16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    geen idee kimmylynn, klinkt niet prettig. maar misschien is het wel een begin, ik weet t niet
    hopelijk, en anders ben je er hopelijk snel weer vanaf!

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Of je bevalling is begonnen Kimmy...;). Spannend!

3. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Vandaag moet ik een rust dag houden van mij zelf. Ik wil vanalles doen maar ik heb gisteren ook al iets te veel gedaan. Heb vandaagcwel geshopt in mijn uppie. Ben voor de kleertjes van de zeeman toch maar naar de winkel gegaan. Want online bestellen kwam er nog een 5 euro aan verzendkosten bij. Daar heb ik nu ook 2 simpele broekjes gekocht die online uitverkocht waren. Ook voor mezelf even 2 heren shirts gekocht om in te bevallen.

De kleine was vannacht echt mega actief, heeft de kleine wel vaker als ik dan onder een lekker warme douche sta is de kleine rustig en stap ik eronder vandaan dan is het binnen 2 minuten gedaan met de rust en krijg ik trappen van hier tot Tokyo.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Muppet ik heb inderdaad ook heren shirts gekocht. Dacht is wel handig voor in t ziekenhuis

Heb pas om 16.45 de afspraak.
    Voel de kleine al de hele dag niet , vanochtend vroeg 1x geloof ik maar weet ik niet eens zeker.
    Vanaf 10.00 iig niet, dus stress m weer een beetje

Ga zo ff boodschappen doen. Misschien helpt het als ik even wat drukker bezig ben

5. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    Zebra, succes vanmiddag. Hopelijk is alles goed.

6. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Kom net bij de vk vandaan
    Hb een andere vk nu gelukkig!
    Bloeddruk was weer gedaald
    En het waren dus weeën de afgelopen nacht
    Ik moet het in de gaten houden bellen als het erger wordt
    Wel spannend nu

7. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Jeeje zebra succes hoop dat je weer gerustgesteld
    Terug komt

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Kimmylynn spannend! Hopelijk zet het door! Je termijn is prima

Ik hoop t ook. Zit me niet lekker
    Zat te denken eerder te bellen maar heb geen auto.
    Man is onderweg naar huis maar is er pas tegen 4uutmr en mn moeder kon ik niet bereiken.
    Dus nog ff wachten

Hopelijk alles goed..haal me meteen vanalles in mn hoofd

9. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Ohh Kimmy, spannend!!! Ik hoop voor je dat het doorzet!

Zebra, zou je niet alsnog gewoon even bellen? Misschien hebben ze tips voor je, of kunnen ze je gerust stellen. Of misschien willen ze wel een huisbezoekje afleggen ervoor? Wie weet... Bellen kan geen kwaad toch? Anders zit je je de hele tijd zorgen te maken...

Voor wat betreft de tijd moet je er trouwens 6 uur afhalen, ik zit in Canada ;) Hele degelijke tijd dus... :D Uiteindelijk heb ik wel een hele slechte nacht gehad... Ik kon me maar geen houding vinden en werd steeds wakker met last van mijn buik. Harde buiken, darmen vol met ehm... "lucht"... Vanaf half 3 was ik klaarwakker en lukte het me helemaal niet meer om een oog dicht te doen. Alles deed pijn aan m'n buik. Vandaag maar ff rustig aan en hopelijk vannacht een betere nacht...

Haha Muppet, hier precies het omgekeerde! Bij een warme douche staat mijn buik op stelten. Het lijkt wel of de baby dan probeert door mijn navel naar buiten te komen! Met koken trouwens ook. Volgens mij is ie gek op warmte, net als z'n moeder :)

Meijke, wat naar dat het nog steeds niet over is zeg! Pfff ik hoop echt voor je dat je er snel vanaf bent...

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Spannend Kimmy!

Zebra, ik kan me voorstellen dat je daar onrustig van bent/je zorgen maakt. Over een kwartiertje de afspraak, nog even volhouden!

Mamske, hopelijk vannacht een betere nacht!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Lig aan de ctg. Bloeddruk was goed..echo niks geks te zien maar ook geen beweging.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Alles goed. Wel morgen ochtend nog een keer terug komen voor ctg voor de zekerheid

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Kimmylyn wat spannend! Hopelijk zet t door!

Zebra gelukkig was t allemaal goed, en morgen hopelijk ook! Hier voel ik de kleine de laatste weken ook wat minder

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn Zebra! Een rustig meisje in je buik, ben benieuwd of dat uit de buik ook zo is :).

Als gedrag in de buik een voorspeller is voor er buiten, doen wij geen oog meer dicht de komende tijd, hier een druktemaker ;).

15. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat fijn zebra!
    Idd heh Meijke straks heeft zebra een lekker
    Rustig kind die gauw door slaapt

Ik hoop ook dat t doorzet maar het lijkt nu ineens erg rustig!
    Vrijdag Weer naar de vk
    Het is al bijna ons maandje dames!!! Zo spannend!!!

16. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn, ben benieuwd of jij de volgende bent! ;)

Zebra, vervelend dat je je meisje weer zo weinig voelde,, heeft ook met de stuit te maken denk ik!

Liggen verder alle beebs in goede positie? :D

Dus vanaf 37 week iedereen aan de lolletjes? Haha ben benieuwd of t helpt! :p

Morgen weer naar de verloskundige! Ben benieuwd!

Het bed staat me nu ál in de weg in de kamer! :p staat op klossen en verder staat alles eronder klaar! Kraammatrasjes, navelklemmen, etc etc!! Wordt wel spannend nu!

Hihi gekke vraag misschien maar wat doen jullie aan tijdens de bevalling??:p:p ik denk dat ik maar gewoon zwart hemdje aan doe ofzo...

17. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ben ook benieuwd an k zei nog tegen vl vanmiddag "als hij net zo lui is als zn vader kan t nog lang gaan duren"

Bedje heb ik ook in de kamer even aan de kant geschoven en de box staat hier sinds gisteren klaar
    Ik kan weer wassen draaien denk ik zo veel kleding enzo gekregen met de babyshower!

18. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook een hemd mee trouwens en een nacht japon je weet maar nooit haha

19. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Kimmylynn, wat spannend meid!

An, daar zat ik dus ook aan te denken, haha, zou het echt niet weten eigenlijk wat ik aan zou moeten doen... Donderdag maar eens in mijn kast duiken.

@ hier, nog 1 dag werken, en dan verlof, wiehoe! Al zal ik 'mijn' andere kids ook wel missen, haha! Maar ben er nu wel even klaar mee, is echt zwaar pfff!

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Controle bij de verloskundige en alles weer prima! De kleine uk is nu volledig ingedaald :)
    En aan een 'lolletje' moet ik nu echt niet aan denken.

Deel Deze Pagina