16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kimmylynn bah dat is een vervelende nacht!
    Ik neem nu meestal als ik in bed lig nog een rennie en dan gaat het wel redelijk om in slaap te komen, maar als je er zo wakker van word is helemaal erg

2. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Ai.. Kimmylynn dat is heel beroerd... :$ Helpt het als je wat rechter op slaapt?
    Hier gelukkig geen last van maagzuur, en hopelijk houden we dat zo ;)

Gisteren dubbel goed nieuws gehad: dochterlief niet meer in stuitligging (jippie) en ons appartement is verkocht (zelfs boven vraagprijs) dus dubbel joy!! Betekend wel dat we snel een nieuw onderkomen moeten regelen voor 1 november!! (beroerdere tijd kan denk ik niet :( ) Maar we zijn al lang blij dat ons stulpje verkocht is!

Voor diegene waar verlof in zicht is.. wat heerlijk!! ik blijf nog een paar weken doorstiefelen (helaas).

Waarschijnlijk is deze vraag al een keer behandeld : maar waar willen jullie gaan bevallen ? (thuis / ziekenhuis / bevalhotel)?

3. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Kimmylynn wat een vervelende nacht :( Moet je een lange dienst werken vandaag?

Zebra Hoe is het met je bekken nog veel last?

smoothieluv Gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Heb je wel al iets op het oog?

Voor degene die zo met maagzuur zitten echt omeprazol werkt zo goed en kun je veilig gebruiken (heb ik al wel eens gezegd maar lijkt mij zo rot om er heel de tijd mee rond te lopen is echt onnodig)
    Ik had het ook heel erg en nu echt nooit meer zo fijn.

Hier een drukke week en volgende week ook nog... Maar wel hele leuke dingen vandaag eerst poetsen/opruimen en vanmiddag met mijn zusje en dochter boodschappen doen ze trouwt volgende week en we gaan ff de voorraad in hun huis maken (ze trouwen vanuit huis dus hebben nog niet veel boodschappen in huis)

Morgen weer werken (probeer een heel eind klaar te komen want volgende week nog 2 ochtenden en dan VERLOF :) )

Donderdag baby knuffelen mijn vriendin is zaterdag bevallen van een zoon na 3 dochters :) Ze woont 1,5uur hier vandaan maar wil de kleine echt in de eerste week zien zo schattig.

Hier is de kleine nog steeds niet gedraaid... Maandag groeiecho en dan is het zeer waarschijnlijk overdragen aan de gyn omdat hij in elk geval 2 weken voorloopt op groei en door stuitligging.

Slapen gaat hier eigenlijk heel goed of 1x eruit om te plassen of gewoon niet echt fijn bij de zwangerschap van dochter sliep ik zo slecht.

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Smoothieluv wat fijn gefeliciteerd met de verkoop!
    Hebben jullie al wat anders op het oog?

Liefdotje. Hier ook nog steeds een stuitligger. Ga jij eventueel een draaipoging of stuitbevalling proberen?
    BI heel veel last van helaas

5. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Zebra Vervelend dat je zoveel last hebt! Afgelopen week met de VK besproken dat als alles meewerkt (baby niet ingedaald en genoeg vruchtwater) dan toch een draaipoging omdat een keizersnee best heftig is als je al een kindje rond hebt lopen volgens haar.
    En ik wil een keizersnee eigenlijk echt voorkomen eerlijk gezegd... We horen het maandag spannend

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heb je Rennies in huis Kimmy? Werkt best aardig.

Hier schiet het ook niet zo op met de BI, maar goed, bijna verlof! Nog 6 halve dagen!

Gefeliciteerd met de verkoop Smoothi!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant

ja een keizersnede zal vele malen zwaarder zijn met nog een kindje dan dat hier vorige keer het geval was
    gelukkig heeft man 2 weken vrij, en de 3e week gaat hij halve dagen werken ( uren zelf in te delen )
    dus dat is wel te doen denk ik
    en mocht het daarna niet lukken heeft mijn moeder aangeboden ook af en toe langs te kunnen komen om te helpen.
    alleen is dat voor mij meestal zwaarder dan alleen thuis met de kleine.

hebben jullie dat niet ?
    misschien ligt het gewoon aan mij of de hormonen
    ik weet dat mensen het allemaal heel lief bedoelen om te helpen etc maar vaak is het dan drukker in huis of moet ik nog meer doen dan wanneer ik geen hulp heb.
    Ik wil mensen dan ook niet aanvallen omdat ze natuurlijk alleen maar willen helpen, maar voor mij hoeft t niet hoor. ik sla het aanbod dan 9 van de 10x ook beleefd af met dat t allemaal wel gaat :p

hier het kamertje nu echt helemaal klaar, alles is in huis , alles gewasen dus ben er klaar voor :D
    nog ongeveer 6 weken. klinkt dan weer zo lang!

heb nu pas volgende week dinsdag weer een afspraak staan, vind het wel lang tijd ertussen maargoed, zullen ze niet voor niks doen. dan zal het wel redelijk goed/stabiel gaan nu

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Prachtige buikjes kwamen er langs.

Kimmlynn. Wat vervelend joh van dat maagzuur. Kun je vanmiddag nog eventjes slapen?

