16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Wuppie!!

2. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Wuppie, jaloers op jouw datum hoor! Hihi!

Grrrr hier ook alweer uur wakker!! Net twee boterhammen opgegeten! Das standaard s nachts inmiddels! :D

Gisteravond weer mega kramp en zonet om vijf uur weer ff en daarna weer weg! :x stom gedoe!

3. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Gefeliciteerd Wuppie! Klinkt inderdaad als een hele fijne bevalling. Geniet van je mannetje!

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gisteravond een fijn gesprek gehad met de gyn. Of de natuur doet zijn werk in de komende 2 weken, of ze wordt met 41 weken gehaald. Geen inleiding dus. De kans dat een natuurlijke bevalling opgewekt door inleiding slaagt is klein en de risico's van inleiden na een KS groter. Morgen afspraak met de vpk om een datum uit te kiezen. We hopen dat ze zelf komt voor eind oktober zodat ik mag bevallen, wel een gek idee om dan morgen een einddatum te weten :). In ons zkh doen ze gentle sectio, dat is dan wel weer fijn! Partner, baby en ik blijven dan bij elkaar op de uitslaapkamer. Met onze oudste werd dat nog bijna nergens gedaan en zag ik ze pas na 5 kwartier weer.

5. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Wuppie gefeliciteerd!!!
    Kimmylynn wat is het stil??

Er zijn nu meer dames bevallen dan dat er nog zwanger zijn ;)

An tegen krampen zeggen ze bananen eten!! Misschien een lekkere smoothie van maken banaan /spinazie :D

Hoe gaat het met alle nieuwe mama's, ben zo benieuwd!! Ik realiseer me nu ook zo dat mijn leven nu nog 'normaal' is en dat het straks nooit meer hetzelfde zal zijn.... :) heavyyy (hahahah)

6. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
  7. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Bij kimmylynn is het inderdaad wel heel stil..

Haha, die smoothieluv, ja ons leven gaat compleet veranderen.

@suus, ziet er leuk uit, alleen het model is wel heel ideaal ;). Succes bij de vk vanavond!

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hoi dames.

Hier loopt t helaas nog niet zo lekker.
    We zijn met de bv gestopt en kleine is nu volledig over op flesvoeding omdat ze nikks aankwam.

Verder erg last van aambeien. Gister open laten snijden in het ziekenhuis en propjes laten uitdrukken. Wat een vreselijke pijn
    Nu aan de pijnstillers en herstellen.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wuppie gefeliciteerd!

Hier alles redelijk
    Baby doet het goed maar haar zusje is erg lastig. Misschien toch jaloers al krijgt ze ook volop aandacht en mag ze helpen met alles. Mijn herstel is zoveel zwaarder dan de vorige keizersnede. Nog steeds veel pijn en daardoor ook wat prikkelbaar en buiten onze ouders om nog geen kraambezoek gehad omdat ik er de energie niet voor heb

Succes wachtende mama's!!

10. Trixie77

Trixie77 Lid

23 feb 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wuppie gefeliciteerd en een mooie naam zeg! Fijn dat de bevalling weer achter de rug is!!

11. Trixie77

Trixie77 Lid

23 feb 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wachtende mamma's heel veel succes

12. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Moesch, bah dat klinkt wel heftig zeg! Sterkte! En gaat flesvoeding nu goed?

Zebra, dus het is toch anders dan vorige keer met je keizersnede? Het is denk ik ook sowieso zwaarder nu je twee kids hebt! Hoop dat je ondanks alles toch ook lekker kunt genieten!

Suus, handig lijkt me zo'n "ding"!:)

Ohhhhh ik ben er zo zat van!! :$:$:$:$ IK WIL DE BABY!!! :p

Smoothieluv, spinazie met banaan? Is dat wat? Hihi klinkt errug apart! Heb wel veel bananen al gegeten... :D

Zo ik ga gewoon heel hard poetsen in huis, misschien krijg ik dan weeën! :p

13. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Moesch, dat klinkt inderdaad heel vervelend die aambeien... ai! Nu je dochter op flesvoeding zit, is het dan nog mogelijk om een paar dagen later borstvoeding te proberen of zijn ze dan al gewend aan de fles?

Zebra succes met het herstel en over je oudste dochter, vergeet niet hoe heftig het ook voor haar is dat ze ineens niet meer alleen is... je hoort het wel veel vaker dat een kleine jaloezie opspeelt.

An, neem een paar bananen (die met bruine spikkeltjes, lekker zoet) en doe er wat verse of diepvries spinazie + (warm) water bij... in de blender... voila!! Door de zoete smaak van bananen proef je de spinazie niet.. Ook erg handig om kleine kinderen spinazie te laten eten (vaak zonder dat ze het doorhebben) en ik ben nog geen kind tegengekomen die het niet lekker vond :D

14. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Smoothieluv, helemaal mee eens, kan best lekker zijn zo'n shake :)

An, ik sluit me helemaal bij jou aan. Kom nou maar eens op met die baby :D Als mijn voorgevoel van vorige week klopt zou de baby vandaag moeten komen. Laat het nu ook sinds gister onwijs aan het rommelen zijn!! Minstens twee keer per uur een harde buik, pijnlijke harde buiken, pijnlijke krampen onderin... Ik heb hoop :)

Wuppie gefeliciteerd!! (Had ik al via FB gedaan, maar toch ;))

Zebra vervelend dat het zo zwaar is voor je... Voor wat betreft de oudste: heeft ze toevallig ook wat kadootjes gekregen? Mijn schoonzus heeft de naaste familie destijds heel voorzichtig de hint gegeven dat het voor een ouder broertje of zusje niet zo leuk is om allemaal kadootjes binnen te zien komen die alleen maar voor de jongste zijn. Het zal geen wereld van verschil maken, maar alle beetjes helpen :)

Moesch, ouch! Dat klinkt pijnlijk! Sterkte ermee! Jammer dat het niet wil lukken met de bv...

