16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    Meijke dat kan ik me zo goed voorstellen. Daarom hebben wik bij iedere echo die we gehad hebben om een bevestiging gevraagd, het was iedere keer hetzelfde geslacht.

Wij hebben behoorlijke moeite met uit de naam komen. Verschrikkelijk, moet nu toch echt wel een knoop doorgehakt worden.

Bedankt voor de reacties op de foto. Heb er nog meer en ben er zo blij mee.

Fijne dag iedereen

2. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Liefdotje jaa t zal wel irritatie zijn inderdaad geef de laatste tijd best vaak over
    Mn vriend heeft gister een hele "het spijt me preek" gegeven hahaha k ben zelf ook een beetje gestresst denk ik hoe het einde naderd wordt ik ineens een beetje onzeker of ik alles wel heb wat ik nog moet doen etc
    Spannend morgen! Hoop ook dat de kleine gedraaid kan worden en een dagje beekse bergen lijkt me ook heeerlijk! Lekkere vooruitzichten! Goed idee trouwens van dat eten invriezen!

Meijke ik snap het helemaal ik maak me werkelijk druk om alles k weet vaak voor de helft niet waar ik me nog druk om maak
    En als VL zegt dat ik me niet druk moet maken en relaxen wordt ik nog boos ook
    Momzilla ofzo

Misslinnie we want more!!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Al hele dag met dochter op pad. Liep vanochtend ineens niet goed. Beentje wilde niet mee en pijn zei ze.
    huisarts doorgestuurd naar ziekenhuis.

Röntgenfoto en echo moeten we nu laten maken.
    Ben benieuwd... vind t maar niks :(

4. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Zebra, dat is zeker wel schrikken van je dochtertje. Hopen dat alles goed gaat, dit wil je er zo op het laatste moment echt niet bij hebben.

Hier gaat verder alles goed, ben benieuwd wat ze morgen in het Radboud allemaal te vertellen hebben. Ben nu druk bezig met de was doen enzo. Vanavond maar eens mijn vluchttas klaar zetten.
    De hond loopt mij de hele tijd achter na en wijkt geen cm van mijn been af. Ben al bijna 3 keer over haar gestruikeld en als ik rustig op de bank zit of lig, dan kijkt ze mij de hele tijd aan, zo van: ik hou je in de gaten. Of ze gaat op schoot of mijn buik liggen. En zodra vriendlief er weer is, gaat ze in de bench liggen en kijkt ze mijn vriend aan op de manier van: nu is het jouw beurt om op vrouwtje te passen.

5. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Ijsbeer, lekker wezen shoppen dus! Ik moet ook nog pyamas hebben.. Haha misschien wel handig!

Kimmylynn, vervelend dat je zo vaak moet overgeven! En kan me voorstellen dat het je nog steeds niet lekker zit van je verloskundige!

Meijke, kan me voorstellen dat je toch t geslacht wel spannend vindt.. Hier is ie 4x bevestigd dus neem aan dat t goed zit! Haha anders is het wel heel zielig een meisje in jingenskleren, geen naam, jongenskamer etc etc!:p

Muppet, je hond houdt je goed id gaten he? Lief is dat. Ze voelen vaak veel aan!

Ik ga morgen ff klossen en ondersteek halen en dan komt er aankomend weekend een bed in de kamer! Hihi komt echt dichtbij zo! En iedereen begint nu al te vragen of er al iets gebeurt! Haha erg vroeg maar ja ze leven wel mee! Kan me ook wel voorstellen. Heb ik ook altijd bij familie of vrienden etc... Je bent dan toch erg nieuwsgierig!

Liefdotje! Jemig jij bent echt hard bezig geweest! Haha waar haal je de energie vandaan? Ik wil wel maar heb zo weinig puf steeds... Hoewel, gisteren wel de ramen buiten gedaan en dat zijn er nogal wat! :p
    Straks de binnenkant nog ff!

Misslinnie, succes met de naam! Gelukkig staat die bij ons al 7,5 mnd vast! Hihi! Overigens een meisjesnaam was lastiger geweest!

ik wilde ook eten invriezen... Maar ml vond t geen goed idee! Hihi... Hij is een superkok, dus hij flanst van niets iets in elkaar! Zo handig! En lekkerrrrrr! :p

6. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Trouwens hebben jullie ook zoveel honger steeds? Hier echt niet normaal! Word ook ineens om zes uur s ochtends steeds wakker met honger! Terwijl ik dan s avonds voor t slapen ga nog een broodje eet!

Zebra, hoe ist met je meisje? Miss groeipijn?

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zebra, hoe gaat het met je dochter?

Fijn zo'n goede kok thuis An!

Muppet, spannende tijden voor jullie.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    het is een soort van virus in dr heup.
    nooit van gehoord maar blijkbaar bestaat het.
    moet met een paar dagen weer goed zijn, als ze er koorts bij krijgt moeten we direct naar de eerste hulp

9. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Heb net maar eens 2 voedingsbh's besteld via de hm site. Waren ook baby kleertjes in de aanbieding. Maar heb het bij de bh's gehouden.