Smoothie. Fijn dat ze uit de stuit is en gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Ik ga in het ziekenhuis bevallen (eigen voorkeur en ben medisch)

Gister onverwachts m'n babyshower gehad. Had het echt niet verwacht en ben zo ontzettend verwend. Het was echt heel leuk.
    Verder krijg ik toch wel meer pijntjes. Slaap ook heel slecht snachts door maagzuur/misselijkheid en dat helpt natuurlijk ook niet mee.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wat leuk Boommm een babyshower!
    hier wederom niets, vorige keer ook niet. en hoewel ik het ook niet verwacht had nu , zou het stiekem toch wel leuk geweest zijn

10. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jaa ik moest van 7 tot 4 werken maar 2 uur later ziek naar huis gestuurd
    Met toch een longontsteking net van de arts lig nu onder de dekens
    VL idd rennies laten halen
    Moet nog steeds veel spugen

Boomm wat leuk dat je een babyshower hebt gehad!

Zebra ik heb soms het idee dat ik borderline wordt door de hormonen haha het ene moment wil ik juist de lieve mensen om me heen en het andere moment wordt ik zoooooo pissed en onrustig als de deurbel gaat en men wilt koken en dit en dat

Meijke en liefdotje lekker! Nog heel fftjes dan verlof

Smoothieluv gefeliciteerd met het goede nieuws!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beterschap Kimmylynn, je mag nu natuurlijk niks van medicatie?

12. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dank je zebra liever niet idd de huisarts komt vanmiddag even kijen hoe het is enzo zuurstof meten etc
    Ben bekend met bronchitis/longontsteking en klaplongen heb het nu 2 niet gehad om eerlijk te zijn zal je net zien dat het komt als je hoogzwanger bent mooie timing hahaha

13. Muppet86

Muppet86 Actief lid

27 mrt 2014
    182
    0
    0
    Oei balen kimmylynn.
    In iedergeval heel veel sterkte en beterschap gewenst.

Ik vind de tijd nu wel heel snel gaan. Ik zei al tegen VL over 2 maand hebben we ons kleintje alweer thuis en over 4 á 5 weken hebben we de kleine al vast.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Beterschap Kimmy!

Hier vandaag weer een ander proefdruk geboortekaartje binnen, ik kon maar niet kiezen ;). Maar dit wordt m! Gelukkig!

Bedacht me dat ik nog vitamine D en K druppels moet halen. Ook op het lijstje gezet.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Vitamine D en K idd hoe zat dat ook alweer precies
    Straks ff opzoeken en dan ook nog halen

16. zarav

zarav Actief lid

14 feb 2014
    139
    0
    0
    NULL
    Zuid-West Frankrijk
    Veel beterschap, Kimmylynn.

Meijke, ik mag hier wel het eerste deel van de bevalling thuis doen. Ik mag zolang wachten als ik kan om naar de materniteit te gaan, zelfs met een eerdere keizersnede die nog geen 2 jaar geleden is. En ik zit op bijna een uur rijden van het ziekenhuis. Ik dacht dat er pas gevaar was voor het scheuren van de baarmoeder tijdens de persweeën?

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Kimmylinn wat balen! Beterschap!!

Las iets over vluchttas,. Hier nog niets ingepakt. Zit nog in de rommel betreft kamers.. Schiet niet op. Kamer van de meiden ook kleinr dan verwacht.. Ziet er zo krap uit :( balen!!

Zal binnenkort maar s beginnen aan vluchttas. We moeten na de bevalling nog even blijven ivm suiker.. Maar weten nog niet hoe lang. Dus pak n tas voor 2 dagen in en nog n tas voor 3 dagen en die laatste laten we dan thuis. Mochten we langer moeten blijven kan ml die ophalen.
    Moet ook nog n tas inpakken voor de kids. Die gaan dan naar opa en oma!

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kimmylynn. Oh nee joh, wat rot. K.t timing ook inderdaad. Heel veel beterschap!!

Meijke. Fijn dat jullie eruit zijn wb het geboortekaartje.

Ben de hele dag nog nauwelijks van de bank af geweest. Ja heb even boodschappen gedaan en in de zo'n gelegen, maar verder.. Pff ben niet vooruit te branden.

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Lekker blijven liggen Boommm :).

Pff, balen zeg... Vorige week het gevoel van een blaasontsteking, dus ingeleverd bij de HA. Het leek schoon maar voor de zekerheid op kweek gezet. Blijkt het streptokok bacterie :(. Blijkbaar draagt 20% vrouwen dat passief bij zich, maar als het tot blaasontsteking leidt is de bacterie actief en moet je bevallen aan een AB infuus omdat de baby er erg ziek van kan worden. Ik heb de gyn niet meer kunnen bellen (was na 16:30) maar van de huisarts wel alvast een AB kuur gekregen om in elk geval alvast die blaasontsteking op te lossen. Over twee weken dan weer een kweekje. Op internet is er veel over te vinden, maar niet heel duidelijk. Dus ik heb een topic aangemaakt op zoek naar ervaringsdeskundigen met hopelijk goede verhalen.

Bah :x. Wel heel blij met mijn voortvarende huisarts dat ze een kweekje heeft gedaan, want het leek schoon.

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Vervelend dat je de suiker niet onder controle krijgt Moesch! Voel je je ziek daardoor?

Deel Deze Pagina