Zebra gelukkig weet je wat je dochter heeft. Kim mooie buik. Popol is de kinderwagen nou zo klein of komt dat door de foto? Op de overige foto's staat me gezicht echt volledig, en blijf liever toch een klein beetje anoniem. Ik liep bij de gyn vanwege suiker. Maar omdat het zo goed gaat mag ik terug 😀. VK moet wel steeds metingen doen, en als er toch afwijkingen in de groei zichtbaar worden moet ik terug. Toch wel fijn te weten dat ik op dit moment poliklinisch mag bevallen.
Misslinnie, fijn dat t goed gaat met je suikers. En is je buik/ baby nu extra aan t groeien? Over de wagen: Is een foto van schuinboven. Misschien komt t ook door de kleur dat t wat kleiner lijkt
Popol, ik vind je kinderwagen mooi! Keer wat anders! Zo zie je je ze niet snel! Honger: ben blij dat ik niet de enige ben die steeds honger heeft! Kimmylynn: wauw mooie buik hoor! Ik zal morgen ook ff fotootje maken! Muppet, mooie kamer! Veel ruimte of niet? Wij hebben helaas klein kamertje maar wel schattig! Nijntje is ook leuk geworden! Mamske, spannend wat betreft stuit! Maar Miss dat de kleine toch gedraaid is? Ik hoop het zo voor jou!! Bij mij was t de dag ervoor ook ineens heel druk en toen bleek hij omgedraaid te zijn! Zebra, sneu van je dochtertje! Hopen dat t snel beter gaat! Meijke, hihi hoe herkenbaar die kat! Ik heb s avonds ook altijd eentje bij me liggen! En gaat ie half op mijn buik liggen. Erg schattig, vooral als beeb dan ineens beweegt, dan zie je die kat ineens heeeeel raar kijken! Pfffff ik heb geen puf vandaag. Ik wilde de ramen doen maar uiteindelijk nog niks van gekomen... En nu ligt er een wasmand naar me te staren die nog opgevouwen moet worden! Zo dufffffff... Terwijl ik vanmiddag ook nog geslapen heb!
Muppet. We mogen gelukkig langs wanneer wij willen, in principe 24/7. Wij kiezen voor 2 a 3 bezoek momenten, meer is voor ons niet haalbaar jammer genoeg. Zebra. Wat sneu voor je dochter, hopelijk knapt ze snel op!! Popol. Leuk! Wij hebben ook een bugaboo en vind het een geweldige wagen! Ben er zo blij mee, hopelijk jij ook straks! dinsdagnacht heeft M haar sonde eruit getrokken. Toen mocht ze het zelf proberen. Ze moet 7 voedingen van 55cc drinken en mag 55cc resten over 24 uur gezien (resten = laten staan). Helaas heeft ze 95 gerest, maar met een extra 8e voeding heeft ze uiteindelijk maar 40 cc laten staan. Vanochtend vroeg is er weer een sonde ingebracht omdat ze erg moe was. Morgen gaat hij er waarschijnlijk weer uit en mag ze het weer een dagje proberen. Zodra de voedingen goed gaan mogen we naar huis, dus misschien overmorgen al!! Ze is vandaag ook iets over haar geboortegewicht heen gegaan en dus goed aangekomen
Spannend Boommm! Hoop dat je haar snel mee mag nemen! Krijg je dan ook nog zorg thuis? Hoe ist met jou? Ben je beetje bijgekomen vd bevalling?
Misslinnie wat goed! Dat is zeker een opluchting Zebra hoe is het met je meisie? Ahh dat klinkt ook goed boomm wie weet zou zeker fijn zijn als ze eerder naar huis mag!
ga straks alles bij lezen als dochter hopelijk weer even slaapt. ze kan vrij weinig nu dus ik draag haar steeds * auwww * zo zielig voor haar! maar even een dansje doen..... !