Meijke, fijn dat je een gentle sectio kunt doen. Dat lijkt me echt het meest vervelende aan een keizersnee. Ben je bevallen en moet je nog een uur wachten voor je je kindje weer ziet!

15. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Hoi meiden!

Eindelijk de laptop weer eens aan :)
    Ik heb wel bijgelezen via gsm maar dat is niet zo handig reageren...

Hoe is het met iedereen? Valt het zwaar de laatste loodjes of is het goed te doen?
    Hopelijk hoeven jullie ook niet lang meer te wachten... En je krijgt er zo iets moois voor terug.

Hier gaat het eigenlijk erg goed ons meisje drinkt heel goed uit de borst sinds vannacht heb ik ook een flinke borstvergroting ondergaan gratis en voor niks :$:D
    Ons meisje heeft wel geregeld last van krampjes echt zooo zielig maar doen ze nu 's avonds met een van ons heerlijk onder de douche dan nog wat drinken en dan in bed... Vannacht heeft ze van 22.00 tot 04.00 geslapen schrok er gewoon van haha.

Ben nu voor het eerst 2 uurtjes alleen met mijn meisjes maar de een slaapt in de box de ander ligt een filmpje te kijken op de bank ideaal haha.

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Vanmorgen de controle gehad bij de verloskundige....had deze keer de verloskundige die ik nog maar 1 keer eerder had gezien. Maar wat een onprettige vrouw! Ze ging voelen of het kindje nog steeds ingedaald is....maar ze had lange nagels ofzo en deed me gewoon zeer daarmee. In ieder geval hoop ik dat ze niet bij mijn bevalling is.

17. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Moes, ga je helemaal stoppen met BV en wil je dat ook? Want dan is het natuurlijk prima, maar mocht je wel door willen dan is een optie om te kolven en dan te geven in fles en later evt. weer op te pakken. Maar misschien vertel ik niets nieuws. Ik kan zelf nog geen BV geven en switch nu naar medicatie waarbij dat wel kan en kolf tot die tijd om het op gang te houden.

18. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    Hi dames,

Hier even een kort berichtje! Ze is er :):) Ik zet haar naam wel ff in het priveclub. Eergisteren tijdens en na voetbalwedstrijd zat ik te zeuren over weeen, maar jah zo vaak vals alarm gehad. En half 9 in de ochtend van 14-10-14 is ze geboren in het ziekenhuis. Is vrij snel gegaan. Vandaag voelen we ons beter na een goede nacht slapen. Vandaag moet ik haar wel wakker maken om de 3 uur helaas :p Uitgebreid verhaal volgt. Dames die nog wachten heeeeeel veel succes! Liefs X

19. Popol

Popol Actief lid

6 feb 2014
    168
    6
    18
    Amsterdam
    Bevallingslijst:

18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje ♥ jongen
    18 Oktober. Boeffie2011 - 33 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. An34 - 34 jaar - 3e kindje ♥ jongen
    20 Oktober. Smoothieluv - 29 Jaar - 1e kindje ♥ meisje
    20 Oktober. Zwangels - 31 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    23 Oktober: Mamske - 27 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    23 Oktober. Meijke - 36 jaar - 2e kindje ♥ meisje
    27 Oktober. Vlindertje126 - 22 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    28 Oktober. Juf1985 - 28 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    28 Oktober. Fizzy - 23 jaar - 1e kindje ♥ meisje
    29 Oktober. Suus85 - 29 jaar - 1e kindje ♥ verrassing
    01 November. MissLinnie1984 - 30 jaar - 1e kindje ♥ verrassing

Bevallen:
    10 Augustus. Butterfly Stars 29+4 jongen
    09 September. Orchidee88 35+0 meisje
    15 September. Boommm 34+6 meisje
    24 September. Hartlief 36+3 meisje
    07 Oktober. Tikske 37+5 meisje
    07 Oktober. MoesCH 38+1 meisje
    07 Oktober. Zarav 38+1 jongen
    08 Oktober. Worteltje13 38+6 meisje
    08 Oktober. IJsbeer 38+1 meisje
    10 Oktober. Zebra 39+1 meisje
    10 Oktober. Muppet86 38+6 jongen
    10 Oktober. Trixie77 37+0 jongen
    11 Oktober. Liefdotje 38+2 meisje
    14 oktober. Wuppie30 38+1 jongen
    14 Oktober. Popol 39+2 meisje

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Van harte Popol! Een lange dame zeg :)! Sterk maar lekker aan, je verhaal komt later wel. Heerlijk dat ze er is!

Deel Deze Pagina