WoW Zarav en Tikske gefeliciteerd! T komt voor iedereen nu wel erg dichtbij. Zijn er nog dames met 'klachten' vandaag?
Alles rustig in mijn buik . Net even heerlijk mijn nagels gedaan, terwijl het huis wordt schoongemaakt, super relaxt!
Wow, mis ik teksten? Hahaha, Zarav en Tikske ook al bevallen? Gefeliciteerd! Of staat dat in een ander topic! Jemig wat een baby's al! Ohhhh IK WIL OOK!!
Meijke, lekker dat je huisje lekker gepoetst wordt! Doe je je teennagels ook nog? Haha, ik wilde een poging wagen om ze ff opnieuw te lakken maar das zo lastig om erbij te kunnen!! Ik ga de slaapkamer ff flink uitzuigen. Hier momenteel geen harde buiken of iets dergelijks.... Helaas! Gisteren vertelde de VK dat ze meestal wel aan vrouwen ziet wanneer ze binnenkort gaan bevallen. Vaak zijn vrouwen dan helemaal op en moe. En voelt t alsof ze ongesteld gaan worden zei ze. Het kindje maakt dan een hormoon aan dat de bevalling gaat beginnen. Je eigen hormoon om de zwangerschap te blijven houden daalt dan erg en op een gegeven moment wordt dat zo laag dat je de zwangerschap niet meer vast houdt en de bevalling begint. En dan 'wint' het hormoon van het kindje... Grappig he, ik vond het wel interessant! Maar ik voel me helaas niet alsof ik giga ongesteld ga worden! Haha, ik krijg wel weer poetsdrang! vanochtend de douche al lekker uitgeschrobd! Nou meiden die zo gaan bevallen of keizersnede krijgen. ZET M OP!
Wow ik mis ook hele texten en ik denken dat ik voldoende meelees Whahaha heeft de volle man blijkbaar wel geholpen dus Gefeliciteerd titske en zarav! Ik ben ook echt kapot elk gaat dat ik kan vinden slaap ik Meneer komt sinds gister ook bij mn ribben (heerlijk gevoel) hahah Over 2 dagen Weer naar de vk van mij mag t echt gebeuren hoor
An! Poetsen? Wat is dat? Ik ga al met lood in mn schoenen een maaltijd maken voor als VL thuiskomt whahahaha Ik eet niet warm door de misselijkheid hij wilt nu steeds eten afhalen omdat Ik zo kapot ben maar vind ik ook zo sneu Het zijn wel makkelijke gerechten Maar badkamer poetsen echt zo knap van je xD
Kimmylynn, ik heb dat ook niet steeds hoor die poetsdrang! Hihi? Toevallig vanochtend wel. Maar soms ben ik zooooooo kapot dat t me niet meer lukt! Jij moet idd ook wel kapot zijn! Pfff zwaar is dat dat t nog steeds niet doorzet he? Heb met je te doen! En van dat eten koken, heb ik momenteel ook geen behoefte aan. Warm eten smaakt me ook steeds niet. Brood en veel zoetigheid wel!
Tiske en Zara werden volgens mij ingeleid. Berichtjes staan op de Facebook dus jullie hebben niets gemist. Gister bij de kinderarts geweest, ze was weer mooi gegroeid en weegt nu 2900 gram en is 45,5cm! Dat ze moeite heeft met haar temperatuur komt omdat ze zoveel moeite moet doen om haar flesjes leeg te drinken. Dit kost veel energie en die heeft ze dan niet meer om haar temperatuur te regelen. Goed warm houden dus. Verder is ze door de APK heen dus Vind het wel een spannend topic nu
O ja, goed idee, straks mijn tenen ook nog proberen . An, actief hoor, aan het poetsen! Booomm, super fijn dat ze zo lekker aankomt en haar flesjes drinkt! Rommelt het nog bij dames? Hier noppes nada helaas...
Ik zit hier steeds ff te spieken! Haha! Net ff bijna twee uurtjes geslapen... En droom dan weer dat ik dan t bevallen ben...
Meijke is t gelukt met je teennagels? Kimmylynn, hoelang laten ze jou zo lopen? Kunnen ze niet je vliezen breken?
Tikske en Zarav, gefeliciteerd!! Kimmylynn, je bent straks toch inderdaad helemaal versleten als je zo door blijft lopen?? Willen ze je niet inleiden ofzo? Als je bij de Facebook groep wil, kun je me even een pb'tje sturen met je Facebooknaam. Ik ben de beheerder en zonder uitnodiging kom je er niet op Meijke, wil het lukken met je teennagels? Pfff ik heb er op het moment echt een hekel aan om iets onder mijn buik te moeten doen. Schoenen aandoen is al een drama en scheren doe ik een keer in de week omdat ik niet met een complete jungle van onderen wil bevallen Hier echt een baggernacht gehad. Gisteren overdag was m'n buik rustig, maar rond etenstijd was dat over, ik kreeg weer zo'n kramp onderin. Midden in de nacht werd ik wakker met echt onwijze kramp en de baby was ook nog eens kopstoten aan het geven naar beneden toe wat de pijn nog even versterkte. Ik was er op een gegeven moment echt van overtuigd dat ik vandaag zou gaan bevallen, ik lag echt te wachten tot de weeën zouden beginnen. De pijn trok helemaal door naar mijn rug en ik kreeg het er helemaal koud bij en een of twee keer een harde buik erbij... Helaas... Na een bezoekje aan het toilet zakte het wat af en kon ik verder slapen. Uiteindelijk nog een keer wakker geworden met kramp en vanochtend kwam het ook weer opzetten. Nu is het weer weggetrokken. Pfff, ik ben zo benieuwd wanneer het een keer door gaat zetten. Ik moet wel zeggen dat ik het nog niet vervelend vind... Iedere keer als ik kramp heb krijg ik hoop. Ml vindt het ook prachtig. Toen ik hem vanochtend vertelde wat een drama nacht ik had gehad, kreeg hij een grote glimlach op zijn gezicht en liep naar me toe om een kus te geven op mijn mond en op mijn buik. Zo lief
An & mamske Ja ze weigeren het echt hoop dat ze er bij de normale controle van gedachten veranderen K hoop ook echt op verlossing mn moeder belde net die heeft net een nieuw kraamgezin en die had dit wat ik had ook een week en de vk wou ook biks bij der Doen Lekker dan pff
Mamske zo lief hij kan ook niet wachten haha Laten we hopen dat t bij ons lkker doorzet Stuur je dan ook ff een pb
Moes, zarav en tiske van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Wat fijn dat ze er zijn en de bevalling achter de rug is! Iemand het nog over longrijping tegenwoordig doen ze het ook als voorbereiding bij redelijke vroege keizersnedes tot een week of 37