16 t/m 31 Oktober 2014 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boommm, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Wat een nacht en avond gisteren zeg! Ik was er echt heilig van overtuigd dat het begonnen was! Ik kreeg ineens om 21:00 uur zo'n kramp, en herkende dit gelijk als echte weeën... Tijd bijgehouden,. En om kwartier of twintig minuten... Ook wat slijm verloren... Ml had ook zoiets van nu gaat t gebeuren! Moest ook echt beetje wegzuchten.. Toen om half twaalf op bed gegaan. En toen stopte het weer! :x om vervolgens na twee uur slaap om half twee weer te beginnen! Ik weer timen, en toen viel ik om drie uur in slaap tot half negen vanochtend!!!! Grrrrrrr! Weer geen beeb! :$

Zo irritant! Weet zeker dat t geen voorweeen waren maar echte weeën. Zo'n andere pijn ineens, met echt een duidelijke piek! Valse start misschien? Vind t irritant! Dan kun je nog beter nergens geen last van hebben! :(

Zebra, kan me voorstellen dat je dan erg moe bent! Ook wel weer lief dat ze zo graag bij journaille liggen slapen! :)

Smoothieluv, hier veel honger steeds... Alleen groentes en avondeten smaakt me niet.. Wel veel fruit en yoghurt vind ik erg lekker! :) en tsja helaas zijn pepernoten en koekjes ook erg lekker! :p

Miss linnie, lijkt me zo vervelend he dat suiker dieet! Alleen t scheelt je wel veel kilo's denk ik! Ik eet best veel zoetigheid en das ook niet echt gied voor mij! Vaak verlang je dan steeds weer naar meer zoetigheid!

Moesch, kan me voorstellen dat je geen bv. meer gaat geven! Ik ga het wel proberen, maar niet koste wat t kost. Daar ben ik het type niet voor... Als het niet lukt houd ik ermee op. Twee keer geprobeerd en lukte niet... Heb zolang doorgezet toen dat ik er depressief van werd! Dat overkomt me niet weer! Heb dat ook duidelijk met kraamzorg afgesproken dat ik dat echt niet weer wil!

Mamske, hoe gaat het met jou?

Zijn er bij jullie ook veel die appen hoe het ervoor staat? Hahaha, ik heb er inmiddels haast een dagtaak aan! :p:(

2. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @An, ja ik stond er ook van te kijken. Was een leuke verrassing zeg maar :D

@Smoothie, ze zei al dat ze nog niet echt kon strippen. Ze heeft wel flink zitten masseren zeg maar vanbinnen, wat hopelijk wat actie teweeg zou brengen. Het was inderdaad wel pijnlijk en erna voelde ik me ook wel een beetje beurs van onder en later ook in m'n buik en rug (kramp denk ik), maar het is het me wel waard :)

Helaas is er vandaag niets meer dan een beetje gerommel, dus ik denk dat ik nog wel een poosje geduld moet hebben...

An, pffff dat is een tegenvaller... Zo'n nacht en dan nog geen bevalling op komst! Hopelijk zet het snel alsnog door!

Hier valt het trouwens heel erg mee met de berichtjes. Hooguit eentje per dag ofzo en dat vind ik dan wel leuk... Laat zien dat mensen geïnteresseerd zijn :)

Nou, ik ga weer verder met afwachten. Straks nog maar een verplicht wandelingetje in de hoop dat het wat uithaalt...

3. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    WAT EEN HOOP BABIES!❤

Gefeliciteerd mama's!!❤

Wat erg ik liep helemaal achter heb het weer bijgelezen
    Popol was het toch de wonder olie?

Helaas ben nog niet bevallen nog steeds aan de overgeef
    (soms tot bloedens toe)
    Over 1,5 uur 40 WEKEN!!
    Jeetje mag pas volgende week vrijdag gestript worden!
    Nou ja nog een week kan er ook wel bij
    Als meneertje zich niet meld haha

Heerlijk hoor mama's die al bevallen ben jaloers!
    Lekker genieten

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier ook nog geen baby...het mag nu wel komen.

5. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Super spanneenndd maandag 39 week en wordt om half 10 gestript hoop dat het helpt elke avond hrlse harde buiken arrrrghhh..!! Hopelijk kome. De babys snel om t hoekje kijken ..!!!

