Bevallingslijst: 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 21 Oktober. IJsbeer - 37 jaar - 1e kindje ♥ meisje 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen 09 September. Orchidee88 35+0 meisje 15 September. Boommm 34+6 meisje 24 September. Hartlief 36+3 meisje 07 Oktober. Tikske 37+5 meisje 07 Oktober. MoesCH 38+1 meisje 07 Oktober. Zarav 38+1 jongen 08 Oktober. Worteltje13 38+6 meisje Afspraken: 14 oktober : Meijke gyn gesprek inleiden
Ik heb in week 32 tm 34 in het ziekenhuis gelegen met weeen.... remmers en rijpers gekregen. Nu al vanaf die tijd weeen maar het zet niet door met als gevolg dat ik al weken niet meer slaap... en door het vocht zijn mijn vingers ontstoken.
Wat raar dat ze dat wel doen. Ik wilde ook graag longrijping krijgen, maar ik kreeg te horen dat ze dat niet meer deden na 34 weken en ik met 34.6 beviel.
Anoniempje, sorry dan heb ik dat wrsch gemist! Heb je je voetreflexzone al gehad? Herkennen jullie dat dat je momenteel ff geen zin in bezoek hebt van familie/vrienden etc? Dat je meer behoefte hebt aan rust en je eigen gezin genoeg is? Of is dat nu raar van mij? Ik vind iedereen heel lief maar ik keer steeds meer in mijzelf...
An, ik heb er ook last van! Ben ook wel erg moe en gewoon niet zoveel zin om gezellig te doen. Hopelijk is t een goed teken
Heel herkenbaar. Ik vind het al "vervelend" als mensen me bellen. Dan denk ik pff laat me toch met rust. Hopelijk komt dat weer goed haha
Ik heb ook niet veel zin in al die "gezelligheid" hoor... vind t ook vervelend als sommige nu ineens gaan whatsappen. Heeey hoe is t nou?? En??? Rommelt t al?? Nog ff he meid!. Pfff leave me alone:x Haha. Ben er duidelijk klaar mee
Ben blij te lezen dat jullie het herkennen vd 'gezelligheid'! dacht dat t aan mij lag... Wuppie, dat appen word ik ook gek van.. steeds vragen of er iets is! Alsof ik ze zou vergeten! Haha, wel lief van ze hoor! Pffff heb echt weer een slechte nacht gehad. Hele nacht zo'n pijn bij het slikken. Niet in mijn keel maar dieper. Ik denk dat het maagzuur is... Rennies helpen ook niet echt meer... erg naar gevoel. Hele nacht weinig door geslapen. Drie kussens hielpen ook niet. Iemand tips?
An, helaas geen tips. herken het niet van het slikken ik neem nu in bed 2 rennies en dat gaat dan wel redelijk. heb het nu vooral heel erg benauwd elke nacht vannacht weer bijna niet geslapen, begint me nu echt op te breken. bleh eens even kijken wat we vandaag gaan doen, denk een rondje door het hele huis wat poetsen
Sorry ook geen tip. Vooralsnog werken rennies hier wel... Hier ook dramatisch geslapen... bleegh... Word tijd dat onze ukkies komen!
An, antagel kan goed helpen,te verkrijgen bij de apotheek. Ik herken het ook. Zodra ik iets teveel heb afgesproken voel ik me heel onrustig,heb behoefte aan tijd voor mezelf. Denk ook mede doordat de eerste weken verlof bestonden uit die stress,wil nu echt even tot rust komen. Gisteren controle gehad,kindje zit al mooi vast in bekken! Denk zelf dat het nog wel even gaat duren, buik is rustig.
Hier ook geen behoefte aan "gezelligheid" Zei gister nog tegen VL dat ik zondag een verjaardag heb Kijk er zo tegenop De rest van de vriendinnen verteld dat we weer afspreken na de bevalling die zijn zo enthousiast met de zwangerschap ik wil liever lekker alleen zijn nu
Hoi meiden Iedereen een beetje geslapen? Vorige nacht was ik 3 uur wakker... Nu heb ik van 22.30 tot 08.00 geslapen... Met 1x plassen tussendoor echt heerlijk. Dochter is van 09.00 tot 14.00 naar het kdv ik moet om 11.00 in het ziekenhuis zijn voor ctg en echo ben benieuwd... Wat jullie zeggen over visite heb ik niet heel erg heb alleen liever dat ze hier heen komen dan dat ik zelf weg moet haha. Gisteren nog een verjaardag gehad hebben daar gegeten en ik ben met onze dochter om 20.30 naar huis gegaan zodat ze lekker naar bed kon. Is het nog aan het rommelen bij iemand? Heel veel suc6 als het echt zo ver is
Suus, bedankt voor de tip! Zal apotheek Es' vragen! Kimmylynn, verjaardagen doe ik niet meer! Haha klinkt lullig maar ik trek dat niet.. Ben zo op mezelf nu. Zal toch wel voorbereiding zijn op de bevalling denk ik... Visite etc is me ook te druk ofzo. Terwijl ik dat paar weken geleden niet had.. Trek me beetje terug in mijn hut! Maar dat hebben jullie ook gelukkig! Kimmylynn, waar blijft je baby? Haha ik zag bericht van kimmylynn als laatste, dacht echt dat je ff ging vertellen dat de beeb er was! helaaaaassss... Hier ook niet echt tekenen van een bevalling helaas! BEEB, WAAR BLIJF JE NOU???
Oeh kimmylynn, is hier online, zie ik , ben benieuwd. Ik ben nog wel echt van de gezelligheid, maar inderdaad wel liever hier thuis en dan wel echt de vrienden die zich ook thuis voelen hier, zodat ik niet alles hoef te verzorgen voor ze, maar dat zij ook eens wat te drinken pakken of wat eten. Komend weekend op kraamvisite, maar is wel uurtje rijden, zouden jullie dat nog gedaan hebben met 37,5 weken zwanger? Ben wel ff benieuwd.
Juf, zaterdag heb ik ook een verjaardag. Is wel van onze beste vriend, 3 kwartier hier vandaan, maar daar twijfel ik zelfs over. Zaterdag 37 weken zwanger. Doen waar jij je goed bij voelt. Zit iedereen eigenlijk nu op de fb groep. Vind het lastig bijhouden zo op zp en fb tegelijk. Misschien n idee om op fb verder te gaan?
Ik heb geen fb @misslinnie, ja klopt dat was ik sowieso van plan. Afspraken die ik nu maak zijn allemaal onder voorbehoud. Dat benoem ik ook. Was zelfs iemand die daar niet van gediend was. Nou ja dan niet hoor
Ik plan alleen nog dingen op korte termijn. Niet meer voor over een week ofzo.. geen idee hoe het zal lopen.. verjaardagen die doe ik ook niet meer. Geen fut en zin meer voor. Evenals ver rijden. Half uur is mn max. Mits ml mee is. Ga niet meer alleen. Zit nu te dicht bij de 38 wkn. Dus dat voelt niet fijn meer. Boodschapje of iets doe ik nog wel met dochter. Maar dat is gewoon dat we dan even lekker buiten zijn... Kan niet wachten tot uk er is. Ook al vind ik het wel weer spannend allemaal! Gisteravond vk geweest. Alles was nog steeds ok!