37 weken!!! Olé Olé Olé!! Leuk dat er steeds meer dames een beetje gerommel gaan voelen An, bij jou wordt het ook al spannend dan Muppet, heb je het al geprobeerd met een kussentje? Ik wel maar dat lag al helemáál niet lekker... Jammer... Hier net controle van de vk gehad. Zoals we al dachten ligt de baby weer goed. De kans dat hij nu nog een keer gaat draaien is echt minimaal, plus hij is zo goed als helemaal ingedaald, hij ligt alleen nog niet vast. Helaas wel te horen gekregen dat als de baby nu geboren zou worden ik hem de eerste twee weken geen kusjes zou mogen geven... heb van de week een koortslip gehad en die is pas net over. Hmm, ga nu toch een beetje hopen dat hij nog even twee weekjes blijft zitten... Van het weekend hebben wij onze fotoshoot afgemaakt en gisteren heb ik een collage gemaakt van de bewerkte foto's. Er ontbreken wat foto's omdat daar (blauwe of roze) schoentjes op staan, maar even trots delen hoor!! (Niet heel anoniem, maar ach...)
Mamske, hele mooie fotos! wat balen dat je de kleine geen kusjes mag geven!!! An, ja herkenbaar van t avondeten! ik heb al 3 dagen dat ik sta te koken en me echt niet goed voel. misselijk , draaierig alsof ik ga flauw vallen en helemaal geen trek meer daarna, na een paar happen hoef ik niet meer. heel gek!
Mamske! Super hoor de foto's! Ook leuk om nu een gezicht erbij te zien! Mooie buik heb je ook! Zebra, ja irritant he van dat eten! Heb ook geen puf om eten te koken.... Maar ja ml is kok, dus ik ben de l*l hier! Haha Ik word gek van dat gerommel! En die zeurende rug,- en buikpijn!:x
ik heb echt helemaal geen gerommel of iets. vraag me echt af hoe dat moet voelen voor jullie man vind ook dat ik niet meer met de auto op pad moet gaan en geen boodschappen moet doen. hij is bang dat er ineens wat gaat gebeuren ik ga morgen heel brutaal het ziekenhuis bellen afdeling opname&planning of ik toevallig al in het systeem sta met een datum
Hier vind iedereen ook dat ik maar niet alleen de dEUR uit mag Maar ik kan heel moeilijk binnen zitten ik moet wat doen Vandaag ging ik dus stiekem t winkelcentrum in En wie kom ik daar ineens tegen? VL! Die was eerder vrij van werk dus ik schrok me wezenloos Werd gelijk naar huis gestuurd ach -_-" ADHD en hoogzwanger zijn hele gekke combo
Hahaha kimmylynn wat grappig. Zie t helemaal voor me Ik wil eigenlijk morgen ook nog ff de stad in. Twijfel nog wat ik zal doen. Kan moeilijk 2 weken binnen gaan zitten Word wel n leuk weekje komende week dames! Hoop dat ik ook mee mag doen
Haha ik zie het ook voor mij... alleen snap ik niet zo goed waarom je niet alleen op pad "mag" stel je loopt tot 42 weken dan wordt je toch gillend gek... ik wel in elk geval ik ga er gewoon alleen op uit hoor heerlijk.
Mamske super leuke foto's! Ook een paar hele romantische tussen hihi Kimmylynn ik zit er echt al een paar dagen aan te denken om een verbandje te dragen of in m'n tas te hebben. Haha zul je net zien dat je te laat bent. Of een extra broek ofzo...Mag je als er 'iets' gebeurt de ambulance bellen? Iemand dat al mee gemaakt? Ze kunnen toch niet alle zwangere opsluiten de laatste weken!? Hier rustige dag. Ook geen gerommel. Denk dat de antibiotica goed heeft geholpen. Wel erg moe! Ben nu laatste wasje aan t draaien want was gisteren in de V&D beland de prijzen circus. Niet zo goed voor de portemonnee want ze maken je hebberig, maar heb wel echt leuke kleertjes gescoord voor een meisje. Heb genoeg pyjama pakjes maar nu ook ventjes, truitjes met print en lange mouwen, leggings en ook een rokje 💖 Heb zin om m'n popje aan te kleden
Mamske mooie fotos! Ik ga er ook nog gwn op uit hoor. Kan echt niet thuis blijven zitten Vandaag naar zwemles geweestet zoontje.. Hij werd na het zwemmen niet goed de arme schat en begon op straat over te gevenm had zo met m te doen. Thuis maar gelijk in bedje gestopt. Hij voelde zich erna wel weer goed zei huj maar mpegen ochtens even kijken of hij naar school kan. Hij vraagt nu ook bijna dagelijks wanneer de baby komt haha! Wel druk dagje geweesy met als resultaat weer gerommel in mn buik.
