Inderdaad al veel meisjes! Waar blijven de jongens ? Haha Kimmy, waarom mag je niet meer naar de winkel van je man?
Fles gehaald bij de Etos. Gewoon eigenmerk. Haha denk dat ik t morgenavond ga proberen. Fijne avond moeders en dames die nog aan t wachten zijn! X
hahaha Kimmylynn ik moest echt hardop lachen om je boodschappen. lekker hoor!! Ik durf niks te eten, ben zo misselijk bluh. Wil iemand de lijst van me overnemen om de bevallingen etc bij te houden ? voor als ik het binnenkort niet meer kan wel wifi in het ziekenhuis maar op mobiel is dat niet echt handig!
Ohhh Kimmylynn, je maakt me jaloers met die foto!! Ik had vorige week een enorme vreetbui en voel er langzaam weer eentje opkomen... Ik probéér het nog uit te stellen zo lang als 't kan! Popol, mijn moeder vertelde toevallig vorige week over wonderolie. Zij zei dat het gevaarlijk was, omdat de olie in je longen kan komen als je moet spugen tijdens de weeën. Ik heb het even gegoogled, maar kom niet echt onderzoek tegen dat dat bevestigd... Wat ik wel veel tegenkom is dat als je het neemt als je baarmoedermond nog niet week genoeg is, je behoorlijke krampen en diarree kan verwachten zonder verder effect :S Ik heb ook eens gegoogled op weeën opwekken. Nog wat leuke ideeën: - Bij iemand achterop de fiets gaan zitten en over een hobbelige weg (Ik zie mezelf al gaan, hihihi! Denk dat die fiets meteen achterover kukelt!!) - Je laten masseren. Er schijnen bepaalde drukpunten in je lichaam te zijn die weeën op kunnen wekken. Vind ik een goed excuus om ml te motiveren wat vaker te masseren
Meijke hii doet alsof de baby er spontaan bij de kassa uit kan floepen ofzo xD en het viel me ook op dat we veel meiden hebben haha Popol ohh ben echt benieuwd! Ik ga morgen ook even naar de etos dan maar Zebra haha erg heh mijn frustratie boodschappen Goed dat je dat zegt trouwens heb je het bestandje al standaard op de pc? Anders kan je die naar me mailen wil ik het wel voor je doen
Mamske jaa ik kon t nie meer uitstellen haha de ananasharten zijn zo goor echt niet normaal het helpt niet heb er twee op erg zonde als je zo iets voor niks eet hahaha Frambozenbladthee? Zag ik ook ergens staan schijnt ook niet erg lekker te zijn ook
Wonderolie zou ik niet doen... je kan er mega krampen en diarree van krijgen en heeft toch geen effect je lichaam moet het toch echt zelf doen.
Over wonderolie: m'n tante zei 2 eetlepels.... Nu heb ik echt zin om t te proberen. Stel je voor t werkt wel hihi Heeft niemand positieve ervaringen?
Wonderolie zou ik niet doen.... Heb wel eens gehoord dat de baby t dan benauwd kan krijgen en in t vruchtwater kan poepen?? Weet niet of t echt zo is hoor... En je schijnt er mega krampen van te krijgen en diarree.. Lekker smakelijk met de VK zo dicht erop!! Hahaha! Maar goed zelf weten! Heb wel een tip! Potje geduld! Haha misschien te koop bij de Kruidvat? Ohhhhhkimmylynn ik ben jaloers op jouw boodschappen! Hihi! En die man van jou is wel erg zorgzaam! wel lief hoor! Zijn jullie ook bang dat je moet poepen bij de bevalling? Waaaaaahahahaha! lijkt me zoooooooo gênant! Zo'n zin in chocola! Maar ik durf niet meer! Haha heb gisteren zoveel gesnoept en afgelopen nacht zo'n last van gehad! Ik durf niet meer! heb wel antagel! Goed spulletje trouwens! Idd wat een meisjes! Kimmylynn, ik denk dat wij onze babyboys ff op de wereld moeten zetten! Dan komt t wat meer in evenwicht! Zullen we dat deze nacht ff doen??
Hier nog niks geen voortekenen.....ja misschien af en toe oefenweeen. Over wonderolie: er is mij door een vriendin verteld, dat het bij beide kinderen de bevalling heeft opgewekt zonder complicaties. Ze had bij beide kinderen 1 dag voordat de bevalling begon wonderolie genomen. Dus wonderolie genomen en de volgende dag bevallen. Schijnt dat jouw darmen dan flink aan het werk gaan dat daardoor de weeën beginnen.
Pff sorry voor mn ego bericht Ik zit er helemaal doorheen Ik heb zo een onwijze pijn in mn rug Alsof ik mega ongesteld moet worden k kan wel janken Morgen ochtend naar de vk trek dit niet meer
Wat naar voor je Kimmy! Ik ben benieuwd of je al ontsluiting hebt, misschien wil ze je strippen. Sterkte en succes bij de VK straks.
Vervelend kimmy! Hoop dat ze wat kunnen doen! Hier buikkrampen! Maar volgens mij zijn het mijn darmen! Heb er nu een uur last van! En dus ook al een uur wakker! 😔😔ben moe!! 😉
An mooi dat de antagel werkt! Er valt hier altijd wel wat bij te lezen s nachts haha. Had gisteren ook last van kramp maar waren mijn darmen. De buikgriep heerst nu bij mij in de familie, hoop dat het verder achterwege blijft. Hier ook nieuwsgierig naar het geslacht! Nou maar weer eens een poging doen om te slapen,meestal val ik pas tegen 8 uur weer in slaap
An en Suus, ook al zo'n rot nacht dus. Ik heb van 3 tot 5:30 wakker gelegen . Geen voorweeen ofzo, gewoon klaarwakker...
Zometeen om 10 uur extra controle ivm hoge bloeddruk, daarna nog maar weer een paar uurtjes naar bed.