Eindelijk m'n slaapkamers redelijk schoon gepoetst Dacht dat ik t nooit zou krijgen NESTELDRANG! Gisteren was de shoot erg leuk! Door de shoot ook nog meer bezef dat we écht een baby krijgen en straks met z'n vieren zijn. Zebra: heel erg herkenbaar. M'n zoon huilt om de gekste dingen maar t is ook chaos in huis, laat na bed soms en ze ziet natuurlijk dat je buik ook groeit. We zijn nog steeds aan t wachten met z'n alle hihi
Ik wil ook mijn baby! *gaat als een klein kind op de grond liggen slaan en schoppen* De baby is heel druk aan het bewegen, doet echt zeer..
Haha volgens mij wil iedereen de beeb wel nu! Ja was een late afspraak ze hebben ook s avonds spreekuur! Zit ik daar in de wachtkamer krijg ik daar toch harde buiken! Hahá! Ze zei al dus t rommelt al? Ja best wel... Maar rommelen gebeurt vaak bij een tweede, derde.....kan nog wel ff duren dus.. :x Bloeddruk 66/118. Best laag nog! Beeb lag alleen niet goed vast! Moet nu gelijk bellen als vliezen breken ook als ik geen weeën heb. En plat gaan liggen... behalve in de supermarkt! verder moet ik ook zo snel mogelijk bellen met weeën omdat de jongste zo snel geboren is.... Ben benieuwd!
Moesch. Vervelend dat het dan toch niet onder controle kan blijven. Maar een weekje is te overzien. Gaat snel nu! Zebra. Fijn dat je je meisje weer wat meer gevoelt hebt. Lijkt mij inderdaad vermoeiend, zo'n dag met je dochter. Hier kan ze soms ook een draakje zijn, hoe klein ze ook is. Popol. Zo leuk een shoot! Hier de hoeveelheden van de flesjes weer omlaag gedaan in de hoop dat het spugen dan minder wordt. Ben gesloopt! Kom morgen weer bijlezen en reageren
Wat spannend allemaal, hier ook inmiddels de 37 weken voorbij (jippie!). Ben zo benieuwd wie de volgende is. Bij KimmyLynn en Moes rommelt het al als ik goed teruggelezen heb. Hier nog steeds geen gerommel, af en toe een harde buik en dat is het wel. Heb het liefst dat ze komt wanneer ze er klaar voor is maar voordat ik evt. ingeleid moet gaan worden i.v.m. zwangerschapsdiabetes. Ben zo benieuwd naar haar. Dinsdag 38 weken weer een afspraak en dan hoor ik meer. Ik zal blij zijn als ik dan weer normaal kan eten (normale hoeveelheden wanneer ik trek heb i.p.v. kleine hoeveelheden spreiden over de dag). Ik heb voor de bevalling wat leuke, ruime longshirts gehaald zonder en met mouwen die ook als pyjama kunnen dienen, dan kan ik ik hem wat naar beneden trekken tussen de bedrijven door dacht ik . Moes balen dat je waarden blijven stijgen, nog een weekje gelukkig en dan is alles als het goed is weer normaal! Meijke, jeetje al zo lang blaasontsteking en drie kuren, ik hoop dat het nu klaar is. En Popol ook natuurlijk. Ik heb net laatste pil van tweede kuur ingenomen en moet maandag weer laten testen. Ik weet niet zeker of het nu echt over is. KimmyLynn, fijn dat je nu een andere vk hebt, klinkt alsof die beter weet wat ze doet...
Ijsbeer ik hoop ook dat ze alsnog zelf komt.. Maar daar zal ik maar niet op rekenen haha.. Nog wat dagen te gaan en dan idd eindelijk weer normaal en normale porties kunnen eten.. Ik kijk daar echt naar uit haha
Spannend allemaal, ben zo benieuwd wie als volgende gaat bevallen! Ik hoor morgen wanneer de keizersnede gepland gaat worden!
Alles was weer goed bij de gyn. Kleine is nu volledog ingedaald en zit vast! Nu aftellen naar volgende week. Zo spannend!
Vlindertje, balen dat het nog niet ingedaald is. Hier wel ingedaald maar helaas nog niet vast... Kimmylynn, ik ga idd maar niet teveel alleen meer op pad. En helemaal niet te ver... Zul je zien dat dan net mijn vliezen breken! Hahaha! Meijke! Hoera ook al 37 weken! En Zebra, al 38! Het schiet op dames! Heb vanaf vanmiddag steeds zeurderige buikpijn en weer zeurderige rugpijn.... Ook 2! uur geslapen! Hahaha, zal t wel nodig hebben... Ik heb al een paar dagen echt geen trek meer in warm eten s avonds.. Herkennen jullie dat? Bah het smaakt me echt niet. Lijkt wel of de misselijkheid terug komt ofzo! Erg irritant! Is er al iemand stiekem aan t bevallen?