Iemand die daar niet van gediend was Juf?? Hoe durven ze.. wat zegt diegene dan?? Maak ffies fb aan dan is makkelijker als hier. Haha
Juf ik zou het kraambezoek wel aandurven. Maar op dat termijn had ik ook geen last of voortekenen etc Nog steeds niet echt trouwens Als het geen keizersnede zou worden liep ik denk ik tegen de 41wk!
Haha, sorry ga geen fb aan maken. Nou diegene vond het belachelijk dat het onder voorbehoud was. Ze zei, zo kan je toch geen afspraken maken?! Dus ik zei, nou ik zou het toch fijn vinden als ik nog af kan zeggen als het begint te rommelen, want ik wil toch echt alleen ml erbij hebben. Zij vond dat onzin, want zo'n vaart zou het toch niet lopen. Prima, dan hoeft het voor mij eigenlijk helemaal niet meer, als je dat al niet begrijpt, pff, dramaqueen!
Echt he, sommige mensen begrijpen er niks van. Als je het niet begrijpt, even goede vrienden maar dan ga je er toch niet heen. Voor haar een gemis.
Ja, het is 1 ding dat je het niet begrijpt, maar dat je iemands keuze daarin niet echt in kan respecteren. Diegene had ook kunnen zeggen, van oké, ik zou dat niet zo doen, maar ik accepteer dat jij dat anders ziet en dus doen we het onder voorbehoud.
Wat suf inderdaad. Als ze dat niet begrijpen, jammer dan! Ik plan wel gewoon bezoekjes in, maar alles onder voorbehoud.
Hallo allemaal, kort berichtje want nog een beetje zwakjes in lziekenhuis. Gisteren, 8-10, is onze prachtige dochter Rosa.lie geboren! Alles is goed met haar. Succes voor de dames met de laatste loodjes en gefeliciteerd voor de andere bevallenen. Ik hoop dat alles goed is gegaan.
Ik heb mijn voetreflex gehad maar de kleine zit er nog steeds in. Het rommelt niet eens meer. Babytje is ineens heel rustig en ik heb als een roos geslapen dus het heeft averechts gewerkt haha.. maar ach..even goed slapen is ook niet verkeerd. Heb nu alleen super honger.. word zelfs helemaal bibberig... niet normaal... dat had ik in het begin van mijn zwangerschap ook en nu weer.
Was een grapje van fb hoor Juf. Maar wat een belachelijke reactie van diegene zeg... niet zo'n vaart lopen. Dat weet je nooit! T kan zomaar ineens zover zijn hoor. Jammer voor als ze er geen begrip voor heeft dan toch. Jammer anoniempje dat het juist avenrechts gewerkt heeft...
Ja echt he, meijke en Wuppie? Blij dat jullie het met me eens zijn, denk soms wel eens dat het aan mij ligt (inclusief al mijn hormonen). Ijsbeer, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Ijsbeer!! Alweer een baby!! Joehoe! Van harte gefeliciteerd!! Juf, ik vind dat ook belachelijk! Ik zou er nooit weer heen gaan! Haha! Ligt echt niet aan jou hoor! Hier trouwens ook af en toe vreetbuien! En dan ineens heeeeel erg honger. Behalve avondeten. Daar word ik echt misselijk van.... Bahhhh.... Ik vind het soms zo'n raar idee dat het zomaar kan gaan beginnen he? Best wel spannend eigenlijk! Heb t idee dat mijn hormoon huishouding ook veranderd. Ik had zulke mooie nagels... Helaas niks meer van over! En had zo'n mooie huid ineens. Maar nu begint er af en toe weer een puistje te komen...
Ijsbeer, gefeliciteerd!!! Juf, wat een rare reactie zeg. Ik vind het überhaupt al netjes dat je erbij zegt dat afspraken onder voorbehoud zijn, ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat mensen dat snappen. Als ik iets afzeg (nu gaat dat bij mij op het moment alleen om Skype afspraken ivm de afstand, maar toch) ga ik ervan uit dat ze 1+1 heel goed op kunnen tellen An, ik snap dat je baalt, maar de hormoonhuishouding die verandert betekent misschien wel dat je snel je kindje in je armen hebt! Oef en vreetbuien... Check!! De afgelopen dagen valt het mee gelukkig, maar vorige week heb ik echt alle kastjes hier in huis leeggevreten! Anoniempje balen zeg! Maar wat niet is kan nog komen, misschien is het een stilte voor de storm. Weet je waar de bibberigheid vandaan komt? Bij mij was het toen de lage bloeddruk en dat heb ik nu ook weer een beetje. Ik zorg nu dat ik op de slechte momenten (vooral na het douchen) dropjes eet... Hier is het weer helemaal rustig in mijn buik. Ik mag niet zeuren, ben pas 38 weken, maar ik baal er stiekem toch behoorlijk van. Gisteren drie keer wakker geworden met kramp en 's middags tijdens het huishouden kwam er nog een keer zo'n heftige kramp opzetten dat ik even moest gaan zitten... Ik was er echt van overtuigd dat het langzaamaan wel ging beginnen en nu... Helemaal niks meer! Baby'tje kom nou!!
Bevallingslijst: 16 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje ♥ meisje 17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen 18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje 19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje 20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen 20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje 20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje 23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing 27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje 27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen 28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje 29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing 30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen 01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing Bevallen: 10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen 09 September. Orchidee88 35+0 meisje 15 September. Boommm 34+6 meisje 24 September. Hartlief 36+3 meisje 07 Oktober. Tikske 37+5 meisje 07 Oktober. MoesCH 38+1 meisje 07 Oktober. Zarav 38+1 jongen 08 Oktober. Worteltje13 38+6 meisje 08 Oktober. IJsbeer 38+1 meisje Afspraken: 14 oktober : Meijke gyn gesprek inleiden
Oh, en voor de Facebookgroep: Ik ben inderdaad de beheerder. Stuur even een pb met je Facebooknaam dan kan ik je toevoegen!
Gefeliciteerd ijsbeer! Juf nou wat een irritante reactie zeg! Dan ben je ook gauw klaar! Hier veel slapen tussendoor en een pijnlijk lichaam Zo ff toch eigenwijs naar de winkel lopen heb zin in een puddingbroodje Heb toch lang met VL moete discussiëren om "toestemming te krijgen" Maar hij loopt wel mee (winkel is aan de overkant nog geen 5 min lopen -_-" )
Wat zijn er al veel meisjes geboren! Ik ben zoooo benieuwd of wij een jongen of meisje krijgen... Kimmylynn haha ik moet zo lachen om jou man! Waarom mag je niet alleen? Waar is hij bang voor? Wij gaan zo lekker spaghetti eten en jullie?
Nog een baby erbij! WoW dat gaat snel. Gefeliciteerd Ijsbeer! Wij hebben nog eten van gisteren lekker makkelijk. Baby is er nog niet Heb net wonderolie gehaald. En een flinke stuk gewandeld met partner naar t winkelcentrum. Erg veel pijn maar bijna geen weeën meer helaas. Heeft iemand ervaring met wonderolie? Hihi weet nog niet wanneer ik t ga proberen.
Popol mijn moeder zweert erbij en raad het mij ook aan! Ik weet in iedergeval dat ananas, seks en bitter lemon nie helpen bij mij Waar heb je ee wonderolie gevonden trouwens? Verder zou ik eem puddingbroodje halen maar Vond dat ik wel meer mocht kopen ahaha