Dat is idd wel handig met eten invriezen. Maar wij zitten eerst tijd toch in nijmegen. En heb geen idee of ze bij het ronald mc donaldhuis een diepvriezer hebben. En anders wilt schoonmoeders vast wel een pan nasi en macaroni maken. Kan het vanavond eens met vriendlief overleggen.

Gisteren ben ik lekker creatief geweest. Ik had allemaal plaatjes van nijntje laten afdrukken (via de fotoservice van de kruidvat) en had ik ze allemaal op 1 formaat laten afdrukken. Haal ik van de week de foto's op zijn het allemaal verschillende formaten en sommige dus te klein voor in het foto lijstje. Heb ik alle plaatjes uitgeknipt en op gekleurd (van het geslacht) papier geplakt. Is erg leuk geworden en vriendlief dacht dat ik het zo gekocht had, haha. Mooier compliment kan je niet krijgen.

10. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Ik heb even een foto gemaakt van mijn creatie.
    Heb de foto wel in zwart/wit gemaakt, haha.

zal zo ook even foto's van de baby kamer laten zien.

Bijgevoegde bestanden:

11. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Dit zijn vast 2 foto's er komt er hierna nog 1. De muur bij het bedje is licht grijs. De kamer is nu nog beetje saai maar straks als de beeb er is komt de aankleding in de des betreffende kleur.

En die foto lijstjes komen aan de licht grijze muur te hangen.

Bijgevoegde bestanden:

12. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Zo de laatste, sorry voor al de berichtjes achter elkaar. Haha

Bijgevoegde bestanden:

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mooi Muppet. Crea ook je Nijntje collage, leuk hoor!!

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier ook een vastgeplakt huisdier :) :

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,7 KB
      Weergaven:
      0
  15. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zebra wat zielig voor je meisje! Heb er ook nooit eerder van gehoord!
    Heeft ze er nog veel pijn aan?
    Ook maar temp in de gaten houden dan beterschap xxx

Mooie kamer muppet

16. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Zebra wat zielig voor je dochter! Tegelijk wel fijn om te weten dat het niet iets ernstigers is, het lijkt me best eng als ze ineens problemen krijgt met lopen...

Muppet, het ziet er mooi uit! Je kunt vast niet wachten tot ook alle geslachtsspecifieke spulletjes de kamer in kunnen :)

Kimmylynn, ik weet niet of ik er overheen gelezen heb, maar is er niets meer uit de tests gekomen? Moet je terug als het nog eens gebeurd ofzo?
    Ik ben benieuwd hoe het gesprek met je vk gaat. Ga je meteen vragen om een ander of is het voor jou mn belangrijk dat het uitgesproken wordt?

An, heel herkenbaar :) Ik heb tegenwoordig ook steeds vaker 's nachts of 's ochtends honger. Normaal slaap ik graag uit, maar sommige dagen red ik dat gewoon niet omdat ik zo'n honger heb.

@hier, gisteren maar eens de opties bekeken voor het geval de kleine inderdaad in stuit ligt. Eigenlijk is het voor alle opties die geen kwaad kunnen al te laat. Het enige wat nog overblijft om de bevalling natuurlijk te kunnen doen is een draaipoging en een vaginale geboorte ondanks de stuit. Geen van beiden spreekt me aan vanwege de risico's voor de baby. Dus uitgebreid met ml over gehad en mocht de baby echt in stuit liggen volgende week en niet meer terugdraaien dan gaan we voor een keizersnee.

Volgens mij zijn hier een aantal dames die daar wel ervaring mee hebben toch? Hoe hebben jullie het ervaren? Duurt het echt uren voor je met de bv kan beginnen en kan knuffelen?

Vannacht lag de baby onwijs druk te bewegen. Op een gegeven moment voelde ik een armpje of beentje langs mijn buikwand persen waarvan ik echt dacht 'Dat past niet!!', maar hij draaide toch lekker door. Ik hoop stiekem dat hij gewoon weer goed gedraaid is :D

17. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    IMG_20140924_142025.jpg
    Toch ff n buikfoto 36+4

18. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    Mooie kamers komen er voorbij! Hier zijn de draagdoek en kinderwagen binnen:) Het is een bugaboo cameleon knal geel gescoord tijdens de mazzeldagen. T is een showmodel dus kreeg de trappelzak voor de fase na t wiegje erbij!
    Vandaag bijna lekker de hele dag in bed. Zoon is ziek dus heeft gelukkig ook een dutje gedaan.
    An, heb bere honger! Man maakt nu de tweede tosti en ik weet dat ik een geitenkaassalade in de koelkast heb. Daar heb ik ook al zin in hihi.
    Voor de rest geen bijzonderheden.

19. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    Mooie buik Kimmy!!

20. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014