nouu belachelijk van je vk hoor! ook al zou het erbij horen, als jij je zorgen maakt zou je doorgestuurd moeten worden voor een check up en eerlijk , ik heb nooit gehoord dat iemand bloed aan het overgeven is door zwangerschap! heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen! succes!
Kimmylynn, sterkte! Dat klinkt niet goed hoor! Goed dat je aan de bel trekt! En belachelijk dat je VK je niet serieus neemt! Iedereen slechte nachten dus!! Hier oooooooook! zo irritant!!
Kimmylynn wat erg dat de VK zo doet. Maar voed dat jezelf doorzet en dat de HA je wel doorstuurt. Hier eindelijk een nacht goed geslapen, ook meteen de uren van gisteren nacht er bij gepakt :-D werd om half 12 wakker, vond wel dat ik dat verdiend had/heb. Ik had voor vandaag zoveel plannen, maar die vallen allemaal letterlijk in het water. Wou boodschappen doen en de laatste spulletjes voor mijn ziekenhuistas aanschaffen. En bij de wibra hadden ze nu leuke dingen in de aanbieding om mijn luiertas op te vrolijken. Maar het regent hier de hele tijd dus dat word alleen boodschappen doen en dan maar vast de enveloppen schrijven.
Ctg was helemaal goed de uitslagen van mn bloed duren wat langer die geven ze door aan mn vk omdat ze daar "zomaar" contact mee hebben gemaakt en de vk zei dat ik van de week toch een afspraak had maar k heb geen zin meer in die vk om eerlijk te zijn
kimmy jeetje wat heftig, gelukkig toch iemand die naar je luisterd. Sterkte!!!! Iedere nacht werd ik wakker om te plassen, en of het toeval is weet ik niet, maar slaap nu met twee hoofdkussens en ben niet meer wakker geweest om te plassen. Heerlijk!!!
KimmyLynn kun je niet in dezelfde praktijk naar een andere vk. Wij kregen met de intake een foldertje mee, waarin stond wat je moest doen als je het niet eens was met hoe je behandeld werd door de vk. Maar ik kon toen ook kiezen of ik 1 vaste vk wou en dan met een beetje pech tijdens de bevalling een andere kreeg. Of dat ik verschillende kreeg, en dat je dan tijdens de bevalling een vk kreeg die je al wel vaker gezien had. Ik heb toen voor het laatste gekozen en er was ook 1 vk die ik absoluut niet mocht en zij mij ook niet volgens mij. Dat heb ik toen aangegeven en daar hebben we toen bij de eerst volgende afspraak over gepraat met een andere vk. Want als ze meer klachten kregen over de zelfde vk konden ze haar erop aan spreken, maar het kon ook gewoon zijn dat je niet een klik had met degene, kan natuurlijk gebeuren. De weergoden hebben naar mij geluisterd, heb toch al dingen kunnen aanschaffen. Weer een paar dingetjes van mijn lijstje kunnen afstrepen.
Jeetje kimmylynn sterkte meid! Vanochtend om half 5 werd ik wakker van een harde buik en pijn in mijn bovenbuik en bovenrug. Wist niet meer hoe ik moest liggen dus om 6 uur zat ik beneden... Kon geen houding meer vinden dus heb ik om half 7 ziekenhuis gebeld. Half 8 was ik daar voor een check, kleine doet het goed, mijn bloeddruk was veel te hoog (150/98 en daar omheen), urine goed, leverfunctie zit op t randje dus hebben ze me opgenomen. Krijg nu hb medicijnen en ze houden mij en de kleine in de gaten. Vanmiddag misschien nog een echo en anders morgen ochtend weer alle tests. Daar lig ik dan... Heb wel een eigen kamer met douche en toilet... Kom wel lekker tot rust hier. Infuus is aangelegd voor het geval dat.. We gaan het allemaal maar afwachten!
Oh Hartlief wat hoog! Heel veel sterkte, hopelijk krijgen ze het met meds nog wat naar beneden zodat je kleintje nog even kan blijven zitten. 36 weken toch wat vroeg. Wel prettig dat je een eigen kamer hebt. Had ik bij dochter de laatste zkh opname ook en aangezien ik er die keer 11 dagen lag was privacy wel fijn.