Wat sneu Moesch! Mooie foto's Mamske! Leuk he, al dat shoppen Popol , aangezien wij weer een meisje krijgen heb ik me ingehouden, maar het liefst kocht ik de winkels leeg . Ik ga er ook gewoon op uit hoor, boodschappen, winkelcentrum enz. Ik ga niet alleen een of twee uur in de auto zitten naar Verweggistan, stel het begint midden op de snelweg, maar kortere stukken prima. We kunnen onszelf toch niet nog weken opsluiten. Mocht het nodig zijn spreek ik gewoon iemand aan op straat .
Pfoe, net 40 minuten pijnlijke harde buiken (om de 3 minuten, (voor)weeën?) weg liggen werken. Het lijkt gestopt, dus naar beneden voor een kopje thee. Kan nu even niet slapen van de adrenaline .
Hoi Kimmy! Gezellig hoor dat je ook wakker bent ! Heb je al een Rennie genomen? Dat helpt hier best aardig tegen het maagzuur. Ik ga mijn bedje opzoeken, hopelijk wat slapen zo.
Meijke heeft er nog wat doorgezet ? ik heb ook weer 0,0 geslapen. Ik kan gewoon niet meer liggen man slaap daardoor trouwens ook niet hahah heb m al aangeboden dat ie op de bank kan ( lees; heb ik ook meer ruimte ) maar helaas hahah
Oeh wat spannend, meijke evengoed... Mamske, mooie foto's! Balen zebra dat je niet kunt slapen, middagdutje ook niet zeker? Ik slaap gelukkig wel redelijk, wordt wel 4-5 keer wakker waarvan ik dan de meeste keren ook moet plassen, maar wel weer gauw in slaap val en ook bizar droom, haha, was vanochtend ook boos wakker geworden op mijn beste vriendin, haha. Gister bij vk, bloeddruk weer ok, 65/105. Kindje helaas niet ingedaald nog, beetje jammer, zal wel november worden ben ik bang.
Ahw balen juf kunnen ze daar niks aan doen? Meijke dat had ik ook een nacht en verdween weer als sneeuw voor de zon Hoop dat t bij jou een voorteken is op een naderende bevalling Nog meer babynieuws!! 13:15 naar de vk ben benieuwd heeft iemand hier ook last van de liezen K kan amper lopen door mijn rechter lies
Vervelend dat slechte slapen he! Ze bereiden ons alvast voor op de slapeloze nachten . Vond het heel spannend vannacht, dacht echt even dat het door ging zetten.
Juf, zegt niets over een latere bevalling hoor! Sommige kindjes dalen in tijdens de bevalling! Meijke spannend! Hoe ist nu? Hier ook steeds pijnlijke harde buiken steeds. Net naar supermarkt geweest moest echt ff tijdje stil staan om t weg te zuchten... Zachtjes dan he? Hahaha... En net alweer thuis ook al. Zo irritant steeds! Als dat gerommel nu alvast zorgt voor een beetje ontsluiting! Hihi dan scheelt dat weer! Gisteravond had ik ze om de tien minuten...anderhalf uur lang. En daarna stopte t weer.. Hele nacht geen last gehad. stom toch? En las de VK dan ook nog zegt dat ik gelijk moet bevalling omdat ze bang zijn voor een lanceerbevalling zou ik echt niet weten wanneer ik moet bellen! Kimmylynn, moest trouwens gisteren zo lachen om je berichtje dat je VL tegen kwam in het winkelcentrum... Dat zou ook echt een actie voor mij zijn! Haha, ik kan ook niet tegen binnen zitten,maar ik ga niet te ver meer weg. Eergisteren was ik bij mijn nicht das bijna uur rijden... Dat was voorlopig laatste keer!! Ik heb een nieuwe verslaving! SPECULAAS!! Jummmmmmie... Ook lekker op brood....
@kimmylynn, dat kan indalen zijn . Inmiddels al heel wat over gelezen. Geloof niet dat ze er iets aan kunnen doen. Sterker nog het kan zijn dat het kindje pas indaalt als je gaat bevallen.. Meijke, nu alles helemaal rustig? @an, klopt, ik heb het inmiddels gelezen. Ook mijn zus even geappt en bij haar waren ook de drie kids laat met indalen. Hoop nog steeds op oktober kindje, tot half november hebben we al zoveel verjaardagen, haha. We zullen het zien. Spannend ook voor jou, als ik het zo lees. Nu nog steeds onrustig? Ik heb qua dat ook helemaal geen last van iets, geen harde buiken oid, ook nog niet gehad..