16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    leuk he die slofjes, zag idd dat ze nu ook nog met korting in de webshop staan. zijn echt super zacht en voor mini voetjes :D
    ik heb nu 2 paar dus ben er helemaal blij mee

vind pyjama pakjes met voetjes trouwens ook erg handig.
    dochter had altijd koude voetjes snachts , toen die gaan halen, en was ze lekker warm!

2. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Ik gebruik voornamelijk pyjama's voor die eerste 2-3 maand. Ik vond het handig als hij die aanhad, altijd lekker zacht en warm. Niets die knelt of omhoog schuift in de draagdoek. Ik heb zijn 'gewone' kleertjes eigenlijk bijna nooit aangedaan. Nu heb ik dus twee grote stapels extra zachte pyjama's met voetjes klaarliggen in de kast :)

3. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    An wat leuk is dat een speciale actie bij h&m?

An&ijsbeer ja volgende week vrijdag controle bij iemand anders dat is een stuk beter!
    Ik zag idd op internet dat de inderdruk niet boven de 90 moest
    Ach ja k zal me ook veel te druk mAken ik merk het wel als er echt iets is k voel me zo een zeurende hysterische zwangere hahaha!

4. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zebra die lijken me ook zo heerlijk die pyjama met voetjes ik heb er ook eentje vn mee in de vluchttas

5. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Ja, Zebra heb er nu ook twee paar besteld! ;)

Waarom hebben ze eigenlijk niet van die pyamas met voetjes voor volwassenen? Hahaha ik heb ook altijd koude voeten! ;)

Zo net onder THE voice ff nagels gelakt.. Pfff die teennagels zijn echt errug lastig nu!

Kimmylynn, ja actie vd h en m, gratis verzending! En die slofjes is vandaag laatste dag geloof ik dat ze afgeprijsd zijn!

6. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Haaahah an was net toevallig bij de primark en daar hebben ze die!!!!
    Ik moest zooo lachen!t zag er wel lekker warm uit

7. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    De pyjama pakken met voetjes voor volwassen :p

8. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn!! ECHT???? Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat errug!! :$:$:p:p:D:D haha, dat dat bestaat! Ik wil ook een Primark in de buurt! Leuk zo'n pyama voor in je kraambed! Haha, ik denk dat mijn man me buiten neerzet! :p

9. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn, je moet ff dansje doen, je bent 37 weken zwanger! :p

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ooo vannacht weer kiespijn gehad!! Vreselijk. En nu is t weer weg. Hoe kan dat toch
    Kan ook niet aanwijzen welke kies het is. Of misschien tandvlees. Dat lees ik namelijk ook steeds dat het dat kan zijn.

Hoe gaan jullie de kaartjes ophangen met die wasknijpers? Gewoon n draadje door de huiskamer ofzo?

11. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Gisteren even gespiekt of er nog nieuwe baby's geboren zijn maar dat was niet zo ;)
    Wij zijn van 08.45 tot 20.30 van huis geweest heerlijk genoten :)
    Safaripark is erg leuk! Daarna hebben we bij mijn ouders gegeten en mijn ma had nog een mooi cadeau een gehaakte ''zak'' voor in de bugaboo kinderwagen in het mint groen (hebben het babykamertje ook in grijs,wit,mint groen.

Ben er echt super blij mee.

De baby ligt nog steeds goed in mijn buik zo fijn kan het nog steeds niet geloven hahaha

Vandaag nog wat in huis afmaken nieuwe deurkruk op de babykamer deur en nog wat kleine dingen vervangen dan is echt ALLES klaar.
    Vriezer zit stamp vol met kant en klaar eten.

Woensdag ga ik met mijn zusje de geboorte cupcakes maken die vriezen we in hebben we bij onze dochter gedaan en die waren zooo lekker (bestellen het bij de leukste taarten shop allemaal)
    Het is wel even werk maar je hebt geen gedoe met muisjes door heel je kamer :D

12. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    zebra, ik denk dat je misschien een ontsteking onder je tand hebt ( misschien onder een oude vulling?) . Als je 's nachts neerligt, dan stroomt daar wat meer bloed naartoe waardoor er meer druk op de ontsteking komt en het pijn begint te doen. Ook als je het warm hebt (door 's nachts op je kaak te slapen) dan zet alles uit en doet het meer pijn. Ik zou zeker niet wachten om naar de tandarts te gaan! Het zal alleen maar erger worden en ook overdag pijn beginnen te doen. Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad en ik heb zooooveeeel pijn gehad. Dat hou je met paracetamol echt niet meer tegen als je te lang wacht.

13. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hahaha echt hoor an lekker charmant als je je man zo opwacht whahahahahaa
    Inderdaad trouwens had t nog nie eens dooor 37 weekjes!!

14. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ladies hebben jullie eigenlijk al nagedacht
    Hoelang na de bevalling jullie bezoek willen?
    Mn moeder zei net dat zij vaak adviseert om met borstvoeding
    De eerste week bezoek te vermijden
    Omdat de baby onrustig kan worden hij/zij moet eerst aan de geur van mAMS en paps wennen in plaats van
    Getild worden van de één naar de ander

Daar zat wel wat in! Maar goed onze families zijn groot die staan gegarandeerd zo voor de deur

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kom strakjes bijlezen en reageren, maar wij zijn vanochtend als compleet gezinnetje thuis gekomen!

16. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn, Haha die man van mij wordt helemaal gek als ik zo'n pak aan heb! Hahaha!
    Bezoek naaste familie komt wel gelijk langs.. Voor de rest zie ik het wel! Als het teveel wordt zeg ik t wel dan denk ik!

Heb echt een rotnacht gehad. Kan zo slecht slapen... Mijn rug doet zo pijn momenteel... Weer zo'n zeurderige pijn onderin.. Beetje ongesteldheids gevoel maar dan in mijn rug... En wat harde buiken...
    Hoop niet dat ik daar lang last van heb.. Zo vermoeiend steeds!
    Zullen wel voorweeen zijn denk ik?

Zebra, wat vervelend van je kies! Ik zou er dan idd morgen ff mee heen gaan.. Dan weet je t zeker. Miss kunnen ze ff foto maken!

Liefdotje, leuk he safaripark? Wel een lange dag! Was je níet erg moe?

17. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Boommmm! Wat fantastisch nieuws! Super hoor! En wat een prachtig poppetje! Die haartjes! Geweldig!!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Boommm super!!! en wat een mooi meisje!

tandarts - ja ik twijfel dus zo omdat ik overdag geen last heb.
    misschien maandag toch ff bellen.
    foto maken doen ze hier niet , ook niet met n loodschort maar misschien kunnen ze wel even kijken of er wat te zien is.

bezoek - mijn ouders mogen de avond van de geboortedag in het ziekenhuis langskomen , schoonouders de dag erop
    en rest van het bezoek mag bellen voor n afspraak :p
    in ieder geval pas als we thuis zijn en dan 1 bezoekje/gezin per dag
    vorige keer ook zo gedaan
    anders vind ik het te druk worden. dochter reageerde heel erg op prikkels dus dat willen we nu eventueel weer voor zijn door het zo te doen.
    hier ook al commentaar gekregen hoor, ook op dat ik de baby niet meteen aan al het kraambezoek in de armen zal geven
    maar daar trek ik me totaal niks van aan.
    man wel , die voelt zich dan ongemakkelijk om nee te moeten zeggen

19. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Wauw boommm wat een prachtig mooi meisje. En wat een bos haar.

En bezoek, ligt eraan wanneer ik beval en hoelaat. Mijn ouders en schoonouders en mijn oma mogen eerst komen kijken. En dan mijn broer en zus en mijn schoonzus. De rest moet maar bellen. Ligt ook aan de bevalling is gegaan en hoe de baby op het medicijn reageert.

De fotoshoot vanochtend was echt super. We krijgen as donderdag de foto's. Vriendlief ging helemaal los voor de camera. Zitten een paar super mooie foto's tussen en de fotograaf was ook super. Voelde mij geen 1 moment ongemakkelijk bij hem.

20. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Wat heerlijk boomm, lekker thuis verder genieten als gezin!:D

Deel Deze Pagina