Goedemorgen Zebra Wat een schrik gisteren! Nog nooit gehoord wat je dochtertje heeft heb je medicatie of moet het vanzelf overgaan? Heeft ze vannacht wel goed geslapen? Boommm Dat klinkt goed! Hopelijk mag ze heel snel mee naar huis dat zou zo fijn zijn en rust geven voor jullie! Is je man/vriend vrij of gewoon aan het werk? An vandaag nog ramen zemen Ik herken het wel ik heb eigenlijk ook nergens zin in maar het is dat mijn man zo goed bezig is en dan ga ik vanzelf mee doen... Anders had ik denk ik ook heel weinig gedaan haha Misslinnie Fijn dat je naar de VK terug mag dat is goed nieuws! Popol Super leuk een bugaboo wij gebruiken hem ook met heel veel plezier al meer dan 3 jaar! Nu staat hij omgebouwd voor het nieuwe kindje klaar kan niet wachten er weer mee te lopen... Ik hou niet van geel maar vind hem er wel stoer uit zien zal je lekker mee opvallen! En het belangrijkste is dat jullie hem super vinden geniet er maar van. Ik was om 4 uur wakker van de warmte en kon niet zo makkelijk in slaap komen door ongesteldheidsgevoel (al vanaf gisteren last van) Ik heb het idee ook dat ons kindje anders dan anders ligt... Anders voel ik altijd zijn hoofdje aan de rechterkant bij mijn ribben en nu voelt het anders... Wie weet ben benieuwd wat de echo straks uitwijst!! Toen kwam om 05.00 onze dochter die had het koud en wilde graag bij ons liggen maar die was gewoon klaar wakker en ging hele verhalen ophangen hahahah Ik ben er om 06.00 maar uit gegaan samen met haar kan mijn man nog lekker slapen tot 08.30 Hier al van alles in het huishouden gedaan nu even wachten tot de vloer droog is na het dweilen. Om 09.30 brengen we onze dochter naar mijn schoonzus en dan rijden wij door naar het zhuis eerst poosje ctg en dan op naar de gyn... Ben niet zenuwachtig maar wel heel benieuwd of ze wat kunnen doen en hoe ik het ga vinden.
Gisteravond terug gelezen maar ben t alweer kwijt allemaal :0 Van t ik omthouden heb! Boomm wat goed! Hopelijk gaat t goed met de voedingen en mag ze mee naar huis! Zebra wat naar van je dochtertje.. Hopelijk gaat t snel weer beter met haar beentje! Lijkt me idd erg schrikken! Hier gisteravond pijnlijke harde buiken en vandaag een wat rustig beebje. Vanmiddag naar de gyn, ben beniuewd! Zoontje is morgen jarig maar word vandaag gevierd op school. Hij was er helemaal klaar voor vanochtend hahaha en ook heel vroeg zn bed uit
liefdotje veel succes vandaag! dochter slaapt helaas niet. ze geeft aan pijn te hebben maar ze kunnen er helaas niets voor geven antibiotica oid en ik mag geen paracetamol geven omdat dat eventuele koorts dan ook kan onderdrukken en ik moet dus bij koorts direct aan de bel trekken. heel zielig is t. dus ben de hele dag druk in de weer met dr
Wat een baby hij is gisteren echt gedraaid en bezig met indalen... vertel straks de rest in de geheime groep nu eerst dochter ophalen
Hier vanmorgen ook bij de verloskundige geweest. Groeiecho gehad, de baby ligt wel met het hoofdje naar beneden maar is nog niet volledig ingedaald. Als mijn vliezen breken moet ik gaan liggen en de verloskundige bellen. Ivm de navelstreng. De baby werd nu geschat op een 6 pond en waarschijnlijk bij 40 weken een 8 pond. Dus geen kleine baby.
