16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Dag allemaal,

Ten eerste gefeliciteerd alle dames die al een kindje hebben gekregen...:D :D Ik schrijf niet vaak wat, maar zo om de paar dagen dan lees ik even en zie er weer een paar prachtwonders tussen staan.
    Het lijstje met bevallingen wordt steeds kleiner en geboorte steeds langer :)

Kimmylynn wat vervelend dat je nu al dagen met deze voorweëen rondloopt... ik hoop dat je snel een wondermiddel vindt dat je gaat helpen! Over rozenblad thee, deze drink ik al een tijdje, volgens mij helpen deze meer met 'sterke weeën' dan als een weeën opwekker...maar ik zou lekker alles uitproberen!!

Wat ook grappig om te zien is (niet grappig voor diegene zelf) de nachtelijke conversaties, zo tussen 2:00 en 5:00.... geeft toch een soort verbondenheid ;)

Merk dat ik hier ook dat ik geen behoefte meer heb aan afspraken etc.. helaas luister ik niet naar mezelf dus dagelijks zoef ik weer met de fiets door de stad om her en der af te spreken. Gisteravond nog met vriendinnen uit eten geweest bij de japanner (sushi)...?!?!? Als ik dan in het donker weer naar huis fiets merk ik dat ik de stad een beetje 'eng' begin te vinden (mensen zijn druk/drank).. iemand hier ook last van?

Ben benieuwd wie er vandaag/ dit weekend aan de beurt is...?!? Kimmylynn?? of misschien wel Zebra??? ;)

Succes allemaal :D

2. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ah Meijke, dan hebben we elkaar gezellig afgewisseld. Ik was van 5.30 tot 6.00 wakker ;). Geloof dat de kleine inmiddels aan het indalen is. Vannacht wakker geworden met flink wat pijn in mijn liezen en straalde uit naar mijn been, voornamelijk aan de rechterkant veel last. Ook nu weer veel last. Hoop zo dat dit indalen is, maandag naar de vk, kan ze het meteen controleren.

3. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nou moet nog een week zo door voor ze
    Met een voorstel willen komen
    De weeën lopen heel langzaam op
    En ik moet dan paracetamol nemen zo nodig
    En bellen als de paracetamol niet meer werkt

Not so happy wou juist zo veel mogelijk pillen vermeiden in de zwangerschap maar goed

Zebra voor jou wordt t ook echt spannend heh!

4. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Meijke ze wou nog niet kijken voor ontsluiting omdat ze het ddan zou opwekken? En strippen doen ze niet voor de 40 weken -_-"
    Hoe is het nou met je bloeddruk? Ik lig nu ook al weer in bed

Wonderolie mijn moeder schijnt het bij mij en mn broertje gebruikt te hebben
    K hoorde dat t vroeger aan kinderen werd gegeven om te ontwormen?
    Ben je wel gelijk leeg 😂

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh, ik denk dat er baby's bij zijn gekomen...spannend :)!! Volgens mij moest iemand zich al vroeg in het zkh melden ;).

Ik lig al ruim een uur in bed, maar dametje is zo actief, ik heb niet geslapen. Zo dochter halen, studiemiddag van de crecheleidsters. Vanavond dan maar op tijd erin.

6. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Kimmylynn wat irritant dat ze je zo lang laten doorlopen! Waarom strippen ze niet?
    Hmmmmm handig zo'n kuur voor wormen! Haha! Mijn moeder heeft t ook gebruikt bij haar drie kids. Je schijnt er idd erge krampen van te krijgen en je bent kort daarna leeg!! Haha! Maar ik durf het niet!

Heb nog steeds krampen... Weet niet wat t is... Denk dat t mijn darmen zijn. Of t rommelt!?

Wij gaan zo nog ff een mozesmandje kopen. Wilde de kinderwagenbak bij ons op de slaapkamer zetten maar de kinderwagenbak wordt afgeraden ivm wiegendood... Voor buiten maakt t niet uit maar binnen schijnt t niet zo goed te zijn! En de wieg past niet naast ons bed! :cool: dan maar een schattig mandje. Ze zijn in de aanbieding bij babydump! ;) nu 59,00 euro!

7. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Hihi ja Meijke, ik zat ook al te zoeken of ik al een berichtje van iemand zag! Spannend! :D

8. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    Hi ik durf ook niet aan de wonderolie hoor. Haha
    Hier last van m'n buik maar zet niet echt door. Hoe voel jij je Kimmy?

Weet je waar ik klaar mee ben? Die vieze smaak in m'n mond. T lijkt deze dagen ook weer erger geworden BAH

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

Lees dat er al heel wat baby's geboren zijn! Gefeliciteerd met jullie kleintjes!

Voor de dames die aan het wachten zijn, zo spannend! Het kan elk moment beginnen!!

