jammer dat je niet altijd meer de kans hebt om mee te doen...

Hier zijn we zo goed als klaar met inpakken. Morgen de grote reis, ik zie er best wel tegenop. Gegarandeerd weer misselijk bij vertrek en waarschijnlijk tegen het eind van de dag overal pijn. Blegh. Ik kan niet wachten tot we maandagmiddag aankomen in ons nieuwe huisje!

9. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Kimmylynn, mooie foto's! Misschien lees ik niet goed hoor, maar wil je pas zo laat met verlof? Want je mag vanaf 6 weken van te voren.

Fijn dat kindje zo mooi gegroeid is Zarav!

10. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dank je muppet Mamske en ijsbeer ik ga de bovenste denk ik dan afdrukken

Ik dacht 4 weken dan heb ik daarna wat langer verlof over Ik dacht ' ach twee weken wat scheelt heh?' maar ik besef nu dat het een hoop scheelt -_-"

Spannend Mamske! Veel plezier! Hier ook veel dorst maar drink liters koude melk dat lust ik nu ineens

11. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Ik drink sinds mijn zwangerschap heel veel thee en ijsthee. Vooral dat laatste ben ik verslaafd aan. Water moet ik echt met een smaakje hebbenc(citroen of munt erin) anders krijg ik het echt niet weg.

oh en wat betreft de nagels die waren altijd mooi en sterk, maar sinds de zwangerschap scheuren ze in, nagellak zit er niet mooi op. Echt drama voor een nagellak verslaafde.

Maar mijn haar is wel helemaal top, groeit snel, lekker dik en wil gewoon elke ochtend goed zitten. Ik had voor de zwangerschap altijd wat van die kleine pluishaartjes (babyhaartjes) en die zijn nu ook eindelijk tot normale plukken gegroeid. Alleen jammer dat het na de zwangerschap 9 van de 10 keer allemaal weer verdwijnt

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mamske, spannend, heel veel succes met de reis en hopelijk daarna genieten :)

Kimmylynn, mooi hoor! Ik vind de bovenste foto ook de mooiste als ik zou moeten kiezen

hier druk weekend, verjaardag gehad gister en straks nog even op bezoek bij mijn ouders. savonds met tranen op de bank door de BI
    terwijl ik geen zware dingen meer doe.
    de oefeningen helpen echt helemaal niks.
    maar dat neem ik voor lief als ons kindje maar fijn blijft doorgroeien!

13. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn prachtige foto's! :D

Zebra balen die BI! Lijkt je pijnlijk nu!

Muppe, balen van je nagels! Ze zijn hier juist super mooi... Maar dat zal straks vast anders zijn!

Ik voelde vanochtend iets hards onderin bij mijn schaambot!! Zal beeb gedraaid zijn eindelijk? Ik hoooooooooooop het zo!! Wil zo graag gewoon thuis bevallen! :D en de schopjes voel ik ook ergens anders nu!!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nagels. Hier ook geen mooie nagels helaas.
    Zebra. Vervelend van je BI.
    An. Duim voor je mee dat beebs gedraaid is!!

Vriend is met N, de hond naar een vriend van hem vertrokken. Dus heb heerlijk even het huis alleen. Lig nu uitgebreid op de bank naar Gossip Girl te kijken met een giga reep chocola ;)

15. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dank je zebra en an
    Spannend an wie weet is de baby idd gedraaid!
    Wat erg dat het zo een pijn doet zebra beterschap! Hoe voelt het
    Trouwens net een scherpe pijn in je bekken? Gister bukte ik op werk en kon niet meer opstaan daarna verdween de pijn wel

Haar dik! Nagels ramp!

Klinkt als een heerlijke chilldag boomm!

16. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Boommmmmm , ik ben momenteel mega jaloers op die reep chocola!! Jummmmmm!

Morgen komt de VK bij ons thuis. Handig! :D

Heb alleen beetje raar gevoel in bovenbuik. Beetje scheurend benauwd gevoel.... Zal morgen Es' ff vragen!:( voelt erg naar!

Dit zijn mijn nagels! :p blij mee! Haha!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,8 KB
      Weergaven:
      0
  17. Boommm

Boommm Niet meer actief

An. Waaaaaaauw, super mooi! Ik mis mijn lange nagels. Heb je ze zelf gelakt? Netjes strak hoor! Enne die reep is nu al op hihi.

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Misslinnie wat balen. Gelukkig hoef je niet meer zo heel lang maar t blijft k*t.
    Zijn je waardes erg verhoogd of red je t met een dieet?

Hier vandaag een kamer geverfd en een kamer voor ewn deel behang verwijdert. Van het weekend pas weer verder met volgende kamer verven. Hoop dat ze komende week wel vast komen behangen dan kan ik verder...
    Ben wel hlemaal gebroken nu wbt bi pfff ondanks dat ml het grootste gedeelte heeft gedaan.
    Verdet rustig weekend gehad. Morgen zoontje weer naar school dus weer even druk met brengen en ophalen. Volgende week mag dochter voo et eerst naar psz. Spannend!

Verder lukt t me maar niet meer om mn suiker onder controle te kijgen. Tis helemaal ontregeld pff.

19. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Jaaaaaaaa ff french manicure bij mezelf geprobeerd! Haha ik zal t straks weer gaan missen... ;)

20. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooi an! Ik mag donderdag naar mn manicure sas echt nodig!

Vandaag behang besteld voor de babykamer eindelijk de nesteldrang is er nu pas mensen whaha

Deel Deze Pagina