Hartlief jeetje schrik ervan! Heb je bedrust of mag je wel wat lopen etc? Sterkte! Bloeddruk idd ergggg hoog! Kimmylynn fijn dat de ctg goed is! Snap dat je liever een andere vk zou willen. Misschien is er een contactpersoon voor zulke zaken in de praktijk?
Bedankt meiden! Ja ik mag gelukkig wel lopen, maar liever op de kamer blijven en in de middag even proberen te tukken. Voetjes omhoog vanwege het vocht... Hoop dat de gyn nog even komt zo en dan hopelijk morgenochtend een betere uitslag. De grens ligt hier op 37 weken, het liefst wachten ze dus nog een paar dagen. Maar als het morgen verslechterd is met bijv mijn leverfunctie dan wordt de kleine waarschijnlijk eerder gehaald. Spannend dus!
@Smoothie, ik heb inderdaad af en toe een soort menstruatiepijn. De eerste tijd bleken dat indalingsweeen te zijn, want daarna lag de kleine lager en inmiddels kan ml het hoofdje niet eens meer voelen zo laag ligt hij. Nu zijn het denk ik een soort oefenweeen, ik heb er ook steeds vaker een harde buik bij. @de deur uitgaan, ik ga gewoon waar ik gaan wil hoor. Toevallig van de week de natuur in geweest en met ml gefantaseerd over hoe hij de navelstreng door zou moeten bijten als we dit nog lang volhouden en de bevalling een keer ineens begint tijdens een van onze wandelingen hahahaha @Ijsbeer fijn dat je man eerder terugkomt. Daar zou ik toch meer moeite mee hebben in deze periode... Ml in het buitenland @Kimmy, bloed spugen?? Zou wat zijn als dat 'erbij hoort'! Belachelijk dat je vk dat niet oppakt, ik zou mijn vertrouwen in haar toch wel helemaal kwijt zijn! Heftig zeg, ik ben benieuwd wat er uit de onderzoeken gaat komen... Sterkte! Hartlief, jeetje, dat is schrikken! Ik hoop voor je dat je kleintje nog even kan blijven zitten... Jij ook sterkte!
Wat leuk nog een oktober topic! Ik reageer hier niet echt veel, omdat ik al vaker op de andere topic actief ben bij "zwangerschap" maar leuk dat hier ook een lijst is! Moet toch even kwijt kimmylyn Ik vind t echt belachelijk van je VK om je zo te behandelen. Kan me enorm boos maken om mensen die je niet serieus nemen. Heb zelf met me eigen VK ook 2 keer mot gehad maar gelukkig uit gepraat.. hoop dat t trouwens nu beter met je gaat? Ik lees stiekem mee
Hartlief, hopelijk dan morgen wel een goede uitslag. het is nu inderdaad nog wat vroeg. al kan het natuurlijk wel, je bent al 36 weken spannend hoor, hoe gaat het met je, al een beetje verwerkt dat je ineens daar moet blijven ?
Pffffffff ik heb steeds harde buiken en soort menstruatie pijn... Niet fijn. Trekt ook door naar mijn rug... Zal zo Es' ff douchen. Als t dan minder wordt zullen t vast ook oefenween zijn toch? Indalingsweeen hebben we gehad. Hij is volledig ingedaald.. Hartlief, sterkte daar hoor! Heb met je te doen! Hoge bloeddruk hoor! Kimmylynn, hoe gaat t?
Jeetje hartlief, ik schrik ervan. Maar je word nu heel goed in de gaten gehouden en de kleine ook dus dat is ook wel weer heel fijn. Heel veel sterkte de komende tijd.
Sterkte Hartlief! Hopelijk blijft het nog even stabiel met de medicijnen voor je bloeddruk! Weet helemaal hoe je je voelt, hier ook in en uit het ziekenhuis met te hoge bloeddruk, meer medicijnen en bloedwaardes op de grens. Iedere dag is er eentje.....in ieder geval zijn we gelukkig ver genoeg in de zwangerschap voor als onze kindjes wel gehaald moeten worden! Heel veel sterkte!
Hartlief, fijn dat je hs je wel door heeft verwezen. Wat een rare vk, dat ze zegt dat bloed overgeven normaal is! Weten ze al hoe het kan komen? @dames die ook dragen: heb een babysling besteld via draagdoek.nl Laat t weten zodra die binnen is! Ben erg benieuwd