Hier even in het kort:

Maandagochtend moesten we ons om 8u melden in het ziekenhuis. Had al 1-2cm en kreeg een ballon.
    Ballon zorgde voor wat harde buiken maar deed verder niet veel. De ballon viel er rond 4u in de middag uit en verder nergens meer last van gehad.
    Dinsdag ochtend om half 8 kwam de gyn ff kijken en had 3cm maar kleine lag nog niet heel diep en de bmm lag nog wat naar achter. Ze besloot om misoprestol tabletjes te geven om wat weeen op te wekken want had verder ook nergens meer last van.
    Om 8u 2 tablettjes gehad en aan de ctg. Weeen begonnen langzaam te komen. Rond 11u zat ik op 5cm en mocht naar de verloskamers om de vliezen te breken.
    Vliezen werden om 11.30 gebroken en de weeen werden heftiger.
    Om 12.44u zat ik op volledige ontsluiting en mocht persen. Om 12.46u werd de kleine dan eindelijk geboren!!!

De bevalling was zeer kort maar vond t wel erg heftig! De weeen waren in het begin prima te doen maar de laatste weeen waren zo heftig dat ze niet meer op te vangen waren! Kreeg intussen ook nog een infuus met weeenopwekkers alsof mn eigen weeeen al niet genoeg waren :p

We moesten een nachtje blijven om de suikers van de kleine in de gaten te houden. Eerste meting zat ze op t randje voor een infuus dus kreeg ze een cupje kunstvoeding.. Ik ben meteen gaan kolven en de volgende voeding kreeg ze mijn eigen melk uit een cupje.. De metingen daarna waren gelukkig goed en ze mocht weer aan de borst.
    Woensdag mochten we naar huis en ze doet t hartstikke goed!!
    Wel weer ff wennen aan de gebroken nachten en een ritme vinden met de kindjes!

10. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Moesch bedankt voor het delen van je verhaal, toch altijd weer leuk om zo een beetje met elkaar mee te kunnen leven, al is het achteraf.

Kimmy wat raar dat ze niet willen inleiden voor de 40 weken. Tegen die tijd ben je helemaal gesloopt lijkt me! En wat een lieve vent heb je trouwens :)

Smoothie, op zich niet verkeerd hoor om een beetje eigenwijs te zijn. Als je nu alleen maar binnen gaat zitten duurt het alleen maar langer!

Hier gisteren na een dag zonder ook maar enig krampje naar de bieb gewandeld met ml. Het is niet ver, maar wat was het zwaar. Pff vanaf dat we er vlakbij waren tot het moment dat we weer thuis waren stond mijn buik helemaal strak van de kramp. Daarna op de bank lekker laten vertroetelen door ml. Ik hoefde zelfs niet zelf mijn glas drinken van het tafeltje te pakken hihi :D

Ik hoopte dat een beetje beweging wel eea op zou wekken, maar helaas. Ik heb echt geslapen als een roosje vannacht. Rond een uur of 5 werd ik voor het eerst wakker met een volle blaas... Echt laaaang geleden dat ik zo lang aan een stuk heb geslapen!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn dat jullie thuis zijn Moesch! Klinkt als een heftig laatste stuk.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Vanochtend om 10.59 bevallen van onze dochter! Ze weegt 3220 gram en 44 cm
    Na een wat moeilijke start door veel vruchtwater binnen gekregen te hebben en wat moeite met haar temperatuur omhoog krijgen gaat het nu helemaal goed. Ik ben wel heel moe en best veel pijn aan de wond.
    maar heel trots en gelukkig en grote zus is helemaal in de wolken!

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd Zebra! Mooi gewicht heeft je kleine dame :). Hopelijk herstel je snel en mogen jullie zondag naar huis!

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Bevallingslijst:

17 Oktober. Muppet86 - 28 Jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥
    jongen
    18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    19 Oktober. Popol - 30 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    23 Oktober. Liefdotje - 26 jaar - 2e kindje ♥ verrassing
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    27 Oktober. Wuppie30 - 32 jaar - 2e kindje ♥ jongen
    28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    30 Oktober. Trixie77 - 36 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing

Bevallen:
    10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen
    09 September. Orchidee88 35+0 meisje
    15 September. Boommm 34+6 meisje
    24 September. Hartlief 36+3 meisje
    07 Oktober. Tikske 37+5 meisje
    07 Oktober. MoesCH 38+1 meisje
    07 Oktober. Zarav 38+1 jongen
    08 Oktober. Worteltje13 38+6 meisje
    08 Oktober. IJsbeer 38+1 meisje
    10 Oktober. Zebra 39+1meisje

Afspraken:

15. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Nogmaals gefeliciteerd zebra!

16. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Zebra, wat super! En wat een mooi gewicht! Lekker van genieten meid! Ik hoop dat je wond snel beter wordt!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dankjewel!

18. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Zebra! Lekker genieten van je babygirl.

19. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hey Zebra, gefeliciteerd met jullie kleine meid! Lekker genieten met zijn viertjes, heerlijk! Hoop dat je wond gauw goed geneest.Xx

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd zebra!!!

Deel Deze Pagina