6. Misslinnie1984

Misslinnie1984 Actief lid

20 feb 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Zuid-holland
    smoothieluv, echt zo verveld is dat he. Het mag dan ook wel gewoon doorzetten.

An, dieet is super vervelend. Ook omdat alles en iedereen er rekening mee miet houden. Laatst familie feestje met high tea, voor mij moest er vanalles anders gekocht worden. Maar gelukkig hoef ik geen insuline te spuiten.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vind het weer tijd voor een nieuwe baby dames :D

Hier gaat met de meisjes alles goed. M begint steeds beter te drinken, dus dat is weer een zorg minder.

8. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vandaag 40 weekjes!

Vlindertje wat fijn dat ze jou al strippen
    Hier pas met 41 weken :(

9. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Er is nog niemand bevallen op de uitgerekende datum! Dussssss doe je beet!! Hahahaha:D:D:D

10. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Beet is best! ;):p

11. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Is ook niet gezegd dat het wil .. Maar ze wil het proberen ze kan me niet garanderen dat het lukt bij 41 week heb je meer kans geloof ik

12. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Spannend vlindertje! Hoop het voor je!

Nou an ik denk dat ik langzamerhand richting 40.1 ga😂

13. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Vlindertje, als ze nog niet echt kunnen strippen kunnen ze in ieder geval een beetje masseren zeg maar wat het ook een beetje kan versnellen. Het doet dus altijd iets ;)

Hier as woensdag strippoging #2, ik kan niet wachten! Zou het wel leuk vinden als ie dan binnen een dag komt, dan ben ik precies uitgerekend :D Maar misschien wens ik wel veel te veel!

14. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb ik echt pech dat mijn vk dat dus pas met 41weke doet :(

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Zo te lezen nog geen nieuwe beebjes ter wereld gekomen :p
    Ze hebben het te goed in jullie buik haha..

Wij hebben gister een geboortefeestje gehad voor onze dochter. Was druk maar erg gezellig en wat is ze verwend!!

Verder gaat het aankomen wat langzaam. Ze weegt nu 3 kilo en zit dus nog steeds niet aan dr geboortegewicht.
    Flesjes gaan ook niet altijd leeg en ze spuugt eigenlijk ook best veel. Soms zelfs met een boog en lijkt t wel of de hele fles er weer uit is.
    Ik kijk t vandaag nog ff aan en anders morgen even overleggen met cb of we niet beter over kunnen gaan op A.R voeding!

16. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen

Oehh Nou ben benieuwd.. Jij bent ook gestript bij 39 ? Omdat je nu poging #2 doet hoop dat het dan doorzet bij je..!! En ik hou jullie ook op de hoogte of het iets gedaan heeft morgen

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Jouw manneke meld zich vast ook snel x

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuk een geboorte feestje Moesch! Na de BV gaven we dochter ook dikkere voeding. Friso Comfort (nu Hero?).

Hier al sinds 7:30 aan het rommelen. Pijnlijke harde buik/weeën. Geen regelmaat, 20 minuten, 10 minuten, 30 minuten, 15 minuten enz enz. Maar tot dusver was het rommelen elke keer na een uurtje afgelopen en nu dus al de hele ochtend. Spannend! We gaan zo de stad in voor een nieuwe fotocamera, haha hopelijk geen gebroken vliezen in de Mediamarkt :D.

19. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Meijke spannend!!

Hier was t vannacht flink raak! Van 01:00 uur tot 05:00 uur. Harde buiken, weeën, om de tien min, vijftien min. Ml wakker gemaakt want had zo'n pijn steeds! Uiteindelijk gedoucht. Ging eerst over begon t later weer!! Pffff. En nu nog steeds gerommel en menstruatie gevoel. Alleen t zet wederom nog niet door! 😊😲😲

Ben er zat van en wil ons mannetje!!!!!!! 😊😊😊😊

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jij ook spannend An! Hier is het weer wat afgezakt, nog wel menstruatiekrampen en pijnlijke harde buiken, maar meer tijd er tussen. Maar we waren de stad in, dus misschien komt het weer nu ik rustig thuis ben. Zo even slapen, benieuwd of het dan verder gaat.

Deel Deze Pagina