Ach wat sneu voor je dochter Zebra, maar even goed verwennen. Ik hoop dat ze snel weer beter is. Hoe was het bij de gyn Moes? Muppet, wat creabea met dat schilderij, leuk hoor. Mooie kamer, erg leuk met de manden onderin. Popol, leuk zo'n hele eigen kleurstelling voor je wandelwagen! Smaken verschillen inderdaad, maar ik vind het altijd leuk als iemand iets heel anders doet. Meijke, snap helemaal wat je bedoelt, gaat ook wel door mijn hoofd heen af en toe, er blijft altijd een kansje op het andere geslacht. En heb ik toch wel veel roze ook al heb ik de grootste/bewerkelijkste dingen wel geschikt voor beide geslachten gemaakt. En een naam, ik vind het zo moeilijk voor een jongen. Voor meisje zijn we er al een tijdje uit. Mamske, ik hoop met je mee dat de baby gedraaid is en nu netjes met koppie naar beneden ligt en blijft liggen. Mooie buik KimmyLynn! Misslinnie, wat fijn dat je waarschijnlijk terug naar VK mag, mooi dat het zo goed gaat met de eetaanpassingen. Boomm, wat fijn dat ze inmiddels over geboortegewicht heen is, hopelijk heb je haar snel thuis! Liefdotje, wat super dat de baby gedraaid is en aan het indalen is, zo zie je maar weer! Zwangels, fijn dat ze aan het indalen is, hier hetzelfde verhaal. Ook al zij de gyn erbij dat als de vliezen in de AH breken ik niet op de grond hoef te gaan liggen ... Hier was blaasontsteking niet over, heb er nu ook wel last van dus nu een andere antibioticakuur. Bah... Maar even rustig aan doen weer . Vanavond is man gelukkig weer thuis. Liefdotje, alles bij elkaar zat hij ongeveer 7 uur reisafstand, de komende weken blijft hij gelukkig in de buurt .
Boommm, weet je al meer? Zou zo lekker zijn als ze morgen mee naar huis mag! Zebra wat naar dat je dochter helemaal geen paracetamol mag ofzo... Pfff moet je maar toekijken en afwachten Hopelijk wordt het snel beter! Ijsbeer, bedankt. Ml heeft gisteravond weer even gevoeld en kan nog steeds niet zo duidelijk een hoofdje vinden onderin als vorige week... Het is nu gewoon echt afwachten tot de volgende afspraak bij de vk. Sterkte met de blaasontsteking, hopelijk haalt deze kuur meer uit! Popol, stoere wagen!
Zebra, je meisje nog steeds pijn ? Ijsbeer, vervelend dat je blaasontsteking niet overgaat! Liefdotje, mooi dat baby gedraaid is. Zwangels, 8 pond is een flinke baby
Zo weer terug uit Nijmegen. Alles was goed, baby lag mooi met hoofdje naar beneden. Volgende week moeten we terug komen en dan gaan ze kijken of ik ingeleid kan worden, of dat we nog een weekje moeten wachten.
Hier zitten we dus net onder de -2 qua gewicht. Volgens de curve komt ze dan met 40 weken net op 2600 gram uit. Hopelijk blijft ze dus tot die tijd zitten, spekkies kweken. Ben zo benieuwd naar ons lichtgewichtje. Naast 2 pakjes maat 50, dus ook een maatje 44 in de vluchtkoffer .
goed nieuws Muppet! dochter net op bed. hopelijk slaapt ze goed ze heeft vanochtend en vanmiddag ook beide keren in bed geplast. doet ze normaal nooit, en ze heeft n luierbroekje aan! misschien ligt ze op een rare manier dat t er naast gaat ofzo. ik weet het niet. zo zielig en ik ben echt op moet haar de hele dag dragen dus mijn bekken is nu echt naar de klote nu ff op de bank chillen met laptop, als ik niet zo in slaap val
Dames, even snel een berichtje: Ik ben wegens zwangerschapsvergiftiging afgelopen maandag opgenomen in het ziekenhuis. Omdat de bloeddruk, bloed- en urinewaardes niet goed bleven hebben ze woensdag ochtend besloten om mij in te leiden. En daarna ging het heel snel, want om 20.19u was onze dochter geboren! Natuurlijke bevalling zonder pijnstilling, omdat het laatste stuk zo snel ging! Met 36+3, dus wel iets te vroeg. Daarom ligt ze nog even op de couveuse afdeling en ik moet ook nog een paar daagjes blijven, maar dat vind ik echt niet erg